Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@21:17:16 GMT

فرماندار: پاوه در کانون خدمات دولت قرار گرفته است

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۹۴۶۶

فرماندار: پاوه در کانون خدمات دولت قرار گرفته است

به گزارش ایرنا، پرویز ایده پور روز پنجشنبه در آیین بهره برداری پروژه ها و طرح های این شهرستان که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، افزود: دولت در طول هشت سال گذشته خدمات زیربنایی مهمی را در شهرستان انجام داده که احداث ۲ سد داریان و هیروی ۲ نمونه شاخص این خدمات است.
وی تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در شهرستان پاوه اعتبار هزینه شده است که هزار و ٨۰۰ میلیارد تومان آن برای احداث ۲ سد بزرگ داریان و هیروی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
فرماندار پاوه اضافه کرد: ۴۰۰ میلیارد تومان از این اعتبار برای رفع مشکلات زیرساختی شهرستان هزینه شده و این اعتبارات، فارغ از اعتباراتی است که به شهرداری های این شهرستان اختصاص یافته است.
ایده پور یادآور شد: خدمات دولت در قبل از انقلاب با بعد انقلاب به هیچ وجه قابل مقایسه نیست.
وی اظهار داشت: در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی سال‌جاری، ٨٨ طرح عمرانی، اقتصادی، خدماتی و فرهنگی شهرستان پاوه با اعتباری بالغ بر ۳٨ میلیارد و ۴٨۹ میلیون تومان افتتاح و یا کلنگ‌زنی شد.
فرماندار پاوه گفت: این طرح‌ها شامل ۴۵ پروژه مخابراتی، ۱۱ پروژه شرکت توزیع برق، نه طرح جهاد کشاورزی، هفت طرح میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، هفت پروژه مشترک بخشداری‌های تابعه و بنیاد مسکن، سه پروژه گاز رسانی به روستاها، پنج طرح صنعت، معدن و تجارت، یک طرح بهداشتی و یک پروژه حوزه ورزش و جوانان است.
ایده پور همچنین از کلنگ زنی پاسگاه پلیس راهور خبر داد و افزود: یکی از درخواست های همیشگی مردم احداث و راه اندازی مرکز و پاسگاه پلیس راهور در شهرستان است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، مهرداد سالاری معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه به صورت ویدیو کنفرانس فرمان افتتاح و یا شروع به کار این طرح ها را از استانداری کرمانشاه صادر کرد.
سالاری با اشاره به گزارش فرماندار پاوه مبنی بر اختصاص ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار طی چند سال گذشته در پاوه بیان داشت: تخصیص این اعتبارات و اجرای پروژه های مهم در این شهرستان حاکی از توجه ویژه نظام جمهوری اسلامی ایران به منطقه اورامانات است لذا مسوولین و مدیران شهرستان باید با اطلاع رسانی مناسب مردم را بیش از پیش به آینده امیدوار سازند.
شهرستان پاوه با ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی استان کرمانشاه واقع شده است.  

برچسب‌ها افتتاح طرح پاوه کرمانشاه اعتبار دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح پاوه کرمانشاه افتتاح طرح پاوه کرمانشاه اعتبار دهه فجر اخبار کنکور میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۹۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بیگلریان بعدازظهر شنبه در گفت وگو با خبرنگاران به جمعیت ۱۱ هزار نفری شهر اشاره و اضافه کرد: این درحالی که شمار جمعیت شناور آن بیش از این میزان است.

وی نداشتن طرح هادی را مهمترین مشکل شهر بیان کرد و گفت: از سال ۱۳۹۶ تهیه طرح هادی در دستور کار قرار گرفت و ۸۴۰ هکتار محدوده شهری درنظر گرفته شده است.

وی با عنوان این که ۶۱۷ هکتار مربوط به طرح‌های ۱۳ روستای منطقه است، گفت: بازنگری و تصویب این طرح سال‌های سال در دستور کار قرار دارد.

بیگلریان ترافیک هسته مرکزی شهر را از دیگر دغدغه‌ها برشمرد و گفت: به عنوان شورا و شهرداری کار تملک واحدهای تجاری در مسیر را انجام دادیم و امسال نیز هشت دهنه مغازه تملک می‌شود.

رئیس شورای شهر هچیرود گفت: برای ساخت پل مرکزی شهر نیازمند اعتبار هستیم و پیگیری‌های زیادی برای تحقق آن انجام دادیم.

وی با اشاره به پروژه‌های ساحلی در ساحل کیاکلا، دوجمان و مرکز شهر اشاره و اضافه کرد: اجرای دیواره سنگی برای ساخت بوستان و فضای سبز صورت گرفته است.

وی پیاده راه سلامت مدبون را از دیگر طرح‌ها ذکر کرد و گفت: این پیاده راه به طول ۲.۵ کیلومتر اجرا می‌شود و در این راستا قراردادی با آب منطقه‌ای استان داشتیم و حریم آن را به مدت ۱۰ سال اجاره کردیم و این پروژه در قالب چهار فاز انجام می‌شود.

بیگلریان با اظهار این که در حال تملک دو هزار مترمربع زمین آتش نشانی شهرداری هستیم، استیجاری بودن شهرداری را از جمله مشکلات ذکر کرد و گفت: برای نجات شهر هچیرود نیازمند ایجاد دو راه دسترسی هستیم و باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس شورای شهر هچیرود راه دسترسی ۲۴ متری سالار را از جمله طرح‌های برای گره گشایی ترافیک بیان کرد و گفت: در سال جاری در زمینه تملک املاک واقع در مسیر خیابان‌ها و طرح‌های عمرانی چهار پروژه با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان تعریف شده است.

وی گفت: در زمینه هدایت آب‌های سطحی، لایروبی انهار و رودخانه و غیره ۴۳ پروژه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان طراحی شده است و برای احداث پارک‌ها، میادین، فضای سبز، نصب المان، مبلمان شهری، زیباسازی شهری و غیره نیز ۲۷ پروژه با ۲۷ میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته است.

وی شمار پروژه‌های عمرانی شهرداری را ۱۲۳ پروژه با اعتبار ۴۷۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بودجه شهرداری در سال جاری ۵۹۴ میلیارد تومان است.

کد خبر 6090130

دیگر خبرها

  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد