Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دکتر فضلی با بیان اینکه امسال شورا و شهرداری، احداث چهار زیرگذر را برای قائمشهر یکی از برنامه های شورا و شهرداری بود، افزود: برای توسعه همه مناطق شهری و حذف مشکل ترافیکی برنامه‌ای طرح‌ریزی شده است و توسعه مناطق محروم، به خصوص مناطق پشت راه آهن از اولویت‌های مهم شورا و شهرداری است.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان قائم شهر، همزمان با ایام الله دهه فجر و به مناسبت چهل و دومین پیروزی انقلاب اسلامی ، آیین افتتاح تقاطع غیر همسطح  مسجد الرسول (ص)  با ارزش  150 میلیارد ریال با حضور حضرت آیت الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری وامام جمعه معزز شهرستان قائم شهر، دکتر رازجویان معاون عمرانی استانداری مازندران،دکتر فضلی رئیس شورای اسلامی شهر،آقایان میرزایی،عباسی ،حسین زاده، ،دریابیگی ، اسماعیلی و متانی اعضای شورای اسلامی شهر ،مهندس صالح زاده شهردار قائم شهر ،آقای صداقت دادستان شهرستان قائم شهر ،مهندس یوسف پور فرماندار شهرستان قائم شهر ،  ،مسئولین شهرداری  ، مردم شریف قائم شهر و اصحاب رسانه در محل این پروژه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

          
رئیس شورای اسلامی شهر قائمشهر گفت: اجرای دو زیر گذر  در مناطقی که ریل‌های راه آهن از محدوده شهری قائمشهر می گذرد در انتظار همکاری راه آهن کشور برای رفع موانع اجرا است.       
دکتر سید هادی فضلی در مراسم بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح مسجدالرسول کوچکسرای قائمشهر اظهار کرد: پروژه‌های بزرگی مانند تقاطع غیر همسطح کوچکسرا، فقط متعلق به مردم یک محله یا منطقه نیست، بلکه متعلق به همه مردم و در جهت تسهیل تردد شهروندان، توسعه و آبادانی منطقه و ارزش افزوده املاک مجاور آن طرح است.      
دکتر فضلی با بیان اینکه امسال شورا و شهرداری، احداث چهار زیرگذر را برای قائمشهر یکی از برنامه های شورا و شهرداری بود، افزود: برای توسعه همه مناطق شهری و حذف مشکل ترافیکی برنامه‌ای طرح‌ریزی شده است و توسعه مناطق محروم، به خصوص مناطق پشت راه آهن از اولویت‌های مهم شورا و شهرداری است.
وی گفت: ایجاد زیرگذر کوچکسرا یکی از پیچیده‌ترین طرح‌های ترافیکی شهرداری بود که درآن حجم زیادی از تأسیسات جا به جا شدند. زیر گذر قائم محله،دخانیات،شانزده متری اول به دوم، از طرح‌های بعدی مدیریت شهری است که تاکنون راه آهن کشور طرح ارائه شده از سوی شهرداری قائم شهر را تأیید  و ابلاغ ننموده است که این روند طولانی تائید شدن طرح سبب عدم اجرای پروژه های قائم محله و دخانیات تاکنون بوده است .         
این مسئول خاطرنشان کرد: از معاونت عمرانی استانداری مازندران تقاضا داریم دستورپیگیری این موضوع را به راه آهن شمال کشور را صادر کند تا شهرداری عملیات اجرایی زیرگذرهای پشت راه آهن را هرچه سریع‌تر آغاز کند.  
وی یادآور شد: در گذشته برای اجرای دو پروژه زیرگذر با پیمانکار، مبلغ 18 میلیارد تومان قرارداد می‌بستیم اما امروز با این مبلغ حتی یک زیرگذر را هم نمی‌توان اجرا کرد. هزینه‌ها روز به روز در حال افزایش است و به تعویق افتادن پروژه‌های عمرانی، به ضرر شهروندان تمام خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آیین افتتاح تقاطع غیر همسطح مسجد الرسول ص شورا و شهرداری قائم شهر راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۱۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محمد مختاری، مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران اظهار کرد: میانگین سرانه فضای سبز درون شهری در طی مدیریت شهری ششم به ازای هر شهروند به ۱۶.۹۶ مربع رسیده است، البته این آمار تا پایان سال ۱۴۰۲ است.

مختاری همچنین تاکید کرد: میانگین فضای سبز برون شهری؛ جنگل‌کاری به ازای شهروند تا پایان سال گذشته به ۲۶.۶۷ مترمربع رسید.

وی افزود: در سی ماه اخیر ۴۰ پارک مادر و کودک به بهره برداری رسیده است و احداث ۴۱ بوستان مادر و کودک هم در دست اقدام است.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران با اشاره به اینکه در دوره اخیر مدیریت شهری ۴ هزار و هفتصد و چهل هکتار جنگل‌کاری انجام شده است، تصریح کرد: ۱۰۴ بوستان، محله‌ای، منطقه‌ای و فرامنطقه ای هم در این مدت ایجاد شده است.

مختاری با پرداختن به توسعه کمربند سبز گفت: امسال ۳ هزار هکتار جنگل‌کاری در دستور کار قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: استفاده از پساب تصفیه برای آبیاری هم به ۳۰ میلیون مترمکعب رسیده که تا پایان سال به ۵۵ میلیون مترمکعب خواهد رسید.

مختاری در پایان خاطرنشان کرد: فاز اول رود دره فرحزاد در اواخر خرداد افتتاح خواهد شد.

کد خبر 6091842

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش
  • سفر به عتبات یک سفر توحیدی است
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد، دغدغه شورای ششم است
  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج