Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای از هواداران به دلیل همدلی‌ها در سوگ انصاریان تقدیر کرد.

به گزارش برنا، از دست دادن مهرداد میناوند داغ بزرگی بود که بر دل‌مان نشست اما امان از غمی که تازه شود با غمی دگر؛ درگذشت ناباورانه علی انصاریان، کابوسی بود که متاسفانه به حقیقت پیوست.

تقدیر الهی این بود که در دومین چهارشنبه سیاه، با دومین چهره محبوب فوتبال‌مان وداع تلخی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشستن در سوگ میناوند و انصاریان حتی در باورمان هم نمی‌گنجد اما رسم زندگی است و با سرنوشت نمی‌توان جنگید.

در عزای این دو عزیز، زمین و آسمان رنگ غم گرفت اما فراموش نمی‌کنیم که در این روزها خانواده میناوند، خانواده انصاریان و خانواده پرسپولیس تنها نماند. باشگاه پرسپولیس وظیفه خود می‌داند از همه هواداران فوتبال تقدیر کند. تمجید خاصه از آن کسانی است که به درخواست خانواده محترم و داغدیده انصاریان، در مراسم تدفین او شرکت نکردند؛ هرچند دلشکستگانی که علیرغم ریسک ابتلا به کرونا، راهی بهشت‌زهرا شدند، علی را تا منزل ابدی تنها نگذاشتند.

در این میان، هواداران و اعضای باشگاه و تیم استقلال مثل همیشه برادرانه و خواهرانه در سوگ عضوی از پرسپولیس شریک بودند که دست‌شان را به گرمی می‌فشاریم. این قانون بارها به اثبات رسیده که استقلال و پرسپولیس فقط در زمین سبز فوتبال رقیب یکدیگرند.

باید تقدیر کنیم از اعضا و ارکان باشگاه‌های مختلف فوتبال در ایران که با ارسال پیام یا تماس با خانواده انصاریان و به اشکال دیگر، عزادار فوت پیشکسوت دوست‌داشتنی پرسپولیس بودند. از چهره‌های سرشناس فوتبال، ورزش، سینما و موسیقی تقدیر می‌کنیم.

تاریخ هرگز ایثار علی کریمی و بهنام ابوالقاسمپور و سایر دوستان را در دوران بیماری و مبارزه میناوند و انصاریان با کرونا را از یاد نمی‌برد. همچنین تشکر جانانه‌‌ای از خبرنگاران، عکاسان، گزارشگران و فیلمبرداران داریم که همیشه در صف اول خبررسانی ایستاده‌اند.

تقدیر ویژه‌ای از مسئولان سازمان لیگ، ناظران بازی عصر غمبار پنجشنبه، حراست و مدیریت فرودگاه‌های مهرآباد تهران و شهید مدنی تبریز، مدیران باشگاه تراکتور به خصوص تیم سرپرستی، کادرفنی و مدیر رسانه‌ای این تیم، مربیان، بازیکنان و تمامی عوامل پشتیبانی، اداری و اجرایی پرسپولیس و همه افرادی داریم که اجازه دادند پرسپولیس در سوگ انصاریان، سیه‌پوش باشد.

امیدواریم ویروس کرونا هر چه زودتر دست از سر مردم کشورمان بردارد و دوباره همه ما به زندگی عادی بازگردیم؛ هرچند در غم فقدان دوستان و اقوام که قربانی این بیماری شوم شدند، شاید هرگز نتوانیم از ته دل بخندیم.

در نهایت بار دیگر برای اعضای خانواده میناوند و انصاریان، مخصوصا همسر مهرداد و مادر علی آرزوی صبر داریم و دعا می‌کنیم همراهی مردم ایران در عزای این دو عزیز، مرهمی برای قلب داغدارشان باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس علی انصاریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۰۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، قضاوت دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران برعهده امیر عرب‌براقی است و هادی طوسی و علی احمدی کمک‌های اول و دوم او خواهند بود.
همچنین کیوان علی‌محمدی به عنوان داور چهارم این دیدار انتخاب شده است.

تیم‌های فوتبال آلومینیوم و پرسپولیس از ساعت ۱۸:۱۵ روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران در ورزشگاه امام‌ خمینی(ره) اراک مقابل هم قرار می‌گیرند.

دیگر خبرها

  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود
  • خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) ۴ پرسپولیس
  • همدلی با کودکان، مهارتی که خانواده‌ها با آن غریبه‌اند
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ میرزازاده و کیانی بهترین ورزشکاران از نگاه مردم
  • انصاریان‌: نمازهای جماعت در کشور ما ورشکسته است
  • انصاریان‌: نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • قرار داد واگذاری شركت های استقلال و پرسپولیس امضا شد