Web Analytics Made Easy - Statcounter

حشمت اله امان الهی گفت: ظرفیت‌های زیرساختی مطلوبی برای رشد قایقرانی در لرستان فراهم است.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛  امان الهی روز پنج شنبه در  مجمع انتخابات هیئت قایقرانی لرستان ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفتیم که مجمع انتخاباتی هیئت قایقرانی به صورت عادلانه برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: قایقرانی از رشته های مدال آور در کشور است و انتظار داریم حتماً توجه به این رشته از سوی هیئت بیشتر توجه شود.

امان الهی  تصریح کرد: در استان لرستان باتوجه به این که دریاچه های متعدد شهری و از سویی سد هایی داریم که فاصله نزدیکی با شهر دارند بستر رشد و توسعه این رشته فراهم است که با همدلی بیشتر دست اندرکاران هیات قایقرانی می توان شاهد همگانی کردن این رشته و معرفی استعدادهای جدید باشیم.

او بیان  کرد: باید در این رشته به بخش بانوان نیز توجه بیشتری نیز صورت بگیرد چرا که استعداد های بسیار خوبی نیز در این راستا داریم و حتما در این بخش نیز سرمایه گذاری شود.

او گفت: انتظار داریم هیئت جدید از تمام ظرفیت و داشته ها استفاده کنند و بتوانند با یک کار تیمی و هماهنگ و با اتحاد بیشتری کارها به شکلی صورت گیرد که رضایت مندی علاقه مندان قایقرانی صورت گیرد.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان خاطر نشان کرد: از سویی نیز همه دلسوزان با کنار گذاشتن اختلافات به قایقرانی باید کمک کنند و پای کار بیایند تا رشد و پیشرفت این رشته با توجه به پتانسیل هایی که دارد با سرعت بیشتری صورت بگیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بانوان مجمع قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۷۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ژاله معماری، عضو هیئت‌علمی دانشكده تربیت‌بدنی دانشگاه الزهرا (س) در یک گفتگوی رادیویی درباره چالش‌های ورود باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی اظهار كرد: فرآیند خصوصی‌سازی موانع زیادی دارد و تنها مختص باشگاه‌ها نیست. در سایر كشورها نیز این چالش‌ها وجود دارد. متأسفانه در ایران خصوصی‌سازی به تعویق افتاده در حالی که چالش خصوصی‌سازی در همه صنایع وجود دارد.

معماری در این باره ادامه داد: امروز با توجه به فشارهای AFC و تعویق ایجاد شده در آن، خصوصی‌سازی باشگاه‌ها تنها راه ممكن بود. باید به بعد از این فكر كرد چرا كه در شرایط موجود خصوصی‌سازی بهترین راه‌حل بوده است. خصوصی‌سازی نسخه‌ای بوده كه با شرایط موجود حداكثر همخوانی را دارد.

هلدینگ خلیج‌فارس و بانک‌ها تخصص كافی برای مباحث مالی و ترازنامه‌ها را دارند. اما بقای تیم‌ها در بازی‌های آسیایی و توقعات هواداران، مورد نگرانی است و باید فكر خوبی برای آن موارد كرد تا كمترین آسیب وارد شود و فرآیند انتقال و افزایش سهم بازار انجام شود. امید می‌رود با تقویت فعالیت‌های اقتصادی این ۲ باشگاه شرایط خوبی را شاهد باشیم.

معماری با اشاره به انتقال‌های مشابه در سایر كشورها خاطرنشان كرد: خصوصی‌سازی بسیار حساس است و با توجه به جمعیت فوتبال دوست ایران باید مراقبت بیشتری از آن صورت گیرد تا به تدریج هلدینگ‌ها و بانک‌ها بتوانند سهام را وارد فرابورس كرده تا به سوددهی برسد و سهم هواداران بیشتر شود و به ۵۱ به ۴۹ برسیم. كسانی كه برای این نسخه تصمیم‌گیری كردند، به همه شرایط آن واقف بودند.

عضو هیئت‌علمی دانشكده تربیت‌بدنی دانشگاه الزهرا (س) با اشاره به پیش‌بینی موانع این مسیر گفت: دولت باید بخش خصوصی را حمایت كند و منابع درآمدی حق پخش و قانون کپی‌رایت نیز برای باشگاه‌ها فراهم شود. توجه بخش خصوصی در قسمت تربیت بازیكنان و خریدوفروش آنها قرار دارد و باید مراقب بود توسعه ورزش در اولویت‌های بعدی قرار نگیرد. البته در همه دنیا این‌گونه است و به همین دلیل دولت با حساسیت بالایی خصوصی‌سازی را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • کولیدر منطقه‌ای بکر برای توجه به مسئله گردشگری عشایر است
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • مقدمات برگزاری دادگاه‌های صلح در لرستان فراهم شود
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • بازوان توانمند کارگران تضمین کننده توسعه و رونق تولید در جامعه است
  • فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد
  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است