Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی عصر پنجشنبه در آئین میهمانی لاله‌ها و گلباران گلزار شهدای امامزاده محمد (ص) کرج که به مناسبت ایام‌الله دهه فجر صورت گرفت، اظهار کرد: مکانی که شهدا دفن شدند محل نزول ملائکه و رفت و آمد اولیای خداست، احبا خدا در این محل دفن هستند و درود و سلام خود را بر این ارواح پاک و طیب نثار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تبریک ایام میلاد حضرت زهرا (س) بیان کرد: همچنین ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی روزهای مبارک و ایام رشادت‌های مردم کشورمان است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز شهید عنوانی است که بر تارک تمام ارزش‌ها می‌درخشد، تصریح کرد: شهدا قافله نورانی هستند هم خودشان روشن اند و هم روشنی بخش دیگران هستند.

وی با بیان اینکه علما هستند که خط علمی و تبلیغی را که مربوط به شهداست را ترسیم می‌کنند، خاطر نشان کرد: شهیدان در مکتب علم رشد می‌کنند و در مسیر قرار می‌گیرند و روشنی بخش هستند و بعد از شهادت نیز، مسیر را برای دیگران روشن می‌کنند.

آیت الله حسینی همدانی ادامه داد: اما همه باید این نکته را توجه داشته باشیم آن که این تربیت را انجام می‌دهد و تأثیر گذاری دارد و زمینه نور افشانی را برای شهدا فراهم می‌کند مادران شهدا هستند.

وی با بیان اینکه شهدا در دامن مادرانی شهید پرور، کربلایی و عاشورایی تربیت شده اند، گفت: این مادران هستند که مجاهدان را در دامن خود پرورش داده اند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه این روزها با روز مادر و هفته تکریم از مادران مصادف شده است، اظهار کرد: سوی به طاهره مادر شهیدان و همسر شهید است و خودش نیز شهیده است و این روزها به نام بانوی مکرمه عالم خلقت نیز، نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه باید از مادران شهیدان نیز، تکریم بیشتری داشته باشیم و قدردان آنها باشیم، تصریح کرد: انقلاب ما با شهادت عجین است و انقلاب ارزش‌های معنوی است.

آیت الله حسینی همدانی بیان کرد: انقلاب اسلامی که به پیروزی رسید مقدمه او از خود گذشتگی و ایثارگری‌های مادرانی را به همراه داشت که فرزندانشان شکنجه‌ها دیدند و زندان‌ها کشیدند و تعداد زیادی به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

وی با بیان اینکه نتیجه تحمل سختی‌ها و مرارت‌ها پیروزی انقلاب اسلامی است، گفت: اکنون در آستانه چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی هستیم و چهل و دومین سالگرد را جشن می‌گیریم این سختی‌ها پشت سر گذاشته شد و دوران دفاع مقدس نیز، شهیدان والا مقام برای حفظ میهن به شهادت رسیدند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز خاطر نشان کرد: هر زمانی که ما خدایی نکرده کوتاهی و کج فهمی و با تهدیدها خواستند منحرف کنند شهیدی با شهادتش خون تازه ای را به پای درخت انقلاب ریخته و آن مسیر انحرافی را به جایگاه اصلی اش برگردانده است.

وی ادامه داد: رزمنده‌هایی که در سنگرهای خودشان از ارزش‌ها و انقلاب حفاظت کردند، کاسب و بازاری از مغازه اش، جهادگر در سنگرش، مدافع سلامت در مطب و بیمارستان، مدافع حرم در کیلومترها جلوتر از مرزهای رسمی کشور، مدافعان سنگرهای علمی در جایگاه خودشان هر کدام از افراد جامعه ما در هر مقطعی از زمان تا به انقلاب، گوشه چشمی دشمن به خاک میهن داشت، وارد عرصه شدند و جانانه دفاع کردند.

آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه تمام این عرصه‌ها با شهادت شهیدان زنده و بالنده و دشمن شکن است، اظهار کرد: آنچه آینده کشور را بیمه می‌کند، انقلابی که امام خمینی رضوان الله علیه به کمک مردم و جلوداری روحانیت به نتیجه رساند و آن را مانا و ماندنی می‌کند حرکت در مسیر ارزش‌های انقلاب است.

وی ادامه داد: نباید اجازه داد تفکر انقلابی از جامعه گرفته شود تفکر و روحیه انقلابی است که جهادی تربیت می‌کند، تفکر انقلابی مدیر انقلابی تربیت می‌کند چرا که کشور بدون مدیر جهادی در این دوره به نتیجه نخواهد رسید.

نماینده ولی فقیه در استان البرز تصریح کرد: در این سال‌های اخیر مشاهده کردیم، حرکت جهادی به معنای خاص کلمه از سوی مدیران نداشتیم مدیریت انقلابی نبوده و حرکت رو به جلو انجام نگرفت.

وی گفت: هرگاه روحیه انقلابی در بین مدیران نباشد، اقتصاد مقاومتی مورد توجه نیست و نفوذ و خطر دشمن و قرار گرفتن در جایگاه‌های تصمیم گیری و تصمیم سازی از دست می‌رود و مباحث فرهنگی تضعیف می‌شود.

آیت الله حسینی همدانی ادامه داد: استکبار ستیزی را خشونت طلبی می‌گویند، در مقابل دشمن ایستادن و مقاومت کردن را به بیان دیگری برای مردم ترسیم می‌کنند که نمی‌توانید با جهان تعامل داشته باشید و راه تعامل با دنیا را نمی‌دانید.

وی با بیان اینکه اسلام محمدی را به اسلام رحمانی تبدیل می‌کنند، بیان کرد: نباید گذاشت انقلاب و ارزش‌های آن در جامعه کمرنگ شود و هر مقداری که این ارزش‌ها کمرنگ شد در مقابل خون شهدایی که امروز در کنار مزار شریف آنها قرار گرفتیم مسئول خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: باید انقلابی ماند تا کشور به مقاصد عالی برسد و در مقابل نظام سلطه و استکبار جهانی تنها تفکری که می‌تواند مقاومت کند تفکر انقلابی و الهی است.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان رسماً اعلام می‌کنند، ایران دست از ارزش‌های انقلاب بردارد تا ما تحریم‌ها را برداریم، فقط اجازه بدهید در سرنوشت شما شریک باشیم.

آیت الله حسینی همدانی ادامه داد: کسانی که می‌گویند برای اینکه در جامعه جهانی حضور داشته باشیم و آنها ما را بپذیرند باید دست از آرمان‌ها به آرامی برداریم و با قدرت‌ها کنار بیاییم و تعامل داشته باشیم، آنها نه تنها مردم را درک نکردند بلکه دشمن را هم نشناختند.

وی با بیان اینکه اما به فضل پروردگار انقلاب با تمام سنگ اندازی های داخلی و خارجی به راه خود ادامه داده و خواهد داد، متذکر شد: مسیر آینده روشن و امیدوار کننده است و به فرموده رهبر انقلاب باید در چهل سال انقلاب با خیز بهتر و انتخاب و روی کار آمدن دولت جوان و حزب الهی که قطعاً انقلابی است و با تغییر کارگزاران نظام، که مسیر را منحرف هستند و بی حرکت اند با روی کار آمدن دولت یاد شده این مسیر با صلابت طی خواهد شد.

کد خبر 5139246

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان کرج آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در البرز دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه بوشهر گرگان انقلاب اسلامی ایران آمار کرونا شیراز شهرستان کرج عکس استانها افتتاح طرح عمرانی شهرکرد مشهد نماینده ولی فقیه در استان البرز آیت الله حسینی همدانی انقلاب اسلامی تفکر انقلابی داشته باشیم ارزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۰۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهددر جمع نمازگزاران جمعه در حرم مطهر رضوی با بیان اینکه امروزه این نگرانی وجود دارد که فرهنگ انقلابی گری در جامعه و به ویژه نسل جوان توسط دشمن کمرنگ شود گفت:ما به یک تحول و تجدید حیات فرهنگی نیاز داریم تا نسل آینده بتواند در بستری از جهت گیری‌های انقلابی ملت رشد کند. ملتی که فراتر از فرهنگ مشتری مداری در میدان باشد و دولتی که مافوق یک ناصح مشفق، برای صیانت از فرهنگ هزینه بدهد.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در ادامه با اشاره به دستاورد‌های عملیات وعده صادق و نمایش اقتدار نیرو‌های مسلح کشورمان افزود: اراده این ملت، پرورش یافته بر بستر انقلابی است که در فرهنگ خداباوری ریشه دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:امام بزرگوار به مردم در این خط جهت داد و اندیشه‌ای را نهادینه کرد که در اراده انقلاب، دفاع مقدس و اکنون عملیات وعده صادق نمود پیدا می‌کند.
او در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از تحریف کلام و منطق رهبر معظم انقلاب در میدان عمل افزود: مایه تأسف است که امروزه شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در بین مسئولان هستیم. 
ایت الله علم الهدی افزود:جذب حداکثری که یکی از راهبرد‌های مقام معظم رهبری و به این معنااست که همه جریانات دولتی و تشکل‌های مردمی همت کنند تا افراد از جریان‌های لائیک و لامذهب خارج و به جمعیت انقلابی افزوده شوند.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • دعوت جهانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • جنایات رژیم صهیونیستی به مساله اول رسانه‌های جهانی تبدیل شده است
  • آیت الله علم الهدی: میدان‌داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • باید در هر دو نیمه با صلابت بازی کنیم/ تفکر ما باید جهانی باشد
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار