Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@10:38:51 GMT

هدف رزمایش الی‌بیت‌المقدس امنیت پایدار مردم است

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۱۱۳۵۸

هدف رزمایش الی‌بیت‌المقدس امنیت پایدار مردم است

ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر استان فارس هدف اصلی از نمایش اقتدار بسیجیان در رزمایش الی بیت المقدس را کمک به ارتقا امنیت پایدار مردم دانست.

سردار سرتیپ یدالله بوعلی شامگاه پنجشنبه ۱۶ بهمن در نمایش اقتدار بسیجیان یگان‌های خودرویی و موتوری که در قالب رزمایش الی بیت المقدس سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) در نمایشگاه بین المللی شهرک گلستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سرداران و ۱۵ هزار شهید فارس، گفت: باید سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را هرچه با شکوه تر گرامی بداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه محمدرسول الله(ص) شیراز، بوعلی اضافه کرد: آنچه در استان فارس از روز ۱۲ بهمن ماه سالروز ورود حضرت امام(ره) تحت عنوان رزمایش بیت المقدس آغاز شد تا روز ۲۲ بهمن ماه نیز ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه فجر استان فارس بسیجیان را به عنوان سربازان ولایت دانست و اضافه کرد: بسیجیان همانند همیشه به عنوان سربازان ولایت در خدمت نظام هستند.

بوعلی خاطرنشان کرد: قدرت و زور بازوی سپاه و همچنین اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران نیز از حضور پرشور بسیجیان است.

سرهنگ عباس بنایی فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز نیز در خصوص برگزاری رزمایش اقتدار بسیجیان، گفت: از آغاز دهه مبارکه فجر تا کنون ده ها برنامه اجرا شده که رزمایش الی بیت المقدس یکی از آنان محسوب می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در رزمایش الی بیت المقدس، بسیجیان هر شب در قالب گشت محله محور فعالیت می کنند، اضافه کرد: ۵۰ گشت محله محور هر شب شمال غرب شیراز انجام می‌شود.

فرمانده ناحیه سپاه محمدرسول الله(ص) افزود: هدف از نمایش اقتدار بسیجیان در رزمایش الی بیت المقدس در راستای برقراری امنیت پایدار مردم انجام می‌شود، به همین دلیل گشت ها در شبانه روز انجام می شود، اما امشب به صورت ویژه و متمرکز به نمایش گذاشته شده است.

بنایی گفت: برقراری، شامگاه یاد و یاران در تمام پایگاه ها، برگزاری گشت محله محور، برقراری تور ایست و بازرسی، فراخوان گردان های کوثر و امام علی(ع) و بیت المقدس، حفاظت از اماکن حساس در قالب طرح خود مراقبتی ادارت و ارگان ها، اجرای فعال طرح شهید سلیمانی و اجرای مقدمات ۲۰ زندانی جرایم غیر عمد از جمله بخشی از برنامه های ناحیه محمد رسول الله(ص) است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی رزمایش الی بیت المقدس رزمایش الی بیت المقدس اقتدار بسیجیان الله ص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۱۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند

به گزارش جماران؛ مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله سپاه گفت: یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رؤیت می‌کنند.

سرلشکر محمدعلی جعفری، مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله سپاه، گفت: «یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رویت می‌کنند».

وی اضافه کرد: «این دو تذکر در مورد انجام همه ماموریت‌های امنیتی، فرهنگی و اجتماعی یک امر طبیعی است زیرا ممکن در اجرا یک ماموری اشتباهی کند و با آن تذکر این اشتباه اصلاح شود، بنابراین با این تذکر اصل ماموریت زیر سوال نمی‌رود و باید ماموریت به‌درستی اجرا شود».

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: «بنابر اطلاعی که دارم هم با آن ماموری که خطا کرده برخورد شده و تذکر داده‌اند و هم در دست کنترل است تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد تا این ماموریت درست انجام شود».

حجم ویدیو: 3.99M | مدت زمان ویدیو: 00:04:22 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند