Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک به همراه نوش آبادی نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، پوراندخت نیرومند مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران و عبدی‌راد بخشدار مرکزی به منظور بررسی مشکلات و ظرفیت‌های حوزه فنی و حرفه‌ای قرچک از این مرکز بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ فرماندار در حاشیه این بازدید بر گسترش و ارتقای کمی و کیفی آموزش‌های  فنی و حرفه‌ای مطابق با نیازهای شهرستان تأکید کرد و بهترین راه اشتغالزایی جوانان جویای کار را کسب مهارت و بهره‌مندی از دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با توجه به برخورداری قرچک از جمعیتی جوان، خواستار توجه بیشتر اداره کل استانی به توسعه و تجهیز مرکز فنی و حرفه‌ای این شهرستان شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان استقلال برگزاری آزمون‌های فنی و حرفه‌ای در منطقه را اتفاقی مهم دانست و بر ضرورت همکاری همه ادارات و نهادها در تحقق اهداف این مجموعه تأکید کرد.

در این بازدید دژاهنگ رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای نیز گزارشی از روند اقدامات صورت گرفته، برنامه‌های در دست اجرا و مشکلات و کاستی‌های موجود ارائه داد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار شهرستان قرچک بهمن خطیبی فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۹۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک

فرماندار آبیک از تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند و مجروح شدن دو چوپان در حادثه برخورد با قطار در حوالی آبیک خبر داد. - اخبار استانها -

حجت الله مددخانی فرماندار شهرستان آبیک در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به تلف شدن 57 رأس گوسفند در حوالی شهرستان آبیک  اظهار داشت: در حادثه ی برخورد قطار با گله‌ گوسفند در حوالی شهرستان آبیک، 57 رأس گوسفند تلف شد.

وی ادامه داد: در این حادثه علاوه بر 57 گوسفند، دو چوپان نیز از ناحیه دست و سر مجروح شدند.

فرماندار آبیک در پایان سخنانش تأکید کرد: علی رغم وجود پل زیر گذر، چوبان گله از روی ریل عبور عبور داده که منجر به چنین اتفاقی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان زیر ذره بین دادستانی کرمان
  • مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان