Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@17:21:16 GMT

انقلاب اسلامی بدون توقف، به سمت تعالی حرکت می کند

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۹۶۵۰

انقلاب اسلامی بدون توقف، به سمت تعالی حرکت می کند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در همایش بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان «انقلاب اسلامی، بالنده و استوار» که پیش از ظهر پنجشنبه در سالن قدس مدرسه عالی امام خمینی (قدس سره) برگزار شد، با بیان اینکه حرکت انقلاب اسلامی باوجود فتنه‌های زیاد دشمنان هرگز متوقف نشده است، گفت: انقلاب اسلامی با وجود فراز و نشیب‌ها، رو به پیشرفت بوده است و از سوی دیگر، دشمنان آن نیز در دشمنی خویش پا پس نکشیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه امروز همه می‌دانند تکیه بر استکبار، نابود کننده و عزت‌بخش نیست و انقلاب اسلامی مصداق واقعی قرآن را نشان داده است، افزود: انقلاب اسلامی همواره با فتنه‌های شکننده‌ای مواجه بوده، ولی حتی توقف هم نداشته و در مسیر تعالی حرکت کرده است.

وی با تاکید بر اینکه استکبار می‌داند که انقلاب اسلامی مرگ تدریجی او را رقم زده است و به اعتراف خودشان بین ایران و آمریکا، انقلاب اسلامی نشسته است و نمی‌گذارد کشورهای دیگر به آمریکا نزدیک شوند ادامه داد: به همین دلیل بسیار تلاش می‌کنند که انقلاب اسلامی را از میان بردارند و آنان اعتراف کرده‌اند که یا باید تن به مرگ دهند یا انقلاب اسلامی را نابود سازند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه در حال حاضر از نظر توانمندی و اقتدار در عرصه‌های گوناگون، در عالی‌ترین وضعیت بازدارندگی دشمن قرار داریم و انقلاب اسلامی بسیاری از اهداف خویش را دنبال می‌نماید و عالم را برای نهضت ظهور آماده می‌سازد، گفت: این انقلاب برای نخستین بار است که مدل حکومت دینی را ۴۲ ساله می‌کند و در گام دوم خویش به پیش می‌رود و به دنبال تحقق تمدن نوین اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به اینکه شاید برجسته‌ترین و مهم‌ترین عامل تداوم مسیر انقلاب، پیوند امت با ولایت بوده و ملت ما مکتب حسینیان را به خوبی ارائه داده است، افزود: در صدر اسلام ولایتمداری نبود، ولی در حال حاضر خرسندیم که این بعد عظیم اسلامی را به منصه ظهور رسانده‌ایم و این موهبت، به برکت حضور امت و اتصال به ولایت به دست آمده است.

وی با بیان اینکه مکتب حاج قاسم، مکتب سربازی و فرمانبری است، ادامه داد: دشمن نیز به نتیجه رسیده است که باید این اتصال را از هم بگسلد تا ملت شریف ایران مجری خواسته مستکبران شود.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه نخستین و تأثیرگذارترین عامل نگه‌دارنده مردم در صحنه مبارزه با طاغوت و مستکبران، روحانیان، طلاب و حوزه‌های علمیه هستند، گفت: چون رابطه مردم با روحانیت قراردادی و ابلاغی نیست و این رابطه، قلبی و اعتقادی است.

وی با اشاره با اشاره به سه وظیفه سنگین روحانیت به اینکه فکر انقلاب از روحانیت و حوزه‌های علمیه آغاز شد و دشمنان می‌خواهند کاری کنند که روحانیت از نقش بصیرت‌دهی و ایفای نقش حلقه واسط بین مردم و ولایت فاصله بگیرد، ادامه داد: مردم باید به حمله دشمنان به روحانیت توجه داشته باشند و بدانند که بدخواهان برای نقش‌های روحانیت نقشه کشیده‌اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه روحانیت تا زمانی که این وظایف را انجام می‌دهد، مورد هجمه دشمنان قرار دارد و همواره به خوبی چالش‌ها را دریافته و با آنها به مقابله برخاسته است ودر شرایط کنونی که دشمنان فتنه را بر عملیات فیزیکی ترجیح می‌دهند، روحانیت به بصیرت و صراحت در بیان بسیار نیاز دارد، ادمه داد امروز آنچه بدن دشمن را می‌لرزاند، انقلابی بودن است. امروز نیاز داریم که در برابر فتنه جدید دشمن مبنی بر استحاله انقلاب از درون به هوش باشیم.

کد خبر 5139124

منبع: مهر

کلیدواژه: قم جامعه المصطفی العالمیه حوزه علمیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه بوشهر گرگان انقلاب اسلامی ایران آمار کرونا شیراز شهرستان کرج عکس استانها شهرکرد افتتاح طرح عمرانی مشهد انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۹۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی با ده‌ها سرمایه‌گذار برای فعالیت در لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز سه‌شنبه در دیدار با جامعه روحانیت لرستان با ابراز خرسندی از دیدار با جامعه روحانیت استان، اساتید و رؤسای حوزه‌های علمیه و نمایندگان روحانیت در دستگاه‌های اجرایی و خاصه نماینده معظم ولی‌فقیه در استان به ظرفیت جامعه روحانیت، ظرفیت‌های مادی و طبیعی استان و قابلیت مردم اشاره کرد و اظهار داشت: پیشنهادها ارائه شده توسط روحانیت معظم در این جلسه را مخلصانه می‌پذیرم.

وی تصریح کرد: اولین مسئله داشتن مبانی فکری است که اشراف بر اقدام دارد و اگر مبانی فکری ما مشخص نباشد اقدام ما ناصحیح است .

استاندار لرستان، افزود: دیدگاه بنده رسیدن به یک حکمرانی قدرت محور مبتنی بر اراده مردم است، من معتقدم اگر بتوانیم شناخت لازم و چیدمان خوبی داشته باشیم قابلیت ایجاد و با چیدمان صحیح قابلیت‌ها، قدرت تولید می‌شود.

شفقت، تصریح کرد: توسعه کشاورزی، بهره‌برداری از معادن و گسترش صنعت گردشگری از جمله ظرفیت‌های مهم لرستان است که باید موردتوجه قرار گیرد و لازم است از فرهنگ گردشگری با رویکرد قرآنی محافظت شود.

وی گفت: اگر قرار است به جایگاه تمدن اسلامی و امت اسلامی که زمینه‌ساز ظهور امام عصر (عج) است برسیم نیاز به یک بازنگری اساسی در ساختار اداره کشور داریم تا رشد همه‌جانبه فراهم شود و جامعه روحانیت با اندیشه‌ورزی، مقدمات رسیدن به دولت اسلامی را فراهم کنند.

استاندار لرستان با بیان اینکه دبیرخانه تأمین مالی برای حمایت از سرمایه‌گذاران در تهران تشکیل شده است، گفت: تاکنون با ده‌ها سرمایه‌گذار تماس گرفته‌ایم تا در بخش‌های دولتی و عمومی در لرستان سرمایه‌گذاری کنند.

شفقت، تصریح کرد: باید پیشرفت را به‌عنوان یک مسئله جدی در نظر بگیریم و از روحانیت محترم انتظار می‌رود ازآنجاکه هدف اصلی تربیت و کمال انسان است و بخشی از این مهم بر عهده آموزش‌وپرورش و سایر بخش‌های دولتی است اما مردم هنوز به روحانیت وفادار هستند و باید از این ظرفیت به‌خوبی استفاده کرد و با گسترش مسجد محوری طرحی ارائه دهیم تا متناسب با رشد فن آوری به رشد معنوی انسان افزوده شود.

وی افزود: اولین و بالاترین قدرت تولیدی، نیروی انسانی است که مغفول مانده و لازم است به این منظور تعلیم‌وتربیت را دریابیم؛ زیرا نیروی انسانی زمانی موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد.

کد خبر 6093634

دیگر خبرها

  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند
  • منش طلبگی | الماس گرانبهای روحانیت
  • پیام تبریک شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت روز معلم
  • به اسم آزادی به کام برهنگی!
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • رایزنی با ده‌ها سرمایه‌گذار برای فعالیت در لرستان
  • حرکت علمی باید همراه با روح تمدنی انقلاب اسلامی باشد
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند