Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار علیرضا لطفی در خصوص آخرین وضعیت پرونده قاتل شیما توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش برنا؛ همین چند ماه پیش بود که شهروندان یکی از محلات شرقی تهران با اطلاع گرفتار شدن یک دختر در خانه ای قدیمی او را از منزل رها کردند. این دختر که سمیرا نام داشت بعد از انتقال به کلانتری نامجو در توضیح ماجرا به ماموران پلیس گفته بود که مدتی قبل با پیرمردی به نام بهلول که صاحب همان خانه در خیابان سبلان است، طرح دوستی گذاشته و به قصد استعمال مخدر شیشه با او به خانه اش رفته اما او درب را روی او قفل کرده و از خانه رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سمیرا با کمک همسایه ها از آن خانه بیرون آمد و آن شب نزد بازپرس کشیک دادسرا فرستاده شد اما آنجا هم اعلام کرد که از بهلول شکایتی ندارد با این وجود مقام قضایی برای انجام تحقیقات گسترده تر دستور به بازداشت این شخص را داد و مشخص شد که در یک اقدام مشابه او مرتکب قتل شده و دختری 15 ساله به نام شیما را به قتل رسانده است.

سردار علیرضا لطفی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در این خصوص به خبرنگار برنا گفت: پرونده بهلول از نظر ما تمام شده است و بازسازی صحنه در محل وقوع قتل نیز انجام شده است.

او افزود: او صراحتا به قتل اعتراف کرده است و پرونده در مراحل نهایی آماده سازی برای ارسال به مرجع قضایی است و بزودی ارسال خواهد شد و ما دیگر در این پرونده کاری برای انجام دادن نداشته و تمامی موارد بررسی شده است.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: در این پرونده مساله ابهام برانگیزی باقی نمانده است و تمامی نکات شفاف شده است و قاتل نیز به صراحت اعتراف کرده است. مقام قضایی نیز در خصوص این پرونده خواسته جدیدی نداشته اند و آن را شفاف دانسته است.

سردار لطفی در پایان گفت: این پرونده تا این لحظه شاکی دیگری ندارد اما ظن و گمان هایی وجود دارد که طی پیگیری پلیس آگاهی تا این لحظه سرنخی به دست نیامده است و بهلول فقط یک شاکی دارد.

//انتهای پیام:3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تهران حوادث بهلول قتل دختر 15 ساله بهلول قاتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۰۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده قضایی برای آتش‌سوزی روستای امامزاده ابراهیم تشکیل می‌شود

ایسنا/گیلان دادستان شفت از تشکیل پرونده قضایی در رابطه با آتش‌سوزی شهرک امامزاده ابراهیم این شهرستان خبر داد و گفت: علت وقوع آتش‌سوزی پس از اعلام نظر کارشناسان مشخص خواهد شد.

آتش سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت که از بامداد روز گذشته (۱۳ اردیبهشت ماه) از یک نانوایی تعطیل شروع شد، به سرعت گسترش یافت و حدود ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری را طعمه کرد.

روستای امامزاده ابراهیم در ۴۸ کیلومتری مرکز استان گیلان (رشت) واقع است که به واسطه وجود ساختمان‌های زیبا و رنگارنگ چوبی چند طبقه و وجود چشمه‌های بکر و طبیعت چشم‌نواز، هر سال در بهار و تابستان میزبان بسیاری از گردشگران و زائران است. با وقوع این حادثه، این پنجمین باری است که روستای امامزاده ابراهیم دچار آتش‌سوزی شده است.

علی‌اصغر چگینی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شفت امروز در گفت وگو با خبرنگاران، از تشکیل پرونده قضایی در راستای بررسی آتش‌سوزی شب گذشته بازارچه امامزاده ابراهیم شفت خبر داد.

وی در جریان بازدید میدانی از بازارچه امامزاده، بیان کرد: این آتش‌سوزی از ساعت ۱۲ شب گذشته آغاز شد و بیش از ۱۳۰ پلاک واحد مسکونی و تجاری به‌طور کامل در آتش سوختند.

دادستان شفت افزود: ضمن تشکیل پرونده قضایی، دستور انجام تحقیقات در راستای کشف علت حریق صادر شده است و علت آتش‌سوزی پس از اعلام نظر کارشناسان متخصص مشخص خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • هشدار پلیس فتای سمنان درباره فروشنده های دوره گرد
  • آبروی اصفهان را برده، برخورد قضایی کنید |‌ به عنوان یک سپاهانی خود من شاکی‌ام
  • نحوه رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی در سند تحول
  • ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید کیهان را شاکی کرد /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند
  • تشکیل سالانه ۶۰ هزار پرونده قضایی در وزارت نیرو
  • پرونده‌های قضایی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت
  • پای دستگاه قضا به پرونده حریق امام‌زاده ابراهیم شفت باز شد
  • پرونده قضایی برای حریق بازارچه امامزاده ابراهیم شفت گیلان تشکیل شد
  • پرونده قضایی برای آتش‌سوزی روستای امامزاده ابراهیم تشکیل می‌شود