Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظام اسلامی با شعار و پرچم داری حکومت علوی به میدان آمده است گفت: برخی با کارشکنی در تأمین معیشت مردم به دنبال دور کردن کشور از مسیر درست انقلاب هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان ٬ سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی شامگاه جمعه در سلسله نشست‌های گفتمان انقلاب اسلامی  در جمع مردم همدان  با بیان اینکه  هنگام پیروزی انقلاب اسلامی افرادی بودند که در راه مبارزات شکنجه و تبعید شدند اما وقتی به مقام، ثروت و روزهای خوب رسیدند از کاروان انقلاب پیاده شدند یا فرزندانشان آنها را از کاروان انقلاب پیاده کردند اظهار داشت: آنچه باعث پیروزی انقلاب اسلامی و رسیدن به تمدن سلیمانی که در زمان حضرت سلیمان نبی(ع) محقق شد، منجر می‌شود گذر از چهار آزمایش مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه همه باید از آزمایش قدرت، تحمل سختی و تبعیت از امام سربلند بیرون آیند تا به تمدنی برسیم که خداوند در زمان حضرت سلیمان(ع) آن را به زمینیان عطا کرد افزود:خداوند امامی به ما هدیه کرد که چشمانمان را باز و آن چه باید می دیدیم را نشانمان داد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه این دنیا عالم حق و تکلیف است و انسان‌هایی مورد عنایت الهی قرار می‌گیرند که تکالیف خود عمل می‌کند عنوان کرد:در 40 سال گذشته سفره‌های مختلفی جلوی ملت ایران پهن شده است و هر فرد هم مردم را به سمتی دعوت کرده است هرچند در نهایت  این مردم هستند که باید انتخاب کنند سر کدام سفره بنشینند٬ دولت‌ها را از گروهی بگیرند و به گروهی دیگر واگذار کنند.

وی با بیان اینکه  امروز ما متهمیم  که بسیاری از شعارهای اول انقلاب را نتوانستیم محقق کنیم و همین مسئله سبب شده برخی مشکل را دین اسلام بدانند مطرح کرد: برخی دلایل نرسیدن به بخشی از اهداف روزهای اول انقلاب را دین معرفی می‌کند و می‌گویند اسلام  نمی‌تواند حکومت داری کند.

قاضی زاده هاشمی با تأکید بر اینکه این سخنان امروز نیست و  از زمان صدر مشروطیت تا کنون مطرح می‌شود کما اینکه قصد آنها این است تا به این نتیجه برسند که فقط افراد تربیت شده در مکاتب غربی می‌توانند به امر حکومت داری بپردازند تصریح کرد: نظام اسلامی با شعار و پرچم داری حکومت علوی به میدان آمده است.

وی مطرح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی آزمایش‌های ما تمام نشده و مدام در حال آزمایش هستیم تا مشخص شود کدام راه را انتخاب می‌کنیم هرچند برخی در این راه روش نادرست را ارائه می‌دهند و هنگامی که موفق نمی‌شوند اصول اولیه را زیر سوال می‌برند به طوری که  برخی هم توبه نامه می‌نویسند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از دانشجویان خط امام (ره) که در تسخیر لانه جاسوسی حضور داشته، امروز توبه نامه می‌نویسد و آمریکایی می‌شود ادامه داد:این فرد باید به این سوال پاسخ دهد که  اگر آن موقع تندروی کرده  حالا از کجا معلوم است که تند نرفته باشد و حالا مردم را به ارتداد دعوت می‌کند.

وی با بیان اینکه با این اقدامات می‌خواهند  از مسیر درستی که در پیش گرفتیم منحرف و پشیمانمان کنند اظهار داشت: برخی از کارشکنی‌ها در معیشت امروز مردم هم با همین هدف انجام می‌شود به طوری که برخی از اتفاقاتی که در کشور رخ می‌دهد از دست جاسوسان شناسنامه‌دار هم بر نمی‌آید.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به اینکه سیاست‌های ارزی کشور را اگر به یک جاسوس مطرح می‌سپردیم  نمی‌توانست به این روز بیاندازد البته من برای  این سخنانم سند ندارم اما آثارش مشخص است که از کار جاسوسی هم بدتر است گفت: اگر وزیر خزانه داری آمریکا را می‌آوردیم نمی توانست این خرابکاری‌ها که در اقتصاد کشور انجام شده را محقق کند.

وی بیان کرد: پس از فروریختن برجام هزینه‌ای سنگین برای بازار ارزصورت گرفت و 18  میلیارد دلار معادل سهم دو سال نهاده‌های دامی هزینه شد اعتباری که قبلا برای جلوگیری از افزیش قیمت مرغ و گوشت مورد استفاده قرار می‌گرفت.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی  با اعلام اینکه در مجلس نگاه واحدی در مورد بورس وجود ندارد اما من معتقدم که در بازار بورس جرم رخ داده است هرچند برخی موافق این نظر نیستند افزود: اگرچه برخی معتقدند که بورس را باید با سیاست‌های اقتصادی باید اصلاح کرد اما پیگیری‌های ما باعث جابجایی رئیس سازمان بورس شد.

قاضی زاده هاشمی: افزایش 53 درصدی هزینه‌ها پذیرفتنی نیست انتقاد قاضی زاده هاشمی از رفتار دوگانه دولت؛ منبع بسته معیشتی دولت چیست؟ قاضی زاده هاشمی:وضعیت موجود در شان مردم نیست/با خاطیان بازار بورس باید برخورد شود

وی درباره مسئله طرح شفافیت آرای نمایندگان مجلس نیز اظهار داشت: برای تأیید این قانون به دو سوم آرای نمایندگان نیاز بود و تنها به دلیل 3 رای کمتر این قانون رای نیاورد به همین دلیل تقاضای بررسی مجدد آن را ارائه داده‌ایم.

قاضی زاده هاشمی درباره برجام نیز عنوان کرد: از مخالفان برجام هستم  و معتقدم به دلیل نبودن ضمانت اجرای تعهدات باید گام به گام پیش رفت ولی دوستان طوری حرکت کردند که همه داده‌ها را دادند تا دست ما خالی بمانند و حالا کاسه چه کنم به دست گرفته‌اند.

انتهای پیام/742/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی قاضی زاده هاشمی انقلاب اسلامی نایب رئیس رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۱۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: متأسفانه امروز به خاطر مشکلات اقتصادی کشور، طلاب نیز در حوزه مسکن و معیشت دچار مشکل هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری در دیدار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، ضمن آرزوی موفقیت و پیروزی برای کشور در عرصه‌های ملی و بین‌المللی اظهار داشت: خوشبختانه رهبر معظم انقلاب (‌مد‌ظله العالی) در طول دوران رهبریشان و حتی قبل از آن، به عنوان یکی از چهره‌های شاخص علاقه‌مند به پیشرفت و توسعه کشور از جنبه‌های مختلف شناخته می‌شده‌اند و هر کجا مدیریت میدانی به دست ایشان بوده و مانعی وجود نداشته، نتایج خوبی را همراه داشته است.

وی با اشاره به جایگاه برجسته رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در دید رهبران دنیا افزود: ایشان گام‌هایی بلندی برداشته‌اند؛ اما متأسفانه ما دچار حجاب معاصرت هستیم و این حجاب واقعیت‌ها را کم و گاهی بسیار کم تر از آنچه هست نشان می‌دهد.

عملیات «وعده صادق» در سایه توکل به خدا و امید به آینده میسر شد

امام جمعه قم با اشاره به زوایای پیچیده علمی عملیات «وعده صادق» بیان کرد: پس از این عملیات نگاه کشورها به ما تغییر کرد و تا حد زیادی تحت تأثیر این عملیات پیچیده و حرکت قدرتمندانه قرار گرفتند. حتی برخی از افرادی که با این انقلاب همسو نبودند نیز بعد از این موفقیت به خود آمدند.

وی افزود: این موفقیت در سایه توکل به خدا و امید به آینده میسر شد و معتقدم اگر امید در نسل جوان ما جوانه بزند و نسل جوان به جای پرداختن به جذابیت‌های کاذبی که دنیای غرب برای آن‌ها ایجاد کرده است با امید به آینده تلاش کند، موفقیت و پیشرفت را در پی خواهد داشت.

از تحریم استقبال نمی‌کنیم

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری محدودیت را، علی‌رغم انتظار دشمنان، یکی از عوامل ایجاد انگیزه برای تولید و پیشرفت عنوان کرد و خاطر نشان کرد: تحریم‌ها عاملی شدند تا به خود متکی باشیم و از ظرفیت‌های داخلی استفاده کنیم. البته این بدان معنا نیست که از تحریم استقبال می‌کنیم؛ اما اگر این محدودیت‌ها نبود، قطعا توجه به ظرفیت‌های داخلی پیدا نمی‌کردیم و به خاطر وابستگی شدید به دیگران، اعتماد به نفس خود را از دست می‌دادیم.

وی ابراز امیدواری کرد: این انقلاب با دعای پاکان و صالحان به پیروزی رسید و إن شاء الله بتوانیم این راه را استوارتر از گذشته طی کنیم و مطابق پیش بینی رهبر معظم انقلاب( مد ظله العالی) تا ظهور امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف  ادامه دهیم.

ظرفیت‌های بالای نخبگانی در حوزه علمیه

 دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با تأکید بر اهمیت ارتباط حوزه‌های علمیه با معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری تصریح کرد: ظرفیت‌های خوبی در حوزه وجود دارد و طلاب فاضل و اندیشمند زیادی داریم که امیدهای آینده حوزه هستند؛ اما متأسفانه امروز به خاطر مشکلات اقتصادی کشور،  طلاب نیز در حوزه مسکن و معیشت دچار مشکل هستند. باید شرایطی فراهم شود که این نخبگان بتوانند بدون دغدغه بدرخشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قالیباف: این مجلس به دوران تاریک رانت‌های صنفی پایان داد
  • جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود