Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آلمانی آبی ها اعتبار این پیروزی را با شاگردانش تقسیم کرد. 

توماس توخل در پی پیروزی ۱-۰ چلسی در خانه تاتنهام، رضایت بالایی از تلاش و کوشش شاگردانش داشت. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، توخل با کسب هفت امتیاز از سه بازی ابتدایی خود روی نیمکت چلسی، شروع خوبی در تیم جدیدش داشته است. او این بار در دربی لندن مقابل ژوزه مورینیو به برتری رسید و در مصاحبه پس از بازی خود گفت:

به شدت از نتیجه راضی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقابل حریفی قدرتمند بازی سختی داشتیم ولی خیلی خوب کار کردیم و به خوبی بازی را در کنترل داشتیم. نیمه اول خوبی بود. در نیمه دوم بیشتر توپ را لو دادیم و فاصله بین پاس ها خیلی زیاد بود. اگر مقابل تیم با کیفیتی بازی کنید، باید قبول کنید که در برخی از لحظات اذیت خواهید شد. ما بسیار پر تلاش و دلیرانه دفاع کردیم. با اراده تمام دنبال گل دومی بودیم که بازی را تمام کند. من از روحیه و ذهنیت تیم در فاز دفاعی رضایت دارم. عملکرد تیمی بسیار خوبی بود و به شایستگی برنده شدیم. مسئله اصول کاری من نیست؛ من از اعضای تیم، نگرش آن ها و پتانسیل شان راضی هستم. آن ها بچه های خوبی هستند که از ایده ها استقبال می کنند. کار کردن کنار آن ها لذتبخش است. در سراسر باشگاه حمایت زیادی از ما صورت می گیرد. شروع سریع و آسانی بود چرا که استقبال خوبی از من صورت گرفت. همه چیز تاکتیک نیست؛ به این بستگی دارد که چگونه بازی کنیم. بچه ها با صد درصد توان خود بازی کردند. هرگز ایمان و شجاعت مان را برای حمله کردن از دست ندادیم و همین باعث شد در نهایت برنده باشیم.  

اگر مایل باشیم از تجارب مان درس بگیریم، هر تجربه ای یک قدم رو به جلو است. ما در سراسر نیمه اول هجومی کار کردیم و کنترل کار را در دست داشتیم. شاید دلیل از دست دادن توپ در نیمه دوم، از دست دادن اعتماد به نفس بود. ما هرگز باور و نظم تیمی مان را از دست ندادیم. اگر لازم باشد که رنج بکشید، باید همین کار را کرد. اگر در محوطه جریمه کمی اشتیاق بالاتری داشتیم می توانست تعیین کننده باشد چرا که به نظرم در برخی از صحنه ها با جدیت لازم درون محوطه جریمه حاضر نشدیم. این بردی بزرگ در یک بازی خارج از خانه است که باعث خوشحالی من می شود.  

درباره مصدومیت تیاگو سیلوا

دیدم که ماهیچه پایش متورم شده است ولی باید منتظر بمانیم. از آنجایی که یک مصدومیت عضلانی است، نگران کننده است. 

اخبار داغ 

جزییات تازه از کلاهبرداری مالک جعلی تیم گیلانی؛ خواهرزاده مهدوی کیا 500 میلیون تومان داد تا سرمربی سپیدرود شود مهرداد میناوند به علی انصاریان: حالم بده | صحنه دردناک از همنشینی میناوند و انصاریان علی انصاریان لو داد؛ من و میناوند چگونه کرونا گرفتیم قولی که «فریبا نادری» به علی انصاریان داد آنخل دی ماریا: انتقال مسی به پاری سن ژرمن؟ امیدوارم که این اتفاق عملی شود مانوئل نویر: آنقدر کریستیانو رونالدو را می شناسم که از رویارویی با او نترسم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۰۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچستریونایتد و چلسی دو مقصد جذاب برای توماس توخل

توخل آماده ماندن در بایرن مونیخ بود اما مذاکرات نتیجه‌ای در پی نداشت

طرفداری | توماس توخل فارغ از هر نتیجه‌ای حتی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا فصل بعد جایی در بایرن مونیخ ندارد و از این‌رو تکاپوی باواریایی‌ها برای انتخاب سرمربی همچنان ادامه دارد.

به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان، توماس توخل به ماندن در بایرن مونیخ تمایل داشت. برخی از مسئولان باشگاه هم مایل به حفظ او بودند و همچنین واکنش‌هایی از سوی اعضای تیم مبنی بر تمایل به ماندن توخل وجود داشت. با این حال، پس از بحث‌های جدید، در حال حاضر درهای بایرن مونیخ به روی او بسته شده است.

توخل در حال حاضر به طور کامل روی بایرن مونیخ تمرکز دارد و می‌خواهد لیگ قهرمانان اروپا را برای تیمش و به خصوص برای هوادارانی که اخیراً از او حمایت کرده‌اند، به دست آورد. هنوز مقصد بعدی توخل به درستی مشخص نیست، اما گفته می‌شود که لیگ برتر انگلیس و باشگاه‌های منچستریونایتد و چلسی دو مقصد جذاب و احتمالی برای او هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد و چلسی دو مقصد جذاب برای توماس توخل
  • زیدان هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد
  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • اطرافیان توماس توخل: احتمال ماندن این سرمربی در بایرن مونیخ وجود دارد
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • توخل: بازی رئال مهم است، این بازی را فراموش کردیم
  • کریستوف فرویند: هیچ شانسی برای ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ وجود ندارد
  • تلفات جدید بایرن برای بازی با رئال
  • ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را رد کرد