Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رضا امینی عصر پنجشنبه در آیین معارفه سرپرست تامین اجتماعی لرستان افزود: فاز اول همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در کشور انجام شده که این اقدام با همکاری و کمک دولت و مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است.
وی در ادامه به اجرای طرح ۳۰۷۰ در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: طرح ۳۰۷۰ مبتنی بر تکریم جامعه تحت پوشش و با هدف توسعه خدمات غیرحضوری به شرکای اجتماعی و با رویکرد ارتقای سطح رضایتمندی مخاطبان سازمان طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امینی اضافه کرد: با اجرای طرح ۳۰۷۰ که در راستای تسهیل ارائه خدمات و تکریم مردم این کار انجام می‌شود، حفظ صیانت از نیروی انسانی نیز دنبال می‌شود.
وی در ادامه به مدیریت درمان تامین اجتماعی که در بحث کرونا موفقیت هایی را کسب کرده است اشاره کرد و گفت: خوشبختانه حوزه درمان در ارائه خدمات به افراد مبتلا به کرونا در این مدت خوب عمل کرده است.
وی با بیان اینکه تامین اجتماعی خدمت به افراد در مناطق محروم هم اشاره کرد و تاکید کرد: ما افتخار می‌کنیم که به قشر محروم خدمت می کنیم و این را افتخار می دانیم.
مدیرکل هماهنگی امور استانهای سازمان تامین اجتماعی همچنین به ضریب پشتیبانی در تامین اجتماعی اشاره کرد و افزود: اکنون به ازای سه بیمه شده یک مستمری بگیر در لرستان داریم که این ضریب پشتیبانی خیلی ضعیف است، اما این ضریب  در کشور مطلوب تر است و به ازای حدود پنج تا شش بیمه شده، یک مستمری بگیر وجود دارد.
"منوچهر گودرزی" طی حکمی از سوی عادل دهدشتی معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی، به عنوان سرپرست اداره‌کل لرستان معرفی و منصوب شد.

 گودرزی اهل بروجرد، متولد ۱۳۴۹ و دارای مدرک فوق‎لیسانس مدیریت دولتی، سال ۱۳۷۳ از طریق آزمون استخدامی وارد سازمان تامین اجتماعی و در شعبه سه تهران مشغول به کار شد.
منصور شرفی از ۳۰ آذرماه ۹۹ با حفظ سمت معاون این اداره کل به عنوان سرپرست اداره کل تامین اجتماعی لرستان بود.

جمعیت بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی در لرستان ۲۲۱ هزار نفر و با احتساب اعضای خانواده ۶۵۰ هزار نفر هستند، ۸۰ هزار مستمری بگیر اصلی در سه حوزه بازنشستگان، بازماندگان و ازکارافتادگان با حدود ۲۵۰ هزار نفر افراد تحت پوشش نیز از خدمات این سازمان بهره مند می‌شوند.

در مجموع بیش از ۹۰۰ هزار نفر در در قالب اصلی و تبعی تحت پوشش تامین اجتماعی لرستان قرار دارند.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی همسان سازی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی همسان سازی لرستان سازمان تامین اجتماعی همسان سازی لرستان اخبار کنکور سازمان تامین اجتماعی هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۷۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در پاسخ به تذکر آصفری نماینده اراک مبنی بر علت اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان تصریح کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و دولت مجوزی برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیدا کرد.

وی اضافه کرد: بر این اساس دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت ندارد اگر مشکلی در فروردین‌ماه بوده به صورت قطع در اردیبهشت‌ماه رفع شده و باید انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است که دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت 1403/ قالیباف: دولت باید متناسب سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق اردیبهشت بازنشستگان | درباره همسان‌سازی حقوق اطمینان می دهم که ...
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آن‌ها انجام می‌شود
  • برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است
  • وعده قالیباف درباره اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آنان انجام می‌شود
  • سرمدی واله : هیچ مانع قانونی برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان وجود ندارد
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲