Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمی گفت: آذر ماه سال ۹۶ در جریان مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان به عمد در مقابل حریف روس شکست خوردم تا در مرحله بعد با رقیب اسرائیلی روبرو نشوم و به این موضوع افتخار می کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا کریمی عضو تیم ملی وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد و دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس با اشاره به اینکه رژیم منحسوی اسرائیل در حد و اندازه ای نیست که در خصوص ایران صحبت به میان بیاورد، گفت: آذر ماه سال ۹۶ در جریان مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان به عمد در مقابل حریف روس شکست خوردم تا در مرحله بعد با رقیب اسرائیلی روبرو نشوم و به این موضوع افتخار می کنم چرا که اسرائیل در حد و اندازه ای نیست که آن را به رسمیت بشناسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

      وی با اشاره به اینکه این اقدام وی بازتاب های جهانی به دنبال داشته است، افزود: اینکه ما نخواستیم با حریف اسرائیلی روبرو شویم به دلیل اعتقادات و ارزش های انقلاب اسلامی کشورمان است و این اقدامم باعث شد که نتانیاهو در یکی از سخنرانی هایش اعلام کند که مرا مجبور کرده اند که با حریف اسرائیلی روبرو نشوم در حالی که من در پاسخ می گویم که مفتخرم که چنین اقدامی را انجام دادم و نتانیاهو حق اظهار نظر در خصوص کشور ما را ندارد.   کریمی با بیان اینکه دیدارش با رهبرمعظم انقلاب اسلامی یکی از بهترین خاطرات زندگی اش است، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیداری که با ایشان داشتم، از این اقدام بنده اظهار خوشحالی کردند و بنده هم خوشحالم که با این اقدام باعث خشنودی ملت و رهبرانقلاب اسلامی شدم.       عضو تیم ملی کشتی آزاد ایران با بیان اینکه استکبار جهانی در مقابل انقلاب اسلامی به زانو در آمده است، افزود: استکبار جهانی از تمام تلاشش برای تضعیف انقلاب اسلامی استفاده کرد اما دیدیم که همچنان اعتراف به شکست می کنند و افرادی همچون ترامپ که تا اخرین لحظه در قدرت ماندنشان در انتظار مذاکره با ایران بودند، با حسرت به دل کاخ سفید را ترک کردند و این یعنی اینکه انقلاب اسلامی به مستکبران باج نمی دهد.   انتهای پیام؛

منبع: دانا

کلیدواژه: اسرائیلی روبرو انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۹۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم

تیم کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان، جام قهرمانی نخستین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی جام صفوی را در اردبیل بالای سر برد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، در این رقابت‌ها که به مدت 2 روز به میزبانی اردبیل در ورزشگاه رضازاده برگزار شد، تیم ملی ایران قهرمان شد و تیم‌های عراق و ارمنستان دوم و سوم شدند.

در این رقابت ها تیم ملی ایران با کسب 250 امتیاز اول، عراق با کسب 42 امتیاز دوم و ارمنستان با کسب 12 امتیاز سوم شدند به طوری که حضور تماشاگران نیز در این مسابقات چشمگیر بود.

مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل به مدت 2 روز در ورزشگاه 6 هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار شد که در این رقابت‌های بین‌المللی که یکی از مراحل انتخابی تیم ملی کشورمان بود علاوه بر 33 کشتی‌گیر از سه کشور ارمنستان، قزاقستان و عراق، 192 کشتی‌‌گیر از سراسر کشور حضور داشتند.

.

انتهای پیام/131/.

دیگر خبرها

  • تهدید دادگاه لاهه از سوی کنگره آمریکا درآستانه صدورحکم ضداسرائیلی
  • تهدید دادگاه لاهه از سوی برخی از اعضای کنگره آمریکا
  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • مدیریت انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کرد
  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه پرتغال با امیرعبداللهیان درباره کشتی اسرائیلی توقیف شده
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید