Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از ابتدای امسال میزان سرمایه‌گذاری صنعتی در مازندران نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸۱ درصد رشد داشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری ، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران ، حسین‌قلی قوانلو اظهار داشت: از ابتدای امسال 201 پروانه بهره برداری در مازندران صادر شده و میزان سرمایه‌گذاری بر اساس پروانه‌های بهره‌برداری صنعتی صادر شده 31 هزار و 436 میلیارد ریال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه تعداد صدور پروانه بهره برداری در این مدت 20 درصد رشد داشته است، از رشد 181 درصدی سرمایه‌گذاری ایجاد شده در بخش صنعت مازندران خبر داد.

قوانلو با اشاره به طرح‌های صنعتی بزرگ و کوچک در حال اجرا در استان اشاره و تصریح کرد: به قطع و یقین تا پایان سال شاهد افتتاح پروژه‌های بزرگ صنعتی و بالاتر رفتن حجم سرمایه‌گذاری در این بخش خواهیم بود.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران گفت: این سرمایه‌گذاری‌ها علی رغم تمامی موانع و مشکلات و بالاخص وجود تحریم‌های ظالمانه صورت گرفته که نوید بخش روزهای خوب در صنعت استان خواهدبود.

7300 اشتغال جدید در بخش صنعت مازندران ایجاد شد 5 پروژه مهم صنعتی استان زنجان توسط رئیس‌جمهور افتتاح شد زیرساخت‌های مورد نیاز شهرک‌های صنعتی اردبیل تأمین می‌شود

وی یادآور شد: از ابتدای امسال تعداد 3960 نفر اشتغال در حوزه صنعت استان ایجاد شده که نسبت به مدت مشابه در سال قبل از رشد 55 درصدی برخوردار بوده است. بر اساس میانگین کشوری رشد اشتغال صنعتی در کشور 26 درصد بوده که مازندران به رشد 55 درصدی طی این مدت رسیده است.

قوانلو یادآور شد: بر اساس میانگین کشوری رشد تعداد پروانه‌های بهره برداری صادر شده 7 درصد بوده که مازندران 13 درصد از میانگین کشوری بیشتر و به رشد 20 درصدی رسیده است.

انتهای پیام/ 681/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرمایه گذاری بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۸۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیمبابوه به صنعت کشاورزی و دارویی ایران نیازمند است

به گزارش خبرنگار مهر، کنستانتینیو چیونگا صبح دوشنبه در حاشیه دیدار با مسئولین گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: قطعاً صنعت تراکتورسازی ایران با توجه به موقعیت کیفی و کمی خواهد توانست کشاورزی زیمبابوه را متحول کند و از کشاورزی سنتی به سمت صنعتی و مدرن هدایت کند.

معاون رئیس جمهور زیمبابوه گفت: قطعاً صنعت تراکتورسازی ایران با توجه به موقعیت کیفی و کمی خواهد توانست کشاورزی زیمبابوه را متحول کند و از کشاورزی سنتی به سمت صنعتی و مدرن هدایت کند.

چیونگا مشخصاً به تراکتورهای ۴۷ و ۷۵ اسب بخار تراکتورسازی اشاره و تاکید کرد: تراکتورهای ایرانی از لحاظ کمی و کیفی و بخصوص فراتر از تولیدات بسیاری از کشورها پیشرو در این صنعت می‌باشد.

وی همچنین صنعت داروسازی ایران را نیز منحصربفرد دانست و گفت: استفاده از تولیدات دارویی ایران در زیمبابوه صورت گرفته که بسیاری راضی کننده بوده است.

چیونگا خواستار ایجاد شرکت مشترک برای افزایش و تسهیل مراودات دو کشور در زمینه‌های مورد اشاره شد.

این مقام ارشد در عین حال روابط کنونی دو کشور را بسیار ایده آل و مثمرثمر دانست و اظهار داشت این روابط باید توسعه یابد.

گفتنی است کنستانتینیو چیونگا چند روز پیش با رئیس جمهور ایران اسلامی و معاون اول رئیس جمهور کشورمان دیدارها و مذاکرات گسترده‌ای داشته است.

کد خبر 6091872

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ خواهر در مازندران
  • انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در صنعت و معدن خراسان رضوی
  • افغانستان در راه رسیدن به خودکفایی
  • زیمبابوه به صنعت کشاورزی و دارویی ایران نیازمند است
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • انواع ورق صنعتی مهم کدام‌اند؟ چه کاربردی دارند؟