Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - همزمان با چهل و دومین سال از پیروزی انقلاب اسلامی ، نخستین پارک اختصاصی معلولان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در آمل افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، نخستین پارک اختصاصی معلولان مازندران با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال با حضور مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران، مدیرکل راه و شهرسازی مازندران، معاون امور توانبخشی بهزیستی استان، معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل و شهردار آمل در آمل افتتاح و به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در این مراسم با اشاره به ارزش ریالی این پروژه به مبلغ سه میلیارد تومان، اظهار داشت: با برآورد امروز این ارزش معادل 6 میلیارد تومان می‌شود.

نظری افزود: محوریت فعالیت در اجرای طرح‌های بازآفرینی ادامه عدالت جهت توسعه اجتماعی و شهرسازی است. در شبکه معابر، آسفالت و ایجاد رفع مشکلات شهروندان اقدامات خوبی صورت گرفته و در حوزه کارآفرینی نیز هر پروژه ای مصوب شده باشد راه و شهرسازی تعامل دارد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل نیز با بیان اینکه اجرای پروژه‌ها آن هم در ایام سخت، بحران تحریم و اقتصادی به کشور، بسیار خوشایند است، بیان کرد: حجم انبوه در اثرگذاری تحریم‌ها به اقتصادی شامل می‌شود و دشمنان فکر نمی‌کردند که افتتاح چنین پروژه‌های عمرانی با اعتبارات زیاد انجام شود.

114 واحد مسکونی ویژه معلولان در استان گلستان به بهره‌برداری می‌رسد1000پرونده جدید ویژه معلولان و مصدومان در بهزیستی قم تشکیل شداحتمال اختصاص بودجه ویژه برای اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان

علیرضا شریعت با اشاره به اینکه تحریم اثرگذار نیست و همچنان سطوح درآمدی دولت روبه کاهش و پارادوکس اجرای پروژه‌ها روبه افزایش است، گفت: افتتاح چنین پروژه‌هایی پیام تعامل دو طرفه در حوزه اقتصاد و فرهنگ است و با استارت این فعالیت‌ها امیدواریم تدوام پیدا کند.

وی افزود: توجه به معلولان توجه به کرامت انسانی بوده و کسی حق ندارد جلوی فعالیت‌های معلولان بگیرد بنابراین وظیفه داریم همانند دیگر انسان‌های جامعه خدمات را به این قشر ارائه دهیم.

شریعت با اشاره به وضعیت کرونا این شهرستان را نارنجی و شکننده عنوان و مطرح کرد: همچنان لازم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و با کاهش تعداد بستری ها از 261 به 190 نفر بستری و بعد از سه روز یک نفر فوتی نیاز به رعایت این پروتکل‌ها است.

شهردار آمل نیز در این مراسم با بیان اینکه ظرفیت شهر آمل این است در اجرای پروژه‌های اجتماعی بیشتر ورود پیدا کنیم، گفت: نگاه شهرداری به توسعه فرهنگی و اجتماعی و سایر آموزشی خواهد بود.

سیدحمید هاشمی افزود: برای ساخت بنای پارک 12 میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش تسنیم، پروژه مرکز جامع سلامت شهید مطهری با حدود 14  میلیارد ریال هزینه به عنوان اجرای طرح بازآفرینی فضاهای شهری و ارائه زمین اهدایی خیر دومین پروژه عمرانی و خدماتی اداره بهزیستی آمل بود که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

انتهای پیام/ 685/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۷۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ پارک بانوان شهر امیریه زده شد

ایسنا/تهران پارک بانوان شهر امیریه در زمینی به مساحت ۱۹ هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان کلنگ زنی شد که در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار شهرستان شهریار گفت: جامعه اسلامی توجه ویژه ای به نقش بانوان در خانواده و جامعه دارد که در این راستا ایجاد روحیه نشاط و ارتقاء سرانه ورزشی این قشر تاثیرگذار امری حیاتی است.

علیرضا فاتحی نژاد در این خصوص اظهار کرد: حضور زنان در تمامی حوزه‌های مختلف جامعه چشم گیر و غیر قابل انکار است. زمانی که انتظار حفظ حریم و استمرار حضور موثر زنان در جامعه را داریم باید بستر لازم برای ارتقای روحیه‌ شور و نشاط در جامعه ایجاد شود.

وی در ادامه افزود: توسعه اماکن مخصوص بانوان یکی از این بسترها بوده که نیازمند توجه ویژه مسئولین، شهرداری‌ها و شوراها است.

فاتحی نژاد در پایان خاطر نشان کرد: کلنگ زنی پارک ویژه بانوان نیز ضرورتی بود که به همت شهرداری شهریار و با پشتیبانی اعضای شورای این شهر انجام یافته و امیدواریم در مهلت مقرر شده شاهد افتتاح این پارک باشیم. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کلنگ پارک بانوان شهر امیریه زده شد
  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • (عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • (تصویر) وقتی علی دایی خواننده شد!
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • فیلم| اجرای اختصاصی محسن یگانه برای یکی از طرفدرانش
  • اجرای ٢٠ پروژه عمرانی-زیرساختی منطقه ویژه لامرد در سال ١۴٠٢
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • افتتاح طرح برق‌آبی اومااویا در سریلانکا / رئیسی: ایران در حال اجرای طرح‌های بزرگ در ۲۰ کشور است