Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسابقات تیراندازی با کمان "جام فجر" استان کرمان در دو بخش مردان و زنان در محل سایت تخصصی تیر و کمان کرمان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، با شکل‌گیری ترکیب هیئت تیراندازی با کمان استان کرمان پس از مدت‌ها مسابقاتی در قالب گرامیداشت دهه فجر در دو بخش مردان و زنان در محل سایت تخصصی تیر و کمان شهر کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و محمد جهانشاهی معاون فرهنگی شهرداری کرمان و رئیس جدید هیئت تیراندازی با کمان استان برای دقایقی به تماشای این مسابقات نشستند.

به گزارش تسنیم در این دوره از مسابقات تیراندازی با کمان استان کرمان "جام فجر" در بخش ریکرو بانوان سما فهیم مقام اول، نیلوفر عربپور مقام دوم و مائده دوست‌محمدی مقام سوم را کسب کردند.

همچنین در بخش ریکرو آقایان امیرمهدی مرشدی مقام اول، آرش الهی‌نیا، مقام دوم و محمد زنگی‌آبادی مقام سوم را از آن خود کردند.

نتایج هفته هفتم و هشتم لیگ تیراندازی با کمان در رده مردانآغاز اردوی تیم پاراتیراندازی با کمان از فردامعرفی برترین‌های مسابقات تیراندازی با کمان کارگری و فرابورس ایران در ماده کامپوند

به گزارش تسنیم در بخش کامپوند آقایان نیز علی مجازی، ابوالفضل سلطانی و سجاد علیخانی به ترتیب به مقام اول تا سوم رسیدند و در بخش کامپوند بانوان حانیه اسلامی، زهرا عاشری و فاطمه ایرانمنش به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/511/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دهه فجر استان کرمان تیراندازی با کمان دهه فجر استان کرمان تیراندازی با کمان مسابقات تیراندازی با کمان استان کرمان مقام اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۰۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه دشمن اسرائیل است | روایت بلومبرگ؛ نگرانی فزاینده اسرائیل از گسترش همکاری‌ نظامی ایران و روسیه

به گزارش همشهری‌آنلاین، تارنمای شبکه اقتصادی بلومبرگ با اشاره به دیدار «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه با «محمدرضا آشتیانی» همتای ایرانی خود در آستانه، پایتخت قزاقستان، به نقل از این مقام روس نوشت: مسکو آماده گسترش همکاری‌ های نظامی "سودمند دوجانبه" با تهران است.

به نوشته بلومبرگ، نشانه های خرید تسلیحات از روسیه به وسیله ایران، نگرانی‌ هایی را در اسرائیل در مورد پیامدهای گسترش روابط دفاعی مسکو و تهران ایجاد کرده است.

شای هار- زوی (Shay Har-Zvi) از مقام های پیشین وزارت امور راهبردی اسرائیل و از اعضای ارشد دانشگاه رایشمن تل آویو، گفت: روسیه "دشمن اسرائیل است و از محوری که علیه ما می جنگد، حمایت می کند. " وی افزود که نقش مسکو با تشدید درگیری اسرائیل با ایران و گروه‌های شبه ‌نظامی متحد آن اهمیت بیشتری می‌ یابد.

بلومبرگ به نقل از سرلشگر آموس گیلاد، از مقام های ارشد پیشین وزارت جنگ اسرائیل، نوشت: روسیه و ایران بیش از پیش به یکدیگر نزدیک‌ شده اند. روس‌ها اکنون می ‌توانند برخی از فناوری‌های بسیار مهم را که توانمندی های ایران را به نحو چشمگیری ارتقا می دهد، در اختیار آنان قرار دهند.

در ادامه گزارش بلومبرگ با یادآوری روابط نزدیک اسرائیل و روسیه در دهه های اخیر آمده که روابط صمیمانه بنیامین نتانیاهو و ولادیمیر پوتین و همکاری های امنیتی طولانی مدت مسکو و تل آویو در شکل گیری آن نقش داشت. با این حال، این دو از زمان حمله روسیه به اوکراین و با توجه به روابط نزدیک اسرائیل و آمریکا که بی طرف ماندن تل آویو را غیرممکن کرده با افزایش اختلافات روبرو شده و روسیه و ایران نیز به هم نزدیکتر شده اند.

بلومبرگ با ادعای آنکه مشارکت کرملین با ایران بخشی از فشار گسترده تر روسیه برای مقابله با آمریکا و متحدانش در خاورمیانه است، نوشت: روسیه همچنین به دنبال افزایش حضور نظامی خود در منطقه از جمله تاسیس یک پایگاه دریایی در لیبی است.

کد خبر 847430 منبع: ایرنا برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه ایران و روسیه

دیگر خبرها

  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • روسیه دشمن اسرائیل است | روایت بلومبرگ؛ نگرانی فزاینده اسرائیل از گسترش همکاری‌ نظامی ایران و روسیه
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • روایت مقام سابق موساد از «زیرساخت باور نکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران»
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد