Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان باتجربه سال های گذشته پرسپولیس با اظهار تاسف عمیق از فوت دو ستاره فوتبال ایران، ابراز امیدواری کرد روح این دو عزیز از دست رفته قرین رحمت شود.

محمد پنجعلی در گفت و گو با خبرگزاری برنا با اشاره به اتفاق تلخی که برای مهرداد میناوند و علی انصاریان رخ داد، اظهار داشت: من که هنوز در شوک هستم و باورم نمی شود که این دو عزیز را این قدر راحت از دست داده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعا تلخ است که دیگر این دو در جمع ما و خانواده های شان حضور ندارند. دو شوک بد در یک هفته برای فوتبال ما اتفاق افتاد که برای همه داغ و غم سنگینی بود. همه ما خاطرات شیرین از این دو عزیز از دست رفته داشتیم که تا آخر عمر فراموش نمی کنیم. 

 او در ادامه تاکید کرد: مهرداد و علی از  نظر فوتبالی فوق العاده بودند و کسانی که بازی های آنها رابه یاد دارند قطعا حرف مرا تایید می کنند. از نظر اخلاقی هم  چهره های خوبی را از دست دادیم . هم میناوند و هم انصاریان  خیلی شوخ بودند. وقتی در جمع ما بودند همه شاد بودند.  به اعتقاد همین اخلاق و منش برای شان ماند.  من در بهشت زهرا دیدم که  همه ازته دل   برای این دو  گریه می کردند.باور کنید زبانم نمی چرخم بگویم روح شان شاد، چون رفتن شان را باور ندارم.

 این پیشکسوت پرسپولیس در ادامه بااشاره به بازی پرسپولیس در برابر تراکتور که منجر به پیروزی پرسپولیس در تبریز شد، تصریح کرد: بازی خیلی خوبی را از بچه ها شاد بودیم. من قبلا هم گفتم این پرسپولیس بوی قهرمانی می دهد. در این بازی هم نمایش فوق العاده ای را از تیم شاهد بودیم و اعتقادم بر این است که اگر روز خوب اخباری نبود، شکست سنگین تری برای تراکتور رقم می خورد. 

 پنجعلی تاکید کرد: اگر چه این اتفاقات تلخ تیم را ناراحت کرده بود و ناراحتی  بچه ها  مشهود بود اما برای شادی روح این دو عزیز سنگ تمام گذاشتند. می دانم که با این پیروزی روح این دو پرسپولیسی عزیز شاد شده است. 

او افزود: به نظر من دورنمای تیم خوب است اما باید فکر ترمیم و تقویت تیم برای نیم فصل دوم و بازی های لیگ قهرمانان آسیا باشیم. شرایط پرسپولیس به گونه ای است که در همه پست ها نیازمند جذب یکی دو بازیکن است پرسپولیس علاوه بر مهره های اصلی خوب و آماده باید نیمکت قوی داشته باشد تا در زمان لازم به کادرفنی کمک کنند. 

 مدافع کهنه  کار پرسپولیس در خصوص عملکرد مدافعان به خصوص مدافعان میانی پرسپولیس در این دیدار گفت:کمال با وجود بازی در پست غیر تخصصی بسیار خوب و پخته کارکرد. سیدجلال  هم که دیگر به به تعریف نیاز ندارد. ماشااله یک کاپیتان تمام عیار است و هم در دفاع و هم گلزنی در این دیدار فوق العاده نشان داد. حضور او برای پرسپولیس یک نعمت است. 

 محمد پنحعلی در پایان در مورد صعود چند پله ای پرسپولیس و زمان صدرنشینی تیم گل محمدی در ادامه فصل به خبرنگار برنا گفت:الان صدرنشینی زیاد مهم نیست چون تیم ها فراز و فرود زیادی دارند. صدرنشینی در پایان فصل قهرمانی دارد نه الان. به قول معروف  جوجه را آخر پاییز می شمارند! آخر فصل به صدرنشین جام می دهند نه الان.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تراکتور محمد پنجعلی مهرداد میناوند علی انصاریان پیشکسوت باشگاه پرسپولیس دو عزیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۰۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!

تیم فوتبال آرسنال امروز در یک بازی حساس مقابل تاتنهام به پیروزی رسید و موقتا صدرنشین شد تا کورس قهرمانی به بین تیم آرتتا و گواردیولا همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش مشرق، تیم آرسنال امروز از هفته سی‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در دیداری خارج از خانه به مصاف تاتنهام رفت که این بازی درنهایت با نتیجه ۳-۱ به سود توپچی‌ها به پایان رسید.

شاگردان آرتتا نیمه نخست را طوفانی آغاز کردند و با گل به خودی پیرامیل هویبرگ در دقیقه ۱۵ از تاتنهام پیش افتادند. حملات آرسنال بیشتر شد و بوکایو ساکا در دقیقه ۲۷ و کای هاورتس در دقیقه ۳۸ به ترتیب گل‌های دوم و سوم را به ثمر رساندند تا توپچی‌ها برنده این نیمه باشند.

در نیمه دوم تاتنهام در دقیقه ۶۱ توسط کریستین رومرو یکی از گل‌های خورده را با استفاده از اشتباه داوید رایا جبران کرد. هئونگ مین سون ستاره کره‌ای تاتنهام در دقیقه ۸۷ از روی نقطه پنالتی اختلاف را با آرسنال به یک گل رساند اما زمان برای تغییر نتیجه کافی نبود تا تاتنهام یک شکست خانگی را متحمل شود.

آرسنال با این پیروزی ۸۰ امتیازی شد و با ۲ بازی بیشتر از منچسترسیتی صدرنشین شد. اختلاف توپچی‌ها با سیتی در حال حاضر ۴ امتیاز است.

دیگر خبرها

  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی غرورانگیز تیم ملی فوتسال در آسیا
  • یک ماه و شش بازی حیاتی در انتظار پرسپولیس
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت
  • مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد
  • دینامو بدون محرمی صدرنشین کرواسی شد
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!