Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفحه رسمی باشگاه بارسلونا پس از پیروزی تیم فوتبال این باشگاه مقابل گرانادا در جام حذفی اسپانیا با توئیتی کنایه آمیز به باشگاه رئال مادرید، خبرساز شده بود اما خیلی زود آن را پاک کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

صفحه رسمی باشگاه بارسلونا در توئیتر امروز به خاطر توئیتی کنایه ای بر علیه رئال خبرساز شد ولی مطلب خیلی زود حذف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامبک به یادماندنی بارسا در زمین گرانادا شور و شعفی خاص را به هواداران این باشگاه تزریق کرده است.

بارسا تا دقیقه ۸۸ بازی با گرانادا در یک چهارم نهایی کوپا دل ری ۲-۰ از میزبانش عقب بود ولی توانست به فاصله ۴ دقیقه دو گل بزند و کار را به وقت اضافه بکشاند. در وقت های اضافه نیز بارسا سه گل دیگر زد و در نهایت ۳-۵ پیروز شده و به نیمه نهایی صعود کرد.

ساعتی پیش صفحه رسمی بارسلونا در توئیتر تصویری از شادی گل گریزمان با این نوشته را منتشر کرد:

به ترتیب، بارسا، کامبک، گلف.

توئیت کنایه ای از حرکت سال گذشته گرت بیل بر علیه رئال مادرید بود ولی خیلی زود این توئیت از صفحه بارسا حذف شد.

گرت بیل بعد از پایان یکی از دیدارهای تیم ملی ولز پرچمی نشان داد که روی آن: “به ترتیب ولز، گلف، رئال مادرید” حک شده بود. این پرچم باعث عصبانیت هواداران رئال مادرید و متهم شدن ستاره ولزی به بی مسئولیتی شد، اما گرت بیل این کار را تنها یک شوخی قلمداد کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بارسلونا گریزمان گرت بیل رئال مادرید بارسلونا باشگاه بارسلونا رئال مادرید گرت بیل گریزمان محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران مهدی طارمی سپاهان کارلوس کی روش جام جهانی کریستیانو رونالدو رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۸۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه رسانه فرانسوی به بارسلونا؛ دمونتادا جواب ریمونتادا

RMC Sport فرانسه مستندی در مورد کامبک پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا تهیه کرده است. 

طرفداری | RMC Sport فرانسه یک مستند 50 دقیقه ای در مورد کامبک پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا در جریان مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تهیه کرده است. حدس می زنید این مستند چه نام دارد؟ «دمونتادا».

این عنوان پاسخی غیرمستقیم به نامی است که بارسایی ها سال 2017 برای کامبک حماسی خودشان مقابل پاری سن ژرمن انتخاب کردند؛ همان ریمونتادای معروف که بعدا وارد دیکشنری هم شد. دمونتادا در زبان های فرانسوی، اسپانیایی و انگلیسی معنی خاصی ندارد و احتمالا ترکیب از اسم «دمبله» و ریمونتادا باشد. عثمان دمبله در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، بهترین بازیکن پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا بود. 

کامبک بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن جاودانه شد؛ واژه ریمونتادا در واژه نامه فرانسوی به چاپ خواهد رسید

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • طعنه رسانه فرانسوی به بارسلونا؛ دمونتادا جواب ریمونتادا
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • از بارسلونا و رئال‌مادرید پیشنهاد نداشتی؟ | احتمالا لوگوی سیتی را تغییر می دادی!
  • طعنه ستاره سابق به رئال: باعث خجالت است
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد