Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین سمینار رؤسای کمیسیون داوران هیئت‌های کشتی استان‌های کشور برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، نخستین سمینار رؤسای کمیسیون داوران هیئت‌های کشتی استان‌های کشور، صبح امروز در سالن کنفرانس خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار شد.

سید جلال عسگری دبیر فدراسیون کشتی در این سمینار گفت: بعد از گذشت چندین سال، بار دیگر سمینار رؤسای کمیسیون داوران هیئت‌های کشتی به صورت حضوری برگزار شد و از این بابت خوشحالیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای موفقیت در داوری باید وحدت رویه داشته باشید و تهدیدها را به فرصت و فرصت‌ها را تبدیل به سرمایه اجتماعی در داوری کنید.

دبیر فدراسیون کشتی تصریح کرد: اختلاف نظرها را کنار بگذارید و پشت همدیگر باشید تا داوری کشور تقویت شود و اگر این اتفاق صورت گیرد، قطعا می‌توانیم در داوری دنیا نیز حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم و پس از چندین سال یک مدرس داوری از ایران در اتحادیه جهانی حضور داشته باشد.

در ادامه این جلسه 6 ساعته نفرات حاضر در جلسه، در مورد مشکلات و دغدغه‌های خود صحبت کردند و پیشنهاداتی را نیز ارائه دادند که مقرر شد تمامی نقطه نظرات داوران شرکت کننده در این جلسه توسط کمیسیون داوران مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۸۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد

 مدیرکل ورزش وجوانان استان درحاشیه برگزاری این مجمع انتخاباتی گفت: پس از انجام رای گیری در این مجمع انتخاباتی محمد مومنی منش باکسب بیشترین آراء به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت کشتی استان انتخاب و معرفی شد‌.

دهقان افزود: طرح آمایش سرزمین باهدف توسعه ورزش و کسب ظرفیت های استان درحال انجام است که می تواند برای توسعه این ورزش دراستان تاثیرگذارباشد.

دبیر فدراسیون کشتی کشور هم گفت: اعتلای ورزش کشتی کهگیلویه و بویراحمد هدف مشترک فدراسیون و اداره ورزش و جوانان این استان است که در سایه تعامل و همفکری تحقق خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • برگزاری هفتمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های تهران و روسیه
  • داوران ایرانی مسافر ریاض شدند
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری چهارمین همایش معاونان و رؤسای شورا‌های حل اختلاف شمالغرب کشور در تبریز
  • کلاس دانش افزایی مربیان کشتی در مازندران