Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه روند بازدیدهای مستمر خود از پروژه های عمرانی، اقتصادی، گردشگری و... از چندین طرح عمرانی در سطح جزیره بازدید کرد.
حمیدرضا مومنی در این بازدیدها که با حضور جمعی از معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم روز پنج شنبه (16 بهمن ماه) برگزار شد، در جریان روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی این طرح های عمرانی قرار گرفت و برای تسریع روند اجرای آنها دستورات لازم را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در نخستین مرحله از بازدیدهای خود با حضور در محدوده میدان دوحه در جریان روند اجرا و پیشرفت فیزیکی طرح پیش بینی شده جهت ساماندهی و بهسازی محوطه میدان و اسکله دوحه در شهر قشم قرار گرفت و بر ضرورت تسریع اجرای این پروژه شهری تاکید کرد.
مومنی و هیات همراه در ادامه از مراحل ساخت و آماده سازی مدول سوم تصفیه خانه ایران زمین شهر قشم بازدید کردند. این پروژه در حال حاضر معادل 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پس از اتمام قابلیت تصفیه هزار متر مکعب آب را دارا خواهد بود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین از مراحل پایانیپروژه طرح توسعه اسکله ولایروبی حوضچه بندر بهمن بازدید کرد. هدف از اجرای طرح توسعه در بندر بهمن جزیره قشم، علاوه بر پهلوگیری همزمان هفت لنج باری، فراهم کردن شرایط پهلوگیری شناورهایی با تناژ 10 هزار و پنج هزار تُن و افزایش ظرفیت پهلوگیری شناورها از 7 به 14 فروند است.
در ادامه بازدیدهای روز پنج شنبه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه جمعی از معاونان و مدیران از مراحل آماده سازی و اجرای عملیات عمرانی احداث پارک ورزشی 11 هکتاری پردیس خلیج فارس در جزیره قشم دیدن کردند. پارک ورزشی پردیس خلیج فارس شامل؛ 6 زمین تخصصی برای ورزش تنیس، 4 زمین والیبال و دو زمین بسکتبال، زمین اسکیت و اسکیت برد برای استفاده عمومی، ورزش‌های عمومی هوازی، پیست دوچرخه سواری BMX و زمین پینت‌بال است.
بازدید از روند اجرایی طرح تعریض و تبدیل جاده به بلوار ورودی روستای دفاری جزیره قشم جهت اتصال جاده ساحل جنوبی به ساحل شمالی جزیره قشم و همچنین وضعیت عملیات عمرانی و پیشرفت پارک تفریحی و ورزشی روستای دفاری و همچنین بررسی وضعیت پیست اتومبیلرانی در نزدیکی سایت گردشگری جزایر ناز مقاصد بعدی برنامه های روز پنج شنبه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و هیات همراه بود.
مومنی و جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه از مراحل اجرای طرح ساماندهی محوطه اسکله کندالو بازدید کردند و در جریان پیشرفت فیزیکی این طرح قرار گرفتند. ساماندهی وضعیت اسکله گردشگری و مسافری کندالو جهت ارائه خدمات بهتر به گردشگران و ساکنان جزیره هنگام برنامه ریزی شده و در حال انجام است.
بازدید از وضعیت پیشرفت عمرانی پروژه ساختمان تکنیکال بلاک و برج مراقبت فرودگاه بین المللی قشم آخرین مقصد بازدیدهای صورت گرفته از پروژه های عمرانی منطقه آزاد قشم در روز پنج شنبه بود. این پروژه با زیربنای حدود 3 هزار متر مربع در دو طبقه بوده و هم اکنون مراحل پایانی اجرای آن در حال انجام است. این پروژه دارای برج مراقبتی به ارتفاع 36 متر و ارتفاع دید 32 متر بوده با تجهیزات کامل الکترونیکی است. همچنین مساحت طبقه اختصاص یافته به تجهیزات الکترونیکی 70 متر مربع عنوان کرد و مساحت اتاقک کابین برج 90 متر مربع می باشد.
انجام این پروژه ها و طرح های عمرانی در راستای انجام ماموریت سازمان منطقه آزاد قشم در جهت ارتقا خدمات به ساکنان و گردشگران جزیره قشم اجرایی می شود. در همین راستا نیروهای معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم نیز در تلاش هستند تا این امر به صورت علمی و مبتنی بر اصول جهانی و متناسب با اقلیم و شرایط این جزیره انجام شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم سازمان منطقه آزاد قشم پیشرفت فیزیکی روز پنج شنبه جزیره قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۸۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگر قشم در رقابت‌های شنای آزاد کشور خوش درخشید

رئیس اداره ورزش سازمان منطقه آزاد قشم، گفت: یکی از دختران شناگر این جزیره در رقابت‌های شنای آزاد جنوب کشور موفق به کسب پنج مدال طلا و نقره شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، رضا ذاکری امروز ضمن تبریک این موفقیت به جامعه ورزشی قشم، اظهار داشت: رقابت‌های شنای آزاد جنوب کشور در رده سنی 11 تا 12 سال دختران با حضور بیش از 50 شناگر از استانهای هرمزگان، فارس، یزد، سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان جنوبی به میزبانی شهر زاهدان برگزار شد.

وی افزود: «آسنا صادقی»، شناگر منطقه آزاد قشم با مربیگری مریم دانش‌پرور و ارغوان پارسا، در پایان این رقابت‌ها در رشته‌های 100 متر انفرادی، 400 متر گروهی و تیمی موفق به کسب مدال طلا و در رشته‌های 50 متر و 200 متر انفرادی موفق به کسب مدال نقره شد.

رئیس اداره ورزش سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه اولین تیم شنای دختران منطقه آزاد قشم با حمایت معاونت فرهنگی و اجتماعی و گردسگری این سازمان تشکیل شده و در این رقابت‌ها حضور یافته، گفت: در تلاشیم تا بتوانیم بخشی از مشکلات ورزشکاران قشم در بخش تجهیزات و اماکن ورزشی و حضور مربیان برجسته کشوری را برطرف کنیم تا بتوانیم گامی موثر در جهت کمک به اعتلای ورزش این جزیره برداریم.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • شناگر قشم در رقابت‌های شنای آزاد کشور خوش درخشید
  • از فصل گرما بدون خاموشی تا سرعت گرفتن افتتاح پروژه‌های عمرانی در نصف جهان
  • پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی پروژه بهسازی پسماند تموشل
  • بررسی از پروژه تأمین‌کننده آب آشامیدنی منطقه جنوب استان در سمیرم
  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است
  • دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی واردات قطعی به منطقه آزاد قشم رسید
  • منطقه آزاد چابهار در مسیر ساخت نیروگاه خورشیدی
  • حماس بدون توقف جنگ هیچ توافقی را نمی‌پذیرد