Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهرابی گفت: وضعیت استان فارس از نظر تعداد ثبت نام و مشارکت کنندگان در سامانه «ایران نوآفرین» مناسب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهرداد سهرابی»، امروز (چهارشنبه 16 بهمن) از مشارکت 308 عضو اکوسیستم استارت آپی استان فارس در سامانه «ایران نوآفرین» خبر داد و به خبرنگاران گفت: وضعیت استان فارس از نظر تعداد ثبت نام و مشارکت کنندگان در سامانه «ایران نوآفرین» مناسب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس ادامه داد: 117 شرکت نوپا، 71 تیم نوپا، 27 شرکت بزرگ رشد یافته، هشت شتاب دهنده و مرکز رشد و 10 سرمایه گذار استان فارس در این سامانه مشارکت دارند و این موضوع نوید توسعه بیشتر زیست بوم کارآفرینی استان را می دهد.

وی اضافه کرد: 11 مورد ارایه دهندگان فضای کار اشتراکی، 26 شخص حقیقی جویای کار، 37 مورد علاقمند و جویای اطلاعات و یک مورد فرشتگان کسب و کار (تامین کنندگان مالی شرکت های کوچک) هستند.

سهرابی تصریح کرد: مزایای عضویت در این سامانه ارائه تسهیلات مالی به نوآفرینان، رفع موانع کسب و کار از طریق بسته های حمایتی بیمه و مالیات، حمایت از مشارکت نوآفرینان در رویدادهای مرتبط با کسب و کار و ... است.

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: استارت آپ سرمایه گذاری شیراز ایران نوآفرین استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۸۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز

ایسنا/البرز رئیس مرکز مدیریت راه های استان البرز از  برقراری بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز از یکم تا سی و یکم فروردین ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی شادفر روز شنبه هشتم اردیبهشت اظهار کرد: طی فروردین ماه سال جاری ۴۳۴ هزار و ۱۰۳ تماس با سامانه ۱۴۱  استان البرز گرفته شد که از این تعداد ۷۸۱۵  تماس توسط  کارشناسان این اداره کل پاسخ داده شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های استان البرز گفت: این سامانه با هدف ارائه خدمت به هموطنان و کاربران جاده‌ای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامه‌ریزی برای زمان سفر تهیه شده است.

وی افزود: کاربران جاده‌ای می‌توانند پس از برقراری ارتباط با این سامانه از وضعیت ترافیکی راه‌ها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها، محدودیت‌های اعمال شده مطلع شوند و شکایات خود در حوزه راه‌ها را ثبت کنند.

شادفر تصریح کرد: از رانندگان و کاربران جاده‌ای تقاضا داریم قبل از سفر آخرین اطلاعات در مورد شرایط ترافیکی و جوی و محدودیت‌های تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت و پس از آن برای سفر خود برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • امنیت خلیج فارس با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • وزیر امور خارجه: امنیت خلیج فارس فقط با مشارکت کشورهای ساحلی تأمین می‌شود
  • امیرعبداللهیان: امنیت خلیج فارس فقط با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • امیرعبداللهیان: امنیت خلیج فارس با مشارکت تمامی کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی در سال ۱۴۰۲/ تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" با طراحی و تولید محصولات جدید
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز