Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «بهروز رستمی» عصر پنجشنبه در نشست خبری با موضوع قتل وکیل کرمانشاهی، احساس امنیت را از خود امنیت مهمتر دانست و افزود: شهروندان در جامعه باید احساس امنیت داشته باشند و هیچ کسی نتواند در فضای عمومی مرتکب جنایت شود.

او با محکومیت حادثه روز سه شنبه این هفته در کرمانشاه و تسلیت قتل وکیل جوان کرمانشاهی، گفت: این حادثه شوک بزرگی به جامعه و بخصوص به جامعه وکلای استان وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح وقوع این حادثه گفت: در روز وقوع حادثه، جلسه استرداد جهیزیه و استماع گواهی گواهان در شعبه خانواده دادگستری کرمانشاه در چهار راه بسیج برگزار شد که به دلیل مشاجره بین زوج و زوجه فضا متشنج می شود و این وضعیت در خارج از دادگاه نیز ادامه می یابد.

رییس کانون وکلا دادگستری کرمانشاه در ادامه گفت: زوج در خارج از دادگاه با اسلحه ای که از قبل آماده کرده بود (اسلحه غیرسازمانی بوده) سه نفر را به قتل رساند و یک نفر نیز در این میان مجروح شد.

او به حضور به موقع ماموران انتظامی و قاضی ویژه قتل در محل حادثه اشاره کرد و افزود: متهم پس از ارتکاب به جرم دستگیر و روانه زندان شد.

وی با قدردانی از تلاش های انجام گرفته در دستگیری متهم، خواستار تسریع در داوری عادلانه این پرونده شد و گفت: انتظار داریم این پرونده با قید فوریت و با رعایت موازین دادرسی بررسی شود.

رستمی با بیان اینکه این حادثه امنیت اجتماعی را به مخاطره انداخت، گفت: باید فضا را برای ارتکاب چنین جنایتی ناامن کرد و اجازه نداد کسی جرات ارتکاب این جنایات را داشته باشد.

وی از رسانه ها نیز به خاطر انعکاس این حادثه قدردانی کرد و افزود: انتظار داریم رسانه ها در چنین مواقعی خبرها را طریق مجاری رسمی پیگیری کنند و از دامن زدن به فضای هیجانی جامعه خودداری نمایند.

صدا و سیما دست از نفرت پراکنی علیه وکلا دست بردارد

رییس کانون وکلا دادگستری کرمانشاه در ادامه سخنان خود از صدا و سیما به خاطر نشان دادن چهره ای غیرموجه از وکلا در برنامه های خود انتقاد کرد و گفت: صدا و سیما در نفرت پراکنی علیه وکلا در کشور ید طولایی دارد و بی تردید این نفرت پراکنی و نشان دادن چهره وکیل به شکل اهریمن نقش زیادی در بد جلوه دادن وکلا در جامعه داشته است.

رستمی افزود: صدا و سیما تریبون به وکلا در دفاع از خود و تشریح نقش وکلا در پرونده ها را نمی دهد و تنها در برنامه های خود وکیل را به شکل اهریمن و منفی به جامعه معرفی می کند.

وی رسانه ها را برای معرفی نقش وکلا در جامعه به کمک طلبید و گفت: جامعه وکلای استان نیاز به تریبون برای معرفی برنامه های خود دارد.

او همچنین آمادگی کانون وکلا را برای برگزاری کلاس های آموزشی مرتبط با حوزه حقوق برای خبرنگاران استان اعلام کرد و افزود: همچنین تفاهم نامه ای با خانه مطبوعات استان منعقد کردیم که براساس آن وکلای عضو کانون به صورت رایگان وکالت اعضای خانه مطبوعات را بر عهده می گیرند.

برچسب‌ها صدا و سیما وکیل دادگستری رسانه کانون وکلای دادگستری کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صدا و سیما وکیل دادگستری رسانه صدا و سیما وکیل دادگستری رسانه کانون وکلای دادگستری کرمانشاه اخبار کنکور دادگستری کرمانشاه کانون وکلا صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۸۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش توجه به امنیت کارگران در فضای مجازی

سرهنگ ابوالحسینی رئیس پلیس فتا استان یزد ضمن تبریک روز کارگر گفت: کارگران به دلیل صرف وقت بیشتر در محیط کار، و عدم آگاهی از تهدیدات فضای مجازی، مورد توجه مجرمان سایبری قرار می‌گیرند و حساب‌هایشان با روش‌های مختلف تحت حملات کلاهبرداران قرار می‌گیرد.

او از کارفرمایان، کارخانجات و شرکت‌های تولیدی، صنعتی نیز خواست تا موضوعات کلاهبرداری در فضای مجازی را به کارگران اطلاع رسانی کنند و آنها را از موضوعات در این فضا آگاه سازند.

این مقام انتظامی بیان داشت: اطلاع‌رسانی در فضای مجازی وظیفه اجتماعی تمامی افراد است و از کسانی که در این زمینه اطلاع رسانی فعالیت می‌نمایند، صمیمانه تشکر می‌کنم.

سرهنگ ابوالحسینی خاطرنشان کرد: پلیس فتا در راستای افزایش سطح آگاهی و پیشگیری از جرم در فضای مجازی، به ارائه محتوای آموزشی و پیشگیرانه می‌پردازد و افراد جهت دریافت محتوا می‌توانند با مراجعه به سایت پلیس فتا به نشانی www. Cyberpolice.gov. ir و یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شود
  • دستگیری ۴ اراذل اوباش سابقه دار در جویبار
  • عملکرد مطلوب و رو به رشد محاکم عمومی و انقلاب کرمانشاه
  • فهرست شورای وحدت هنوز نهایی نشده است
  • یک فوتی و ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی تیبا در یزد
  • افزایش توجه به امنیت کارگران در فضای مجازی
  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود
  • دست‌درازی به کاربری باغات خط قرمز شورای شهر کرج است
  • آموزش یک جامعه با اخلاق از خانه و خانواده آغاز می‌شود
  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد