Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: یکی از مسائلی که برای تبلور فرهنگ ایرانی و اسلامی در مجموعه سرمایه‌های انسانی نیروی دریایی خیلی مهم است موضوع قرآن کریم است که همه چیزمان از این قرآن است. - اخبار استانها -

امیردریادار حسین خانزادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در بندرعباس با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن بر روی عرشه بزرگترین ناوبندر خاورمیانه اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم در نیروی دریایی ارتش موضوع سرمایه‌های انسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان‌بندی ارائه مقالات نشست تخصصی شورای عالی قرآن5 وظیفه کلیدی جامعه نسبت به قرآن/ خوزستان باید برای تحقق مطالبه رهبر انقلاب در تربیت 10میلیون حافظ گام برداردمسابقات مجازی قرآن دانش آموزان کشور در سمنان؛ 20 گروه برتر با یکدیگر رقابت می‌کنند

وی افزود: به برکت انقلاب ما از همان روزهای آغازین انقلاب مجموعه‌های آموزشی را در نیروی دریایی ایجاد و افتتاح کردیم که همه نیروی انسانی مورد نیاز در این مراکز آموزش تربیت کرده و آموزش دهیم.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: یکی از مسائلی که برای تبلور فرهنگ ایرانی و اسلامی در مجموعه سرمایه‌های انسانی نیروی دریایی خیلی مهم است موضوع قرآن کریم است که همه چیزمان از این قرآن است.

وی تصریح کرد: اگر به قرآن کریم تاسی داشته باشیم و با قرآن انس بگیریم یعنی قرآن را بفهمیم و این فهم را در رفتار و امورمان جاری کنیم اتفاقات خوبی رخ می‌دهد.

خانزادی تاکید کرد: اگر این انس با قرآن در نیروهای دریایی باشد شاهد ایمان، شجاعت، دانش خواهیم بود و ظرفیت‌های بصیرت افزا در همین بستر قرآنی اتفاق خواهد افتاد.

در ادامه مصاحبه خبرگزاری تسنیم با فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران را مشاهده خواهید کرد:

گزارشگران: میثم میرزاده و فاطمه رستخیز 

انتهای پیام/862/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروی دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۰۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تربیت نیروی انسانی خدوم نتیجه تلاش معلمان است

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، سید محمد رضا هاشمی با انتشار پیامی، فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت روز معلم را به معلمان شریف ایران اسلامی و استان سمنان تبریک گفت.

متن‌پیام بدین شرح است:

۱۲ اردیبهشت، روز معلم، روز تجلیل و پاسداشت فرشته است که بر لوح دل و جان نقش مهر می‌زنند و الفبای عشق را در ضمیر روشن فرزندان این دیار به یادگار می نهند؛ همانان که قافله سالار کاروان زندگی اند و گشاینده پنجره‌ی خورشید به دل‌های بی قرار

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری و با ادای احترام به روح بلند شهدای والامقام فرهنگی و بویژه شهدای فرهنگی استان سمنان، فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت؛ روز معلم را به پیشگاه مردم دانش مدار و بزرگوار ایران اسلامی و استان سمنان، بویژه معلمان و فرهنگیان عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) به سال جهش تولید با مشارکت مردم مزین گردیده است.

آرزو می‌کنم که تلاش مؤثر شما معلمان عزیز در تربیت نیروی انسانی خدوم و مورد نیاز کشور عزیزمان، مؤثر واقع شده و در این راستا اطمینان دارم که به مدد خداوند متعال و همت معلمان صبور و کوشا، با تلاش بیش از پیش شما خوبان در مهارت آموزی، دانش آفرینی و اشاعه‌ی اخلاق و امید؛ آینده‌ای روشن برای فرزندان این مرز و بوم شاهد خواهیم بود.

کد خبر 6094119

دیگر خبرها

  • هشدار امیر دریادار سیاری درباره تلاش «دشمنان» برای «کنترل اذهان جوانان ایران»
  • دریادار سیاری: دسترسی به دریا یک منبع بسیار مهم برای تولید قدرت و ثروت است
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • ظرفیت‌های اقتصادی افغانستان برای ایران حائز اهمیت است
  • نقش اصحاب رسانه در تبیین حفظ زیست عفیفانه و جایگاه متعالی زن، مادر و خانواده حائز اهمیت است
  • در ساخت زیردریایی و شناورهای زیرسطحی به بومی‌سازی رسیدیم
  • اهمیت دوچندان صنعت نفت با فرهنگ‌سازی و اثرگذاری در حوزه هنر
  • تربیت نیروی انسانی خدوم نتیجه تلاش معلمان است
  • فعالیت ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی در بندر امام خمینی