Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع بارسلونا دوباره نسبت به قضاوت هایی که به نفع رئال مادرید می شود کنایه زد.

به گزارش ایسنا و به نقل از بی ساکر، جرارد پیکه که به خاطر آسیب دیدگی شدید در دیدار برابر اتلتیکومادرید چند ماه از میادین دور بوده است به زودی فرصت بازی برای بارسلونا را پیدا خواهد کرد. مدافع اسپانیایی در مصاحبه با پست یونایتد این موضوع را تایید کرد و در میان موضوعات مختلف به قضاوت در اسپانیا و رئال مادرید کنایه زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بازیکن بارسلونا گفت: روزی یک داور بازنشسته گفت ۸۵ درصد داوران مادریدی هستند. چگونه به نفع رئال مادرید سوت نخواهند زد؟ چطور ممکن است بیشتر به نفع یک تیم قضاوت نکنند؟ به حرفه ای بودن داوران احترام می گذارم و می دانم که تلاش می کنند تا بهتربن قضاوت را داشته باشند اما زمانی که یک لحظه مبهم فرا می رسد.‌.. لالیگای فصل قبل که با قهرمانی رئال مادرید به پایان رسید شاهد متناقض ترین قضاوت ها بودم. 

پیکه تعداد زیادی پیراهن رئال مادرید دارد که پس از ال کلاسیکو از بازیکنان حریف هدیه گرفته است. او در این رابطه اظهار کرد: هرگز آن ها را بر تن نکرده ام. تنها تعویض پیراهن بودند. من در خانه ام پیراهن رئال مادرید را دارم. پیراهن کریستیانو رونالدو، کریم بنزما، سرخیو راموس و خیلی دیگر از بازیکنان این تیم. 

مدافع آبی اناری ها در مورد وضعیت کنونی بارسلونا و اتفاق هایی که در این فصل رخ داد صحبت کرد. یکی از آن ها جدایی لوییس سوارس بود. او به خوسپ ماریا بارتومئو کنایه زد و گفت: باید از کسی این سوال را بپرسید که اجازه داد سوارس جدا شود. این اتفاق تقصیر من نبود. من کاری نکردم. 

پیکه درباره تصمیم گیری بازیکنان در برخی از لحظات فصل اظهار کرد: اگر گاهی ما دستور می دادیم به این خاطر بود که از ما می پرسیدند چون کسانی که باید تصمیم می گرفتند این کار را نمی کردند و آن را به ما می سپردند. بازیکن در اینجا حضور دارد تا فوتبال بازی کند. هر چقدر کمتر تصمیم بگیرد بهتر است. 

بازیکن اسپانیایی در پایان به قدرت فلورنتینو پرس (رییس رئال مادرید) اشاره کرد و گفت: سرخیو راموس و تمدید قراردادش یک مثال خوب برای نشان دادن قدرت یک رییس باشگاه است. پرس تصمیم گیرنده است و می خواهد به همین مسیر ادامه دهد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جرارد پیکه تیم فوتبال بارسلونا رئال مادريد رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۰۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک رسمی بارسلونا به رئال مادرید بابت قهرمانی در لالیگا / عکس

بلوگرانا قهرمانی را به رقیب سنتی تبریک گفت.

طرفداری | باشگاه بارسلونا قهرمانی لالیگا را به رئال مادرید تبریک گفت.

دقایقی پیش، با توجه به پیروزی مقابل کادیز و البته شکست بارسلونا مقابل ژیرونا، رئال مادرید به فاصله 4 هفته مانده تا پایان فصل 24-2023 لالیگا، قهرمان این رقابت‌ها شد. رئال مادرید برای سی‌وششمین بار در تاریخ 122 ساله خود جام قهرمانی لالیگا را به دست آورد تا اختلاف قهرمانی‌های پرافتخارترین تیم اسپانیا با تیم دوم یعنی بارسلونا به عدد 9 برسد.

باشگاه بارسلونا با انتشار توییتی در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) قهرمانی لالیگا را به رئال مادرید تبریک گفت. بارسلونا نوشت:

تبریک به رئال مادرید بابت قهرمانیَ در لالیگا.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • سیمون مارسینیاک، داور جدال حساس رئال مادرید و بایرن مونیخ
  • نخستین هت تریک کریستیانو رونالدو با پیراهن رئال مادرید در لالیگا (5 می، 2010) / فیلم
  • تبریک رسمی بارسلونا بابت قهرمانی رئال مادرید
  • در کنار یوونتوس؛ رئال مادرید با ۳۶ قهرمانی در لالیگا، پُرافتخارترین تیم در پنج لیگ معتبر اروپایی
  • تبریک رسمی بارسلونا به رئال مادرید بابت قهرمانی در لالیگا / عکس
  • بارسا ۴گل خورد و حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • بارسلونا، حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • رئال مادرید با شکست بارسلونا مقابل خیرونا، فاتح لالیگا شد!