Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@04:47:35 GMT

افتتاح فرهنگسرای بانو در منطقه محروم حسن آباد یزد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۹۵۶۵

افتتاح فرهنگسرای بانو در منطقه محروم حسن آباد یزد

ایسنا/یزد فرهنگسرای بانو در منطقه مرحوم حسن آباد یزد در فضایی به وسعت ۴۲۰۰ مترمربع با مجموع سرمایه‌گذاری ۱۷ میلیارد ریال به مناسبت سالروز میلاد حضرت زهرا(س) افتتاح شد.

«جمال الدین عزیزی» شهردار یزد در مراسم افتتاح این فرهنگسرا اظهار کرد: این فرهنگسرا به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری منطقه دو آماده‌ی بهره برداری شده و پس از آن نیز برای استفاده به سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری تحویل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که فرهنگسرای بانو در باغی به مساحت ۴۲۰۰ متر مربع تجهیز شده است، گفت: مرمت و باز پیرایی ساختمان، محوطه سازی، نورپردازی، ایجاد مجموعه بازی کودکان و سرویس‌های بهداشتی از جمله عملیات عمرانی انجام شده در این فرهنگسراست.

عزیزی تجهیز این مکان را از نیازهای اساسی این منطقه خواند و افزود: هدف شهرداری این است که تمام بانوان این شهر از امکانات و برنامه های فرهنگی و اجتماعی این فرهنگسرا بهره‌مند شوند، همانطور که مردم این منطقه باید از امکانات سایر نقاط شهر یزد استفاده کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري يزد فرهنگسرا استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۹۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم

سرمربی تیم تنیس زیر ۱۲ سال ایران بانوان در غرب آسیا گفت: تیم ایران پتانسیل قهرمانی آسیا را دارد. - اخبار ورزشی -

هنگامه عزیزی پس از قهرمانی شاگردانش در مسابقات غرب آسیا به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: تیم دختران تنیس ایران با سه ورزشکار در مسابقات غرب آسیا شرکت کرد و حضور موفقی داشت.

وی افزود: تیم زیر 12 سال کشورمان حریفان خود را شکست داد و عنوان قهرمانی را به دست آورد و سهمیه مسابقات آسیایی را کسب کرد.

سرمربی تیم ملی تنیس نوجوانان درخصوص برنامه ریزی برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا خاطرنشان کرد: اردوهای تدارکاتی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا درنظر گرفته‌ایم همچنین تیم ملی در مسابقات تور جهانی ایران و کشورهای دیگر شرکت می‌کند.

عزیزی یادآور شد: تنیسورهای ایران در بخش تیمی سهمیه مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کرده‌اند و پتانسیل کسب مقام را دارند اما باید روی آنها سرمایه گذاری شود.

قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از 12 سال غرب آسیا

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاح زمین چمن مصنوعی شهر جورقان
  • تبریک امیرعبداللهیان به مناسبت روز معلم
  • هشتاد درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • عشقی فراتر از خدمت.../ماندن در منطقه محروم؛ به واسطه عشق به دانش‌آموزان
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • انعقاد ۴۲۰۰ هکتار قرارداد نقشه‌برداری اراضی کشاورزی در جیرفت
  • اتصال خط ۵۰۰ مخزن عباس آباد به خط اصلی آبرسانی منطقه ۹ پله ارومیه
  • نیمه کاره رها شدن پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی از زبان اهالی
  • وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴
  • نرخ رهن در بازار مسکن؛ رهن کامل در عبدل آباد با ۶۰۰ میلیون تومان