Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-07@16:16:13 GMT

قابلیت App Multiplier چیست و چه امکاناتی دارد؟

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۱۰۰۳۴

App Multiplier را باید به عنوان یکی از بهترین و کاربردی‌ترین برنامه‌های هوآوی معرفی کرد. این برنامه به طور اختصاصی برای هوآوی طراحی شده است و قابلیت تقسیم صفحه نمایش را در اختیار کاربران می‌گذارد.  

App Multiplier یکی از برنامه‌های کاربردی هوآوی است. این برنامه به هوآوی کمک می‌کند تا بتواند موانع موجود در برنامه‌های اندروید را از بین ببرد و در نهایت منجر به توسعه یک اکوسیستم جدید با محوریت نیازمندی‌های کاربران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

App Multiplier چیست؟

App Multiplier را باید یک قابلیت تقسیم صفحه نمایش درون برنامه‌ای هوآوی دانست که با حالت تقسیم صفحه استاندارد ارائه شده توسط اندروید، تفاوت زیادی دارد. این برنامه امکان نمایش دو پنجره از یک برنامه به صورت هم‌زمان و در کنار یکدیگر را فراهم می‌کند. این قابلیت موجب تغییر اساسی در تجربه کاری کاربران تبلت‌های اندروید خواهد شد.

حالت پرتره در سمت چپ نشان می‌دهد که چگونه گوشی‌های همراه به علت محدودیت در سایز نمایشگر، فقط یک برنامه را به صورت همزمان نمایش خواهند داد و App Multiplier در سمت راست نشان می‌دهد که چگونه امکان نمایش دو برنامه به صورت همزمان در تبلت‌ها و گوشی‌های انعطاف‌پذیر، امکان‌پذیر خواهد بود.

هوآوی از قابلیت تقسیم صفحه اصلی در ژوئن سال 2019 میلادی رونمایی کرد و کنار آن هم قابلیت تقسیم صفحه چند منظوره درون برنامه‌ای را برای شبکه‌های اجتماعی همانند WeChat ایجاد کرد. انتظار می‌رود که برنامه App Multiplier بتواند به زودی قابلیت تقسیم صفحه نمایش پیشرفته را برای برنامه‌های اداری و برنامه‌های مربوط به ویرایش اسناد هم فراهم کند و به این ترتیب، قلمرو جدیدی از عملکردها را در اختیار کاربران قرار دهد.

روش استفاده از App Multiplier برای توسعه‌دهندگان

هوآوی تمام تلاش خود را برای ساده‌سازی فرایند ادغام توسعه‌دهندگان انجام داده است و  توسعه‌دهندگان می‌توانند از پیکربندی پیش‌فرض ارائه‌شده توسط هوآوی استفاده کنند.

جهت اجرای App Multiplier، باید حالت تقسیم صفحه پنجره دوتایی را در برنامه پیکربندی کرد. شما می‌توانید با مراجعه به پروتکل EasyGo Huawei در راهنمای توسعه، حالت تقسیم صفحه را انتخاب کنید. در صورتی که تنظیمات انعطاف‌پذیری را ترجیح می‌دهید، می‌توانید حالت تقسیم صفحه یا حالت تمام صفحه را در صورت لزوم انتخاب کنید.

تاکنون از App Multiplier در بیشتر از 150 برنامه استفاده شده و توسعه‌دهندگان می‌توانند از این قابلیت برای بهینه‌سازی تجربه کاربران در دستگاه‌های مجهز به نمایشگر بزرگ، آن هم با حداقل هزینه استفاده کنند.

برچسب ها: فناوری ، موبایل ، بازارنیوز لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000MNz

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: فناوری موبایل بازارنیوز قابلیت تقسیم صفحه توسعه دهندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۰۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 

‏⁧ به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین -این برنامه گفتگومحور به سردبیری سیدعرفان حسینی قصد دارد به بررسی اندیشه‌ای و فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه نظیر فیلم و سریال، تکنولوژی، فضای مجازی و موسیقی در گفتگو با مهمانان بپردازد.

هدف کلی از ساخت «امتداد»، علاوه بر به تصویر کشیدن طرح‌ها و اندیشه‌هایی که جهان امروز را ساخته‌اند، انتقال این گزاره به مخاطب است که «مولفه‌های زندگی و سبک زندگی به شکل باری به هر جهت و خود به خودی به وجود نمی‌آیند و منشا آن‌ها، وادی فکر و اندیشه است.»

برنامه تلویزیونی «امتداد» به میزبانی رامین پورمند در ۲۶ قسمت ۵۵ دقیقه‌ای و در مرکز سیمرغ تولید شده است و به زودی مهمان مخاطبان خود در شبکه چهار می‌شود.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903061

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز (۱۸ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung
  • «قلیچ» به مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران رسید
  • هواوی مخفیانه از مسابقات تحقیقاتی در آمریکا حمایت مالی می‌کند
  • «برمودا» قابلیت ساخت فصل‌های متعدد را دارد
  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود
  • تبدیل برمودا به یکی از ویژندهای شبکه نسیم/ برنامه‌ای که قابلیت تولید در فصل‌های متعدد دارد
  • برنامه «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 
  • تبدیل «برمودا» به یکی از نماد‌های شبکه نسیم/ برنامه‌ای که قابلیت تولید در فصل‌های متعدد را دارد
  • دانش‌بنیان‌ها برای توسعه قدرت فناورانه چه امکاناتی نیاز دارند؟
  • آزمایش عمومی دستیار کوپایلت ویندوز ۱۱ موقتاً متوقف شد