Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@01:09:05 GMT

از خانواده شهدای انقلاب در کرج تقدیر شد+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۸۶۵۶

از خانواده شهدای انقلاب در کرج تقدیر شد+تصاویر

گروه استان‌ها- مراسم فجر آفرینان، گرامی داشت یاد و خاطر ۵۲ شهید والامقام انقلاب استان البرز به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در کرج برگزار و از خانواده‌های معظم شهدای انقلاب تجلیل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج ، مراسم فجر آفرینان انقلاب اسلامی و  گرامیداشت 52 شهید والامقام انقلاب درکرج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمان رستمیان  در این آیین با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تبریک ایام‌الله دهه فجر به مظلومیت شهدای انقلاب  و اظهارداشت: شهدای انقلاب باایمان و اعتقاد، مجاهدت و ایثارگری و مظلومانه به شهادت رسیدند و شرایط اجازه نمیداد تا برای این شهدای والامقام مراسم تشییع برگزار شود.

وی افزود: این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هر چه دارد از برکت خون شهدا و ایثار و فداکاری خانواده شهداست و عزت و  قدرت امروز این ملت و کشور در سایه همین فرهنگ شهادت است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: به فرموده مقام معظم رهبری  را «زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست» و برای ما مایه افتخار است از کسانی که در این مسیر تلاش میکنند تا بتوانند نام و یاد شهیدان را بیشتر از بیشتر در جامعه ترویج و تبلیغ کنند تشکر کنیم.

رستمیان گفت: کار و تلاش در راستای تجلیل و تکریم مقام خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار ارزشمند است و بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌عنوان نهادی که خاکسار و تولیت آستان مقدس شهدا را بر عهده دارد از تمامی کسانی که تلاش میکنند و خاضعانه و خالصانه زحمت می‌کشند تشکر می‌کند.

شایان‌ذکر است خاطره گویی از دوران انقلاب، اجرای گروه سرود و تئاتر از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

3 بانوی گلستانی به عنوان کارآفرینان نمونه ملی تقدیر شدندتقدیر از 3000 مادر سرپرست خانوار در پویش «مادر قهرمان من»+عکس و فیلممراسم میهمانی لاله‌ها در کرج برگزار شد

انتهای پیام/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۸۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی ظهر چهارشنبه در دیدار با خانواده شهید ناصر عمرانی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس در شهر اهرم به مناسبت هفته کار و کارگر اظهار کرد: حضور در منزل شهدا و زیارت خانواده آنها که افرادی‌صبور و کم توقع هستند، افتخاری بزرگ برای همه مسئولان نظام اسلامی است و همه ما در جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم در مسیر راه شهدا ثابت قدم می‌کند.

وی تصریح کرد: حضور خانواده‌های معزز و معظم شهدا در بین ما نعمت بزرگی برای جامعه اسلامی است و نباید این حضور در منزل شهدا تنها به یک دیدار خلاصه و محدود گردد بلکه لازم است برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه این دیدارها به صورت مستمر بوده و توصیه خانواده معزز و معظم شهدا در خدمت رسانی به جامعه مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: در دیدارهایی که انجام می‌شود خانواده معظم شهدا هیچ گاه خواسته شخصی از مسئولان نداشته و ندارند و در همه دیدارها توصیه‌هایی خانواده معزز و معظم شهدا به مسئولان خدمت رسانی بی منت به مردم است که این هم نشان از بزرگواری و روحیه بلند آنان در پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: خانواده معظم شهدا در دفاع از ارزش‌های اسلامی تمام هستی خود را تقدیم راه خدا کردند و این کمترین وظیفه مسئولان است تا ضمن سرکشی به آنان، از نزدیک با مسائل و مشکلات آن‌ها آشنا شده و با افتخار در صدد رفع مشکلات بر آیند.

لطفی اضافه کرد: آنچه امروزه داریم همه آنها مدیون خون پاک و مطهر شهدا، صبر و استقامت خانواده‌های شهدا و از خودگذشتگی ایثارگران و آزادگان هستیم و هیچ شکی در آن نیست.

کد خبر 6087654

دیگر خبرها

  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است