Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@06:18:00 GMT

تیم فوتبال مس رفسنجان شهر خودرو را شکست داد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۸۱۵۰

تیم فوتبال مس رفسنجان شهر خودرو را شکست داد

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا در ادامه مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال عصر پنجشنبه تیم‌های شهرخودرو و مس رفسنجان در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد به دیدار هم رفتند.

که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم تک گل این مسابقه را فراز امامعلی از تیم مس رفسنجان در دقیقه ۶۳ زد همچنین  در دقیقه ۵۹ این بازی صادق صادقی بابا احمدی و در دقیقه ۶۲ امیرحسین کریمی از تیم شهرخودرو کارت زرد دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این بازی تیم شهر خودرو چهار تعویض و تیم مس رفسنجان ۲ تعویض داشت.

داوری این مسابقه را سعاد وفا پیشه بر عهده داشت و یوسف مغروری و مرتضی سلمان‌نژاد  او را در امر داوری کمک کردند.

داوری پشت دروازه ۱ و ۲ را نیز حسن اکرمی و رضا عادل بر عهده داشتند.

تیم شهرخودرو با این شکست تا پیش از پایان دیگر مسابقات هفته چهاردهم با کسب ۱۸ امتیاز از رتبه نهم به دهم سقوط کرد و تیم مس نیز با کسب این پیروزی از رتبه دوازدهم به هفتم صعود کرد.

در ابتدای این مسابقه به مناسبت درگذشت علی انصاریان ملی پوش سابق تیم ملی و بازیکن تیم‌های پرسپولیس و استقلال یک دقیقه سکوت در نظر گرفته شد.

همچنین در ابتدای مسابقه تصویری از مهرداد میناوند و علی انصاریان روی اسکوربورد ورزشگاه امام رضا(ع) به نمایش درآمد.

همچنین بازیکنان تیم مس رفسنجان به یاد این ۲ بازیکن، در دیدار امروز خود مقابل شهرخودرو، به‌جای پیراهن سفید، با پیراهن مشکی به میدان آمدند.

تیم شهر خودرو در دیدار بعدی خود ۲۵ بهمن ماه به مصاف تیم فولاد خوزستان می‌رود و تیم مس رفسنجان هم روز ۲۶ بهمن ماه میزبان ذوب آهن خواهد بود.

همزمان با بازی این ۲ تیم، تیم‌های تراکتور و پرسپولیس هم به دیدار هم رفتند که تیم پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر تیم تراکتور شکست داد.

برچسب‌ها فوتبال مشهد باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال مس رفسنجان پرسپولیس مهرداد میناوند شهر خودرو مشهد علی انصاریان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال مشهد باشگاه پرسپولیس فوتبال مشهد باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال مس رفسنجان پرسپولیس مهرداد میناوند شهر خودرو مشهد علی انصاریان اخبار کنکور تیم مس رفسنجان شهر خودرو تیم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۸۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، در این مسابقه بارها و بارها شاهد نفوذها، ارسال‌ها و حتی شوتزنی‌های رامین رضاییان بودیم، تا وقتی سوت پایان مسابقه به صدا درآمد، او کلیدی‌ترین بازیکن تیمش در یک مصاف حیاتی و سرنوشت‌ساز لقب بگیرد.

رامین که هفته‌های خوبی را در سال جدید و در روزهای پرآشوب داخلی باشگاه تجربه نمی‌کرد، در دقیقه ۴۰ دیدار برابر استقلال ملاثانی بار دیگر یکی از همان ارسال‌های همیشگی‌اش را به محوطه جریمه تیم حریف رساند؛ جایی که کاوه رضایی متبحرانه منتظر توپ بود تا با پرش و چرخشی که به سرش داد، دروازه کردانی را باز کند.

این پایان ماموریت در ورزشگاه فولاد آره‌نا نبود و او که در بین دو نیمه وقت‌های اضافی در حلقه اتحاد بازیکنان سپاهان وضعیت کاملا متمایز و متفاوتی نسبت به سایر بازیکنان دارد و در تفکری عمیق دیده می‌شود، در دقیقه ۱۱۷ و در شرایطی که انتظار می‌رفت شهریار مغانلو زننده پنالتی باشد، توپ را از آقای لیگ و بهترین گلزن سپاهان گرفت تا پس از مدت‌ها پایش به گلزنی هم باز شود.

رضائیان یکی از اثرگذارترین مهره‌های سپاهان در این فصل با زدن ۴ گل و ارسال ۵ پاس گل بوده و حالا در جام حذفی هم تجربه و توانایی او در یک شب سخت به کمک مورایس و سایر هم تیمی‌هایش آمد. علاوه بر این بازگشت رامین به روزهای اوج می‌تواند خبر خوشی در آستانه مصاف دشوار سپاهان در آزادی مقابل پرسپولیس باشد.

دیگر خبرها

  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • جام حذفی؛ شکست فجر در حضور ۱٠ هزار تماشاگر 
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم
  • مس رفسنجان ۱ (۵)-(۴) ۱ پیکان؛ صعودی سخت اما شیرین، دم عنایتی گرم!
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید