Web Analytics Made Easy - Statcounter

ادن هازارد با مصدومیت های بی شمار خود مادریدی ها را کلافه کرده است.

مصدومیت اخیر ادن هازارد که احتمالاً 4 الی 6 هفته او را از میادین دور نگه خواهد داشت، ممکن است عواقبی در زمینه دوران حضورش در رئال مادرید داشته باشد، یا حداقل این چیزی است که دیمیتار برباتوف به آن باور دارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکـا، ادن هازارد طی یک سال و نیم حضور در مادرید، 350 روز به علت مصدومیت از میادین دور بوده، و حالا دیمیتار برباتوف در مصاحبه با Betfair می گوید:

رئال مادرید باید فروش ادن هازارد را بررسی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از وقتی به پایتخت اسپانیا رفته، با مصدومیت های متعددی مواجه شده و این مانع از نمایش فوتبال درخشانی که در چلسی ارائه می کرد شده است. اگر این مصدومیت ها هر از چند گاهی رخ می داد مسئله فرق می کرد، اما حقیقت این است که بازیکن دوباره و دوباره و دوباره مصدوم شده است. این نشان می دهد که مشکل دیگری وجود دارد که روی او تأثیر می گذارد.

آیا او می تواند فرم سابق خود را پیدا کند و نشان دهد که رئال مادرید به درستی چنان هزینه ای برای خرید او کرده است؟ در حال حاضر، جواب منفی است. درست است که هازارد به تازگی 30 ساله شده و هنوز فرصت زیادی برای فعالیت در فوتبال دارد اما این سوالی است که باید پرسیده شود. هازارد هنوز چیزی را در مادرید ثابت نکرده، بنابراین اگر در تابستان جدا شود تعجب نمی کنم.

فکر نمی کنم رئال مادرید وارد مارپیچی شبیه منچستریونایتد بعد از سرالکس فرگوسن شود. رئال مادرید مایل است که مشکلات خود را هرچه سریع تر حل کند و فصل گذشته هم قهرمان لالیگا شدند، و امسال هم هنوز در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند. به علاوه، بهترین بازیکنان دنیا همچنان می خواهند برای این تیم به میدان بروند و این همیشه یک مزیت است؛ آنها قدرت خیلی بزرگتری هستند که هیچوقت در چنین بحرانی قرار نمی گیرند.

اخبار داغ 

جزییات تازه از کلاهبرداری مالک جعلی تیم گیلانی؛ خواهرزاده مهدوی کیا 500 میلیون تومان داد تا سرمربی سپیدرود شود مهرداد میناوند به علی انصاریان: حالم بده | صحنه دردناک از همنشینی میناوند و انصاریان علی انصاریان لو داد؛ من و میناوند چگونه کرونا گرفتیم قولی که «فریبا نادری» به علی انصاریان داد آنخل دی ماریا: انتقال مسی به پاری سن ژرمن؟ امیدوارم که این اتفاق عملی شود مانوئل نویر: آنقدر کریستیانو رونالدو را می شناسم که از رویارویی با او نترسم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید ادن هازارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۰۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید

ستاره برزیلی برای دومین ماه متوالی بهترین بازیکن تیمش شد.

طرفداری | وینیسیوس جونیور، وینگر برزیلی رئال مادرید عملکرد درخشان خود در ماه مارس را در ماه آوریل نیز تکرار کرد.

با اعلام باشگاه رئال مادرید، وینیسیوس جونیور بالاتر از سایر بازیکنان این تیم به عنوان بهترین بازیکن ماه رئال مادرید برگزیده شد. وینیسیوس جونیور در 4 بازی در ماه آوریل با پیراهن رئال مادرید، یک گل و سه پاس گل به نام خود ثبت کرد و عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی و بارسلونا داشت. این سومین جایزه بهترین بازیکن ماه رئال مادرید در سال 2024 برای وینیسیوس جونیور است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • جان تری: تلاش فرگوسن برای انتقالم باورنکردنی بود اما من عاشق چلسی شده بودم
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم