Web Analytics Made Easy - Statcounter

رمان «بدون ریش و سبیل مرد شدم» به قلم مهین سمواتی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی به همت انتشارات کتاب جمکران روانه بازار نشر می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه غدیر و مهدویت: رمان «بدون ریش و سبیل مرد شدم» به قلم مهین سمواتی و تصویرگری محمد باران دوست از تازه‌های انتشارات کتاب جمکران روانه بازار نشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در معرفی این کتاب آمده است: مرد شدن به در آوردن ریش و سبیل نیست. راه و رسم مردانگی است که آدم‌ها رو مرد می‌کند، آدم‌هایی مثل ناصر که هنوز پشت لبشان سبز نشده ولی با شجاعت و مردانگی ماموریتشان را انجام می‌دهند و تبدیل به یک مرد بزرگ می‌شوند.
 

بدون ریش و سبیل مرد شدم، روایت جذابی از مبارزات قبل از انقلاب است. داستان این کتاب در مورد پسر نوجوانی است که به صورت اتفاقی وارد مبارزات انقلابی می‌شود.
او بعد از اولین ماموریتش که آن را با موفقیت به پایان می‌رساند، تبدیل به یک عضو فعال و شجاع انقلابی می‌شود. این اثر به قلم مهین سمواتی برای گروه سنی کودک و نوجوان نوشته شده است و مصادف با پیروزی انقلاب اسلامی توسط انتشارات کتاب جمکران به چاپ می‌رسد.


بدون ریش وسبیل مرد شدم، داستان پسری نوجوان به نام ناصر است که دوست دارد وقتی بزرگ شد کارخانه پلاستیک‌سازی داشته باشد و در دنیای نوجوانی خودش به سر می‌برد.
یک روز که به مسجد می‌رود، مش‌ابراهیم خادم مسجد کاغذهایی را به ناصر می‌دهد تا آن‌ها را به پدرش برساند و ناصر ناخواسته و از همه‌جا بی‌خبر وارد جریان انقلاب می‌شود.
این کتاب کودک و نوجوان به تصویرگری محمد باران دوست و نویسندگی مهین سمواتی به زودی توسط انتشارات کتاب جمکران وارد دنیای کتاب خواهد شد.


حتی بدون ریش و سبیل هم می توانید مرد شوید، به شرطی که مثل ناصر قصه ما باشی... شجاع و نترس و البته باهوش و زیرک. داستان بدون ریش و سبیل مرد شدم یه داستان جذاب انقلابیه که همراه با یک عالمه ماجرای هیجان انگیز است.


گفتنی است، هم زمان با ایام دهه فجر کتاب «بدون ریش و سبیل مرد شدم» از سوی انتشارات جمکران در 44 صفحه ، مصوّر و تمام رنگی در ایام دهه فجر به زیر چاپ می رود.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتشارات مسجد مقدس جمکران دهه فجر کتاب انتشارات کتاب جمکران دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۱۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزاره ققنوس با ۸۰۰ عنوان کتاب به مصلی می‌آید

رضا حاجی آبادی مدیر انتشارات هزاره ققنوس در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: انتشارات هزاره ققنوس با ۸۰۰ عنوان کتاب در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی (ره) حضور پیدا می‌کند.

وی افزود: از زمان پایان سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا امروز ۱۵۰ عنوان کتابمان تجدید چاپ شده که در نمایشگاه امسال عرضه می شوند.

کد خبر 6096302 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • عرضه روایت ترس سربازرس مگره در بازار نشر
  • کتاب‌های تازه رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • هزاره ققنوس با ۸۰۰ عنوان کتاب به مصلی می‌آید
  • حضور انتشارات نگاه با ۲ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب
  • به نشر با ۷۸۲ عنوان در نمایشگاه کتاب حاضر می‌شود
  • انتشار کتابی از عدنان غُریفی در اولین سالگرد درگذشتش