Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین ناصرخاکی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: هیچ فردی حق درگیری، توهین و فحاشی ندارد، اگر کسی مرتکب جرمی شود طبق حقوق شهروندی با او برخورد می شود.

وی ادامه داد: بنابراین اگر کسی مورد صدمه و ضرب و جرح قرار گرفته ، هرچند مرتکب جرم هم شده باشد، می تواند به دادستانی مراجعه کند، بدیهی است با هر فردی که این اقدام مجرمانه را انجام داده برخورد قاطع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پخش این تصاویر با بازتاب های زیادی در شبکه های اجتماعی مواجه شد که بطور عمده علاوه بر ابراز همدلی مخاطبان شبکه های اجتماعی با زباله گرد میانسال، از ضرب و جرح یک انسان فقیر و ناتوان ابراز نارضایتی شده است.

در این قطعه فیلم منتشره  ۲ نفر که گفته می شود از عوامل وابسته به شرکت های پیمانکار با شهرداری فردیس هستند، در حالی به کتک زدن این زباله گرد اصرار می ورزند که پادرمیانی دیگر شهروندان هم چندان نتیجه ای ندارد.

در عین حال، روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی فردیس شهرداری فردیس با انتشار متن کوتاهی در فضای مجازی عامل یا عاملین این درگیری را از کارگران پیمانکار جمع آوری پسماند معرفی کرد و قول برخورد قاطع با این افراد را داد.

این متن شهرداری می افزاید: پیگیری مطالبات مردمی ، برابر اطلاعات واصله عامل درگیری از کارگران پیمانکار جمع آوری پسماند بوده که شهرداری با پیگیری موضوع نسبت به احضار پیمانکار مربوطه در روز شنبه ۱۸ بهمن ماه اقدام و ضمن اخطار کتبی، عامل و عاملین موضوع را به مراجع قضایی معرفی خواهد نمود.

با توجه به اینکه نظارت و کنترل عملکرد نیروها در شرکت های پیمانکاری با پیمانکار مربوطه می باشد، شهرداری فردیس به عنوان شاکی نسبت به پیگیری و طرح دعوی در مراجع قضایی اقدام و نتیجه اقدامات متعاقبا اطلاع رسانی عمومی می گردد.

شهرداری فردیس در نیمه دوم سال ۹۶ از شهرداری کلانشهر کرج منفک و به عنوان شهرداری مستقل با ۲ منطقه تحت پوشش فعالیت خود را رسما آغاز کرد.

شهرستان فردیس با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب شرقی مرکز استان البرز قرار دارد.

برچسب‌ها البرز فردیس دادستان کل کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز فردیس دادستان کل کشور البرز فردیس دادستان کل کشور اخبار کنکور شهرداری فردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۸۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی

علی کریمی گفت: چندی پیش در پی وقوع تیراندازی منجر به قتل در یکی از روستا‌های شهرستان عنبرآباد ماموران پلیس آگاهی با حضور در محل متوجه شدند در پی رسم غلط تیراندازی در یک مراسم عروسی دو نفر به قتل رسید اند.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس با تحقیقات میدانی و اشرافیت اطلاعاتی سه متهم دخیل در این واقعه را شناسایی و دستگیر کردند که در نهایت یکی از متهمان به انجام این تیراندازی مرگبار اعتراف کرد.

سرپرست انتظامی عنبرآباد با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی بیان کرد: تیراندازی در مراسم‌های جشن جرم بوده و از رسم‌های غلطی است که بیشتر اوقات باعث وقوع حوادث تلخ و ناگوار اینچنینی می‌شود و در این رابطه از شهروندان می‌خواهیم با پرهیز از اینگونه رفتار‌های نادرست زمینه‌ای فراهم کنند تا کم کم این رسم غلط برچیده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سند مالکیت حدنگار و تک‌برگ اراضی خجیر به نام دولت صادر شد
  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • ابراهیم رئیسی یک دستور جدید صادر کرد +جزئیات
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • دستگیری عامل قتل زن و مرد میان‌سال در قیامدشت
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا" در دشت کلاله