Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیروزی برابر تراکتور را به روح عزیز علی انصاریان تقدیم می‌کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی ‌گل‌محمدی پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتور در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: من هم فوت علی انصاریان را به همه فوتبالدوستان، جامعه ورزش هنر، خانواده اش و به ویژه مادرش تسلیت می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم روحش شاد باشد و این پیروزی را هم به انصاریان تقدیم می‌کنیم.

وی افزود: تراکتور همیشه یکی از تیم‌های خوب لیگ بوده و بازی کردن مقابل آن همیشه سخت است. بازیکنان ما خیلی خوب، با تمرکز و با انرژی بالا کار کردند. موقعیت‌های زیادی داشتیم و می‌توانستیم این دیدار را با اختلاف گل بیشتری ببریم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: یکی از بهترین ‌بازی‌های این فصل ما بود و تمرکز خوبی در حمله و دفاع داشتیم. این برد را به بازیکنان و هواداران تبریک می‌گویم. باید از بازیکنانم به دلیل این بازی خوب تشکر کنم. همیشه گفته‌ام که آنها باعث افتخار هستند. همیشه به آنها گفته‌ام باعث افتخار هواداران هستند و با تمام مشکلاتشان با قدرت کار را جلو برده و خیلی خوب از این مسائل عبور می‌کنند.

گل‌محمدی ادامه داد: باید از تمام افرادی که برای انجام این مسابقه زحمت کشیدند، تشکر کنم؛ به ویژه داوران که روز خیلی خوبی داشته و بازی را خوب مدیریت کردند. تیم خیلی قوی بود و باید برای تیم تراکتور هم در ادامه آرزوی موفقیت کنم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از کارهای خوب ما در این مسابقه، حفظ توپ در زمین حریف بود. خیلی از مواقع توانستیم با تعویض جریان توپ، بازی را در اختیار بگیریم. با ارسال از کناره‌ها و استفاده از عمق حریف موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم. از زمان ورود عالیشاه به زمین هم خوب توانستیم بازی را مدیریت کنیم.

سرمربی تیم پرسپولیس افزود: تعویضمان خیلی خوب بود و ضمن مدیریت بازی، می‌توانستیم‌ گل‌هایمان را هم اضافه کنیم. بازیکنانم وظایف خود را به خوبی انجام داده و تعویض‌هایمان خوب جواب داد. عالیشاه هم از وقتی به زمین آمد، خیلی خوب روند را مدیریت کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خیلی خوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۸۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری تاریخی از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه «نود»

tags # عادل فردوسی پور سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • وحید شمسایی: کار سخت، آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی می‌طلبد
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • تصویری تاریخی از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه «نود»
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم