Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان اینکه ۱۱۰ دستگاه اتوبوس ۱۸ بهمن رونمایی و به ناوگان اضافه می‌شود، گفت: پایتخت به ۶ هزار و ۷۰۰ اتوبوس جدید نیاز فوری دارد.

به گزارش ایرنا از اعلام روابط عمومی شهرداری تهران، محمود ترفع افزود: ۴۰ دستگاه اتوبوس دیگر هم تا پایان سال در اختیار اتوبوسرانی پایتخت قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر تهران حدود پنج هزار و ۷۸۶ دستگاه اتوبوس دارد که سه هزار و ۵۰۰ دستگاه آن فرسوده‌ است.

به گفته ترفع، ۲ هزار و ۲۸۶ دستگاه اتوبوس دیگر هم وضعیت خیلی خوبی ندارند اما قابل استفاده هستند.

این مقام شهری ادامه داد: برای اینکه در تهران به حد مطلوب خدمت‌رسانی برسیم به ۹ هزار و ۵۰ دستگاه اتوبوس نیاز داریم؛ این یعنی اگر ۶ هزار و ۷۴۶ دستگاه اتوبوس به ناوگان اضافه شود حال شرکت اتوبوسرانی پایتخت خوب می‌شود.

وی یادآور شد: اولین خط برقی پایتخت نیز به زودی از میدان جمهوری تا میدان بهارستان راه‌اندازی می‌شود و ۵۰ دستگاه اتوبوس در این خط فعال می شود.

لینک کوتاه: asriran.com/003E5s

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دستگاه اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۰۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز به تماشاگران تراکتور – استقلال

حسین زاده گفت: با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم‌های تراکتور و استقلال از دیدار‌های هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در ساعت ۱۷ امروز شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه به تماشاگران پرشور تبریزی برای مراجعه به ورزشگاه یادگار امام (ره) خدمات ایاب و ذهاب ارائه می‌کند.

وی افزود: چهارراه عباسی، میدان ستارخان (یکه دکان) و میدان جهاد (نصف راه) به عنوان مبادی انتقال تماشاگران به ورزشگاه یادگار امام (ره) با استفاده از ناوگان اتوبوسرانی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه ادامه داد: تماشاگران می‌توانند از ساعت ۱۴:۳۰ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه از طریق این مبادی با استفاده از اتوبوس‌های شرکت واحد به ورزشگاه مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است / قرارداد با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است/قرارداد اتوبوسرانی با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • لزوم ورود دستگاه قضایی به خریدهای خارجی زاکانی
  • کلانشهر تهران ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس برقی نیاز دارد
  • بلیت‌ پاره بده، جایزه بگیر
  • سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز به تماشاگران تراکتور – استقلال
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی تهران
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی
  • افزایش حدود ۱۴۰۰ تایی اتوبوس های پایتخت در ۳۲ ماه اخیر
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس های جدید