Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و دومین جلسه قرارگاه پدافند زیستی ارتش با حضور امیر دریادار سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش در سالن میثاق ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، امیر دریادار سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش در جلسه قرارگاه پدافند زیستی ارتش که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور معاون بهداشت، درمان، امداد و آموزش پزشکی ارتش برگزار شد، بر افزایش روند نظارت‌ها و کنترل‌های بهداشتی در کلیه پادگان‌های ارتش بویژه در مراکز آموزشی تاکید کرد و افزود: همانگونه که از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا امروز پادگان‌ها و مراکز آموزشی ارتش جزو امن‌ترین و سالم‌ترین مکان‌ها بوده است باید تلاش شود تا این ویژگی حفظ شده و حتی ارتقا یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده قرارگاه پدافند زیستی ارتش در ادامه از کادر درمانی شاغل در بخش‌های مختلف بهداشت و درمان ارتش جمهوری اسلامی ایران در اقصی نقاط کشور که با ایثار و از خودگذشتگی در حال مبارزه و مهار ویروس کرونا هستند، تشکر کرد و افزود: از خداوند بزرگ می‌خواهم که در عرصه مبارزه با این ویروس منحوس موفق و سربلند بوده و با روحیه جهادی، عزت و فداکاری و با بسیج تمامی امکانات و خدمات خود تا مهار کامل این بیماری به ملت شهیدپرور ایران اسلامی خدمت رسانی کنند.

وی همچنین برگزاری دوره‌های تخصصی آموزش شیوه نامه‌های بهداشتی، پیگیری مجدانه طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی مرتبط با کووید ۱۹، توجه ویژه به پرستاران و کادر درمانی، فوریت تجهیز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ارتش در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی در کلیه یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران را مورد تاکید قرار داد.

امیر دریادار سیاری همچنین تصریح کرد: در راستای دستورالعمل‌های ابلاغی قرارگاه پدافند زیستی ارتش جمهوری اسلامی ایران به یگان‌های مختلف آجا در اقصی‌نقاط کشور، همچنان کمک به مردم در شهر‌های مختلف و در ابعاد گوناگون مورد تاکید بوده و دستور داده شده که این مهم مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه جلسه، امیر دریادار دوم پزشک مصطفی مداح، معاون بهداشت، درمان، امداد و آموزش پزشکی ارتش، تعدادی از معاونین هماهنگ کننده نیرو‌ها و سازمان‌های تابعه و مسئولان ارشد قرارگاه پدافند زیستی ارتش جمهوری اسلامی ایران گزارش‌هایی از اقدامات انجام شده و برنامه‌های پیش رو در زمینه مقابله با ویروس کرونا را ارائه کردند.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ارتش قرارگاه پدافند زیستی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران امیر دریادار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۸۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت های دانش بنیان

تین نیوز

میز خدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران رویدادی را برای شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه صادرات و واردات برگزار می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با همکاری گمرگ جمهوری اسلامی ایران رویداد میز خدمت گمرک ویژه شرکت های دانش بنیان صادراتی را برگزار می کند.

این رویداد برای شرکت های دانش بنیان فعال در زمینه صادرات و واردات در روز چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت جاری برگزار خواهد شد.

این خدمت در راستای تسهیل امور تجاری بین المللی شرکت های دانش بنیان و رفع مشکلات احتمالی ایشان و نیز پاسخگویی به درخواست های این شرکت ها توسط گمرک جمهوری اسلامی ایران ارائه می شود. در این رویداد چهره به چهره شرکت های دانش بنیان با توجه به موضوع خدمت مورد نیاز و در طبقه بندی های مختلف به صورت اختصاصی از بالاترین مقام مسئول گمرک، معاونین ایشان و مدیران ستادی راهکارهای عملیاتی دریافت خواهند کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی عاقلانه و مدبرانه بود
  • امیرعبدالهیان: روابط ایران با قاره آفریقا مبتنی بر احترام متقابل و منافع مشترک است
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • دشمن دست به خطایی بزند نمونه دیگری از موشک‌ها و پهپادها به سمتشان شلیک خواهد شد
  • روابط ایران با قاره آفریقا مبتنی بر احترام متقابل و منافع مشترک است
  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت های دانش بنیان