Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن جامعه ورزش کشور طی مراسمی از دو خانواده ی شهیده ی ورزشکار و تعدادی از بانوان قهرمان ایران تجلیل به عمل آورد.

به گزارش برنا و به نقل از  روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران؛ صبح امروز و در باغ موزه دفاع مقدس و با حضور دکتر احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان سرکار خانم دکتر فرامرزیان معاون بانوان وزارت ورزش، دکتر اسبقیان رییس فدراسیون جانبازان و معلولین، سردار باران چشمه سرپرست فدراسیون ورزش های زورخانه ای و پهلوانی ، دکتر پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ؛ سردار یزدانی رریس تربیت بدنی سپاه حضرت محمد(ص) ، دکتر میرجلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران و جمعی از ورزشکاران و قهرمانان رشته های مختلف مراسم تجلیل از دو خانواده ی شهیده  ورزشکار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این مراسم پس از اجرای حرکات نمایشی توسط باستانی کاران و کاراته کاهای نوجوان ، از خانم دکتر امینی نایب رییس بانوان فدراسیون کاراته ، سمانه خوش قدم سرمربی تیم ملی کاراته بانوان وحمیده عباسعلی قهرمان کاراته ی جهان نیز تجلیل به عمل آمد.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم مسئولان و ورزشکاران از موزه ی شهید سلیمانی بازدید کردند و با دستاورد ها و اقدامات این شهید بزرگوار آشنا شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت ورزش دکتر احمدی فرامرزیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۸۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هرمزگانی استاد نمونه کشوری شد

ایسنا/هرمزگان دکتر خسرو خواجه استاد بیوشیمی هرمزگانی دانشگاه تربیت مدرس به عنوان استاد نمونه کشوری انتخاب و در مراسم ویژه ای با حضور وزیر علوم تجلیل شد.

به گزارش ایسنا؛ آیین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری با حضور دکتر زلفی گل وزیر علوم، معاونین وزارت علوم، روسای دانشگاه ها و جمعی از اساتید، 11 اردیبهشت ماه در سازمان پژوهشی های علمی و صنعتی وزارت علوم برگزار شد و ۶۵ عضو هیات علمی به عنوان استاد نمونه معرفی و تجلیل شدند.

در این مراسم از خسرو خواجه استاد هرمزگانی دانشگاه تربیت مدرس به عنوان استاد نمونه تجلیل شد.

دکتر محمد علی زلفی گل وزیر علوم در این مراسم با تبریک روز معلم و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و شهید مرتضی مطهری، بزرگترین سرمایه هر جامعه را فرهنگ آن جامعه دانست و گفت: اساتید نمونه سرمایه های نمادین کشور هستند که هرجا باشند آنجا قیمت می یابد. به همین دلیل با احداث دانشگاه زمین اطراف دانشگاه ارزش پیدا می کند.

زلفی گل با بیان اینکه اساتید نمونه به عنوان سرمایه های نمادین‌کشور باید قدر ببینند، افزود: بین اساتید نمونه کشوری خوشبختانه بانوان دانشمند نیز داریم که امیدواریم سال های آینده افزایش یابند. تمام اساتید نمونه در رشته های خود سرآمد هستند.

دکتر خسرو خواجه استاد بیوشیمی دانشگاه تربیت مدرس تهران است که اصالتا هرمزگانی بوده و دارای دهها مقاله برتر در زمینه های مهم علم بیوشیمی در کشورمان و جهان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • یک هرمزگانی استاد نمونه کشوری شد
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رییس جمهور
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی