Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@22:08:42 GMT

بیمه رایگان صد هزارنفر از عشایر کشور

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۸۰۵۲

‍‍‍‍‍‍

رئیس سازمان امور عشایر گفت: تا پایان سال ۱۰۰ هزار نفر از عشایر کشور رایگان بیمه می‌شوند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  "شاهپور علائی مقدم" گفت: تا پایان سال ۱۰۰ هزار نفر از عشایر کشور رایگان بیمه می شوند.از  ۸۴ میلیون هکتار عرصه مراتع کشور مقدار ۳۴ میلیون هکتار در اختیار عشایر است.

وی به نیاز ۸۶۰ هزار تنی گوشت قرمز کشور در سال اشاره کرد و اظهار داشت: عشایر با تولید ۲۰۰ هزار تن از این میزان در واقع ۲۵ درصد گوشت کشور را تامین می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به نقش عشایر در پدافند غیرعامل، گفت: نگاه ما به عشایر باید متفاوت از شهر و روستا باشد و همه دستگاه‌ها برای حل مشکلات عشایر همت کنند.

علائی مقدم یادآور شد: ارتقای شاخص‌های برخورداری عشایر در برنامه ششم توسعه سالانه پنج درصد تعیین شده است

وی به دو هزار ۵۴۰ میلیارد ریال اعتبار از محل صندوق توسعه ملی در سال گذشته برای ۶۱۵ پروژه عشایری اشاره کرد و گفت: امسال برای تامین آب شرب سالم عشایر یکهزار و ۳۵۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است که شاخص تامین آب سالم از ۴۳ درصد به ۶۳ درصد افزایش می‌یابد.

رئیس سازمان امور عشایر ایران گفت: همچنین در دهه فجر ۲۸۲ پروژه برون سازمانی توسط دستگاه‌های مرتبط با عشایر با اعتبار ۱۴هزار میلیارد ریال افتتاح می‌شود.
وی تاکید کرد: ۵۷۰ هزار تن نهاده سهم عشایر کشور است که تا کنون ۴۷۰هزار تن آن توزیع شده است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   برچسب ها: عشایر ، بیمه

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: عشایر بیمه عشایر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۸۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت عشایر برای افزایش تولید/ پیش بینی تولید ۷ هزار تن گوشت قرمز در خراسان شمالی

 رضا روشن ضمیرگفت: پارسال تولید گوشت قرمز عشایر استان با ۱۰ درصد افزایش به شش هزار و ۵۰۰ تُن رسید.

او گفت : با هدف حمایت دولت از دامداران عشایر پارسال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی، ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات با نرخ ۱۲ درصد، پرداخت و جلوی کشتار بره‌های نارس و کاهش تولید گوشت در استان گرفته شد.

مدیر کل امور عشایر استان همچنین گفت : عشایر استان پارسال ۶ هزار و ۵۰۰ تن جو مدت دار شش ماهه دریافت کردند ،عشایر با نام‌نویسی در سامانه بازرگاه، نهاده دریافت می‌کنند و چند ماه پس از دریافت، بهای آن را پرداخت می‌کنند و یا در قبال آن گوشت تحویل دولت می‌دهند.

مدیر کل امور عشایری استان در ادامه اضافه کرد: علاوه بر گوشت میزان تولید شیر و لبنیات از سوی عشایر با یازده درصد افزایش به چهار هزار و ۲۰۰ تن لبنیات رسید.

عشایر خراسان شمالی ۶۳۵ هزار راس دام در اختیار دارند و با تولید ۳۰ درصد گوشت استان، ۴ درصد گوشت قرمز عشایر کشور را تولید می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون بیمه‌شده دارد
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون نفر بیمه شده دارد
  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد
  • مشارکت عشایر برای افزایش تولید/ پیش بینی تولید ۷ هزار تن گوشت قرمز در خراسان شمالی
  • زنجیره تامین گوشت مرغ مازندران رو به رشد است
  • تامین اعتبار ویژه برای تکمیل پتروشیمی دهدشت