Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های شهرداری گنبد و هورسان رامسر که نظر جغرافیایی در شمال کشور هستند و برای کسب سهمیه‌ پلی‌آف رقابت نزدیکی با هم دارند، در حساس‌ترین دیدار هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر مردان به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش برنا، هفته بیست‌وهفتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، فردا (جمعه) با شش دیدار به صورت متمرکز در خانه والیبال و سالن فدراسیون پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدارهای هفته بیست‌وششم لیگ برتر والیبال مردان، به گونه‌ای رقم خورد که تیم‌های شهرداری قزوین و خاتم اردکان از صعود به مرحله پلی‌آف ناامید شدند و در چهار هفته باقی مانده دور مقدماتی، چهار تیم شهرداری ورامین، شهرداری گنبد، هورسان رامسر و پیکان تهران برای کسب دو سهمیه باقی مانده تلاش خواهند کرد.

در حساس‌ترین مسابقه این هفته، تیم‌های شهرداری گنبد و هورسان رامسر که با 9 برد در رتبه‌های هشتم و نهم جدول قرار دارند و برای سهمیه پلی‌آف نیز رقابت فشرده‌ای دارند، به مصاف یکدیگر می‌روند.

دو تیم تا کنون 22 مسابقه در مرحله مقدماتی لیگ برتر انجام دادند و تنها چهار دیدار دیگر در این مرحله دارند که برد در هر یک از این دیدارها، اهمیت بسیار زیادی برای دو تیم خواهد داشت. پیکان تهران نیز که با هشت برد دو تیم را در مسیر کسب سهمیه پلی‎آف همانند سایه همراهی می‌کند، این هفته استراحت دارد و فرصت مناسبی برای دو نماینده رامسر و گنبد فراهم آمده که فاصله خود را با این تیم افزایش دهند.

تیم شهرداری ورامین نیز این هفته میزبان شهرداری ارومیه است و برای کسب سهمیه پلی‌آف، محکوم به شکست این تیم خواهد بود. درحال حاضر ورامین با 11 برد و 33 امتیاز در رتبه هفتم جدول است و شهرداری ارومیه با 18 برد و 53 امتیاز، در رتبه دوم جدول قرار دارد.

شاگردان پیمان اکبری سرمربی شهرداری ارومیه، برای تثبیت جایگاه دومی خود باید فاتح این رقابت‌ باشند؛ زیرا اولویت نخست تیم‌های صدر جدول، حفظ جایگاه خود برای مرحله پلی‌آف خواهد بود.

فولاد مبارکه سپاهان نیز که با 20 برد صدرنشین جدول است، این هفته به مصاف شهرداری قزوین تیم دوازدهم جدول می‌رود. شاگردان رحمان محمدی‌راد در این مسابقه هر نتیجه‌ای کسب کنند، بازهم صدرنشین خواهند ماند، اما اصفهانی‌ها به راحتی از سه امتیاز این مسابقه نخواهند گذشت.

 

 

برنامه کامل و اسامی داروان و ناظران هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر مردان به قرار زیر است:

ساعت 11، سالن فدراسیون

شهرداری گنبد – هورسان رامسر

داور اول: محمد شاهمیری، داور دوم: هادی تیموری، ناظر داوری: مجید محسنی‌شوشتری و ناظر فنی: نادر انصاری

ساعت 11، خانه والیبال

لبنیات هراز آمل – شهداب یزد

داور اول: کیوان عابدزاده، داور دوم: اسماعیل رزقی، ناظر داوری: مسعود یزدان‌پناه و ناظر فنی: محمدحسن خوشدل

ساعت 14، سالن فدراسیون

راه‌یاب ملل کردستان – سایپا تهران

داور اول: اصغر میرزایی، داور دوم: وحید پورکاشیان، ناظر داوری: علی‌اصغر حاجی‌کاظمی و ناظر فنی: محمد پژوه

ساعت 14، خانه والیبال

فولاد مبارکه سپاهان – شهرداری قزوین

داور اول: محمد آقایی، داور دوم: احمد سرمست، ناظر داوری: محمدحسین شفقی و ناظر فنی: خلیل یگانه‌مجد

ساعت 17، سالن فدراسیون

شهرداری ورامین – شهرداری ارومیه

داور اول: داود نافعی، داور دوم: محمد عشق‌دوست، ناظر داوری: بهروز جعفری و ناظر فنی: اصغر درفش کاویان

ساعت 17، خانه والیبال

فولاد سیرجان – آذرباتری ارومیه

داور اول: امید فولادی‌وندا، داور دوم: مهدی نویدی، ناظر داوری: محسن ترابی و ناظر فنی: یونس حسن‌زاده

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال شهرداری ارومیه سالن فدراسیون خانه والیبال هورسان رامسر شهرداری گنبد هفته بیست ناظر داوری ناظر فنی داور اول لیگ برتر داور دوم پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۹۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های تراکتور و استقلال در چارچوب هفته بیست و پنجم از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم رفتند و در نهایت دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند.استقلال با این نتیجه ۵۴ امتیازی شد و کماکان صدرنشین است، اما چشم انتظار نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان است، در صورتی که برنده آن بازی پرسپولیس باشد صدر جدول به این تیم می‌رسد. تراکتور هم ۴۱ امتیازی شد تا همچنان در رده چهارم جدول باشد.

داور: پیام حیدری

اخطار: مهرداد محمدی و زبیر نیک نفس (استقلال) ؛ سید مهدی حسینی، عارف آقاسی و مهدی عبدی (تراکتور)

گل: --------

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد (۴+۹۰- سجاد آشوری)، رحمان جعفری (۷۷- مهدی عبدی) و امیر ارسلان مطهری (۶۴- امیرحسین حسین‌زاده). 

ترکیب استقلال: محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند، ایمان سلیمی، صابر حردانی (۴+۹۰- جعفر سلمانی)، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند (۸۸- امید حامدی‌فر)، جلال‌الدین ماشاریپوف (۴+۹۰- میلاد فخرالدینی)، مهرداد محمدی (۸۲- پیمان بابایی) و گوستاوو بلانکو.

در نیمه نخست بازی پایاپایی از سوی دو تیم ارائه شد و استقلال بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت. در نیمه دوم و به خصوص در دقایق پایانی تراکتور بیشتر مالکیت توپ را در کنترل داشت و آبی‌پوشان بیشتر دفاع می‌کردند. 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • بررسی دیدارهای سرخابی ها در هفته بیست وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • ریسک ممنوع، افشاریان باتجربه‌هایش را به‌خط کرد
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • داوران هفته بیست و پنجم | حساس ترین بازی ها به برادران حیدری رسید
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!