Web Analytics Made Easy - Statcounter

سپهر حیدری ، پیشکسوت پرسپولیس درباره مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر گفت : با احترام به همه تیم ها ، نزدیک ترین تیم به پرسپولیس برای قهرمانی ، تراکتور است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سپهر حیدری درباره پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتور در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت:

نمی‌توانیم بگوییم اتفاقات یک هفته اخیر (درگذشت میناوند و انصاریان) روی پرسپولیس بی‌تأثیر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبلاً هم هادی نوروزی را داشتیم که وقتی از دنیا رفت همه بازیکنان انرژی مضاعفی گرفته بودند تا بردها را به او تقدیم کنند. اکنون هم جای خالی میناوند و انصاریان واقعاً احساس می‌شود. در دیدار قبل همه دیدند که انرژی مهرداد در بازی خیلی حس می‌شد و روز گذشته هم واقعا انرژی علی پشت تیم بود و بچه‌ها می‌خواستند روح او را شاد کنند. این واقعاً تأثیرگذار است. پرسپولیس امروز خیلی حرفه‌ای بازی کرد. تراکتور تیم پر مهره‌ای است و پرسپولیس فینال ۶ امتیازی را برد.

وی افزود:

با احترام به تمام تیم‌ها، از نگاه من تراکتور نزدیک‌ترین رقیب به پرسپولیس است. این تیم اگر از پتانسیل بازیکنان خود استفاده کند و تغییراتی در کادرفنی بدهد، نزدیک‌ترین تیم به پرسپولیس در راه قهرمانی خواهد بود. تیم گل‌محمدی کیفیت خودش را در دیدار با تراکتور نشان داد. بعد از گل عقب‌نشینی نکرد و بالای پنج، شش موقعیت صددرصد داشت و واقعا بی‌دلیل نیست که قهرمان ایران است. این مسابقه خیلی در راه قهرمانی تأثیرگذار بود.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد موقعیت‌های فراوانی که بازیکنان از دست دادند، گفت:

این‌ موضوع دلایل مختلفی دارد. با اضافه شدن ترابی و آل‌کثیر قطعاً پرسپولیس واقعی را در نیم‌فصل دوم خواهیم دید. این تیم در پست بازیساز و مهاجم نیاز به تقویت دارد. خیلی فرق دارد که یک مهاجم با دروازه‌بان تک به تک شود یا یک هافبک. این اتفاق برای حمزاویی هم در تیم تراکتور افتاد و بازیکن چارچوب شناس با دیگر بازیکنان متفاوت است. در هر صورت با تمام این اتفاقات پرسپولیس نشان داد بزرگترین تیم ایران است. خیلی سخت است مقابل تراکتور این همه موقعیت ایجاد کنید.

سپهر حیدری یادآور شد:

بازهم به جامعه ورزش درگذشت میناوند و انصاریان را تسلیت می‌گویم. واقعا جای خالی مهرداد و علی انصاریان احساس می‌شود. هیچ‌کس این مصیبت را باور نمی‌کند. امیدوارم پرسپولیس با قهرمانی در لیگ روح این عزیزان را شاد کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس تراکتور لیگ برتر اخبار پرسپولیس پرسپولیس تراکتور سپهر حیدری لیگ برتر سپهر حیدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۰۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)

به گزارش ورزش سه، در پنج هفته پایانی لیگ برتر خط دفاع استقلال نقش ویژه ای خواهند داشت و با بسته نگه‌داشتن دروازه می‌توانند در کسب امتیازات لازم برای ادامه صدرنشینی موثر باشند.

با توجه به رویکرد هجومی خوبی که مهاجمان استقلال در هفته های گذشته داشتند عملکرد دفاعی این تیم می‌تواند در روند پیروزی های اقتصادی یا حتی پرگل و با حاشیه امنیت بالا تاثیرگذار باشد و این تیم را به سمت قهرمانی هدایت کند.

در غیاب رافائل سیلوا، ایمان سلیمی با فرم خوبی در خط دفاع قرار گرفته و تسلط خوبی در مهار بازیکنان حریف و خراب کردن توپ‌های اول در بازی با تراکتور فوق‌العاده بود، محمدحسین مرادمند یکی از بهترین نمایش های خود را در بازی با تراکتور ارائه کرد و روزبه چشمی در قلب خط دفاع این تیم با قدرت رهبری بالا، بازیسازی از عقب زمین را هم برعهده دارد.

با بازگشت آرمین سهرابیان مدافع چپ پای استقلال این اسکواد دفاعی کامل‌تر خواهد شد و به احتمال زیاد روزبه چشمی به خط هافبک منتقل می‌شود و استحکام دفاعی استقلال بیشتر خواهد شد.

مدافعان استقلال در تمرین پرشوری که برگزار شد در گوشه ای از زمین به تمرین کردن پرداختند و با روحیه ای بالا کار با توپ را دنبال کردند و رابطه صمیمانه ای که بین آنها شکل گرفته دلگرمی خاصی به استقلالی‌ها در هفته های آینده خواهد داد.

دیگر خبرها

  • داور دو بازی حساس پرسپولیس و استقلال + تاریخ و ساعت پخش
  • بنیادی فر داور پرسپولیس شد/ سوت بازی استقلال در دستان کوپال
  • داور ۲ بازی حساس پرسپولیس و استقلال مشخص شد
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • ورمزیار: مسیر قهرمانی استقلال هموارتر از پرسپولیس است
  • پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)
  • سایه‌روشن‌های هفته بیست‌وپنجم؛ مدعیان، جام را به هم تعارف کردند!
  • آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی
  • ضعف تراکتور مقابل بزرگان؛ ۲ در مقابل ۱۸!
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/ ‌رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟