Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نهمین هفته از رقابت های لیگ برتر فوتسال تیم بازارهای روز کوثر اصفهان به مصاف تیم مس سونگون می رود و گیتی پسند نیز در برابر فردوس قم قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال تیم بازارهای روز کوثر اصفهان امروز (جمعه ۱۷ بهمن) از ساعت ۱۵ در سالن پیروزی میزبان تیم مس سونگون ورزقان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین گیتی پسند اصفهان در شهر قم به مصاف تیم فردوس خواهد رفت.

بازارهای روز کوثر _ مس سونگون ورزقان

شاگردان سعید رستمی بازی گذشته خود را با وجود نمایش خوبی که داشتند، در شهر ری با نتیجه ۵ بر ۳ به تیم راگا واگذار کردند. آنها در حال حاضر از ۷ بازی که انجام داده اند ۷ امتیاز دارند و در رده پنجم جدول گروه ب قرار دارند. تعطیلات نیم فصل به تیم بازار کوثر که بسیار دیر فصل را آغاز کردند، کمک زیادی کرد و آنها در نقل و انتقالات نیز رشید قلی پور، محمدرضا رحمان نیا و محسن ساداتی تبار را به تیم خود اضافه کردند و امیدوار هستند این بازیکنان در نیم فصل دوم به این تیم کمک کنند.

در آن سوی میدان تیم مس در دیدار گذشته برابر سن ایچ ساوه، در یک بازی جذاب و تماشایی با نتیجه ۵ بر ۴ پیروز شدند. شاگردان علی افضل با ۱۶ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم سن ایچ ساوه در جایگاه دوم جدول قرار دارند.

بازی دو تیم در دور رفت مسابقات با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم مس به اتمام رسید اما برای این بازی تیم کوثر نمی‌خواهد در خانه امتیاز از دست بدهد و تلاش می‌کند حداقل یک امتیاز از مدافع عنوان قهرمانی بگیرد. همچنین مس برای عقب نماندن از سن ایچ برای کسب جایگاه نخست در گروه، محکوم به پیروزی در این بازی است.

فردوس قم _ گیتی پسند اصفهان

شاگردان وحید شمسایی در بازی گذشته خود برابر شهید منصوری قرچک با نتیجه ۲ بر ۱ پیروز شدند و با پیروزی و صدرنشینی در گروه به تعطیلات نیم فصل رفتند. گیتی پسندی‌ها با ۱۴ امتیاز که کسب کرده اند نخستین تیم گروه الف هستند. آنها در نیم تغییر زیادی نداشتند و فقط سروش احمدنیا را به تیم خود اضافه کردند.

در آن طرف میدان تیم فردوس قم بازی گذشته خود را با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب تیم پر مهره کراپ الوند شد. فردوس در حال حاضر با ۸ امتیاز در رده پنجم جدول گروه الف قرار دارد.

در بازی رفت دو تیم، فردوس قم نمایش قابل قبولی ارائه داد و تیم گیتی پسند را در اصفهان با نتیجه ۳ بر ۳ متوقف کرد. در این بازی گیتی پسندی‌ها که مقاومت البرز را در تعقیب خود می‌بینند، نمی‌خواهند به راحتی به این تیم امتیاز از دست بدهند و از طرفی فردوس قم برای این که از کورس صعود به مرحله بعدی عقب نماند، باید از گیتی پسند در این بازی خانگی امتیاز بگیرد.

سایر مسابقات هفته نهم (جمعه ۱۷ بهمن ساعت ۱۵):

گروه الف:

شهید منصوری قرچک _ اهورا بهبهان

شهروند ساری _ مقاومت البرز

گروه ب:

ملی حفاری اهواز _ فرش آرا مشهد

سن ایچ ساوه _ ایمان شیراز (این دیدار به دلیل انصراف تیم ایمان لغو ونتیجه ۳ بر صفر به سود سن ایچ اعلام شد)

کد خبر 473050

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتسال گیتی پسند لیگ برتر فوتسال فوتسال سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند تیم فوتسال مس سونگون فوتسال ایران لیگ فوتسال تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان تیم فوتسال بازار روز کوثر بازارهای روز کوثر بازار روز کوثر بازار کوثر بازارهای کوثر وحید شمسایی سعید رستمی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق گیتی پسند فردوس قم سن ایچ تیم مس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۰۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف ستاره بارسا: از نظر روانی فروپاشیدیم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لالیگا روبه‌روی خیرونا به میدان رفت و در یک بازی پرگل و جذاب با نتیجه 2-4 برابر این تیم شکست خورد تا قهرمانی رقیب قدیمی را مسجل کرده باشد.

این بازی علاوه بر اینکه می‌توانست قهرمانی رئال در رقابت‌های این فصل لالیگا را قطعی کند، در تعیین سرنوشت تیم دوم جدول هم تاثیرگذار بود و شاگردان ژاوی با قبول این شکست جایگاه دوم را به خیرونا واگذار کردند و به رده سوم سقوط کردند که به هیچ وجه برای مدیران این باشگاه خوشایند نیست.

آرائوخو پس از پایان بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و موقعیت‌های بسیاری داشتیم برای اینکه بتوانیم نتیجه را 1-3 کنیم اما به اندازه کافی در محوطه جریمه حریف تاثیرگذار نبودیم. وقتی گل مساوی را دریافت کردیم از نظر روانی فروپاشیدیم.

ما باید روحیه و ذهنیت برنده داشته باشیم. باید این موضوع را در فصل بعد اصلاح کنیم. ما تیم خوبی هستیم اما باید پیشرفت کنیم. در این بازی خوب بازی کردیم اما اشتباهاتی داشتیم که بهای سنگینی برای آنها پرداخت کردیم. باید به ادامه فصل فکر کنیم چون این اتفاق دیگر رخ داده است.»

دیگر خبرها

  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد
  • حزباوی در سالروز تولدش یک میلیون دلاری شد!
  • اعتراف ستاره بارسا: از نظر روانی فروپاشیدیم!
  • دیدار گیتی پسند مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • فردا گیتی‌پسند اصفهان میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • لیگ NBA| قهرمان مغلوب مینه‌سوتا شد
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نایب‌قهرمانی
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نائب‌قهرمانی