Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: جاذبه های شهرستان خمینی شهر برای سرمایه گذاران بسیار بالاست و با ورود بخش خصوصی روند پیشرفت پروژه ها افزایش می یابد.

مهدی جمالی نژاد، شامگاه پنجشنبه-۱۶ بهمن در آیین بهره برداری از ۲۷ طرح عمرانی، خدماتی و اداری شهرداری درچه، اظهار کرد: شهر درچه شهری متفاوت است و تنها در زمینه شاهد بودن نمونه نیست بلکه در همه زمینه ها نمونه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد الحاق شهر درچه به اصفهان، افزود: پهنا و جغرافیای معنوی شهر درچه به عنوان یک کلان شهر است. این شهر با وجود مشاهیر، بزرگان و مردمان سخت کوش شهری سرآمدتر از بسیاری از شهرهای استان است. بسیاری از مشکلات قابل حل است و درخواست های شهرداری و شورای شهر درچه در وزارت کشور پیگیری می شود.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در مورد درآمد پایین این شهر گفت: چرا باید این همه تفاوت درآمدی وجود داشته باشد؟ به نظر می رسد که مشکل به مباحث نرم افزاری بر می گردد و نیاز به راه حل های نرم افزاری داریم. حضور بخش خصوصی در افزایش درآمدها بسیار موثر است پس باید راهبردهای اداره شهر را تغییر داد.

وی افزود: شهرداری ها باید بستر حضور سرمایه گذاران را در شهرها مهیا کنند. جاذبه های شهرستان خمینی شهر برای سرمایه گذاران بسیار بالاست و با ورود بخش خصوصی روند پیشرفت پروژه ها افزایش می یابد و پروژه های زیرساختی را می توان به دست سرمایه گذاران سپرد. 

جمالی نژاد گفت: درچه را از قدیم به عنوان شهر فضای سبز و چشمه ها می شناختند و منطقه تفرجگاهی استان بوده است که برای توسعه بیشتر نیاز به بازنگری دارد. این شهر نیاز به فضای سبز انبوه دارد و هم اکنون که به فصل درختکاری نزدیک هستیم احیای فضای سبز در درچه باید به عنوان برنامه ای مهم در دستور کار باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها افتتاح پروژه در دهه فجر سرمایه گذاران شهر درچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۱۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه اقتصادی مبتنی بر نوآوری؛ لازمه اقتصاد چین

بررسی رسمی نشان داد فعالیت کارخانه‌های چین در ماه آوریل با سرعت کم‌تری گسترش یافته است که نشان از دست دادن شتاب برای بخش گسترده در آغاز ۳ ماهه دوم است.

به گزارش ایسنا، دفتر ملی آمار چین شاخص مدیران خرید تولیدی را از ۵۰.۸ در ماه مارس به ۵۰.۴ در آوریل کاهش داد. این داده‌ها بر چالش‌های پیش روی سیاست‌گذاران تاکید می‌کند. داده‌های شاخص مدیران خرید نشان داد که سفارش‌های صادراتی جدید با سرعت بسیار کمتری رشد کردند، در حالی که اشتغال همچنان رو به کاهش بود.

سرمایه‌گذاران انتظار دارند مقامات چینی محرک‌های بیشتری را برای حمایت از اقتصاد ارائه کنند. با توجه به اینکه فدرال‌رزرو ایالات‌متحده و سایر اقتصادهای توسعه یافته عجله‌ای برای کاهش نرخ بهره ندارند، چین ممکن است با دوره طولانی‌تری از تقاضای خارجی ضعیف مواجه شود.

مقامات در سال جاری بر نیاز به توسعه اقتصادی مبتنی بر نوآوری در بخش‌های پیشرفته تاکید کردند. با این حال، تحلیلگران اظهار کردند که مشکل اصلی این کشور حول رکود طولانی مدت املاک و بدهی‌های دولت محلی است که اعتماد خانوارها و سرمایه‌گذاران را نسبت به چشم‌انداز اقتصادی کاهش داده است.

در حالی که رشد اقتصادی قوی‌تر از حد انتظار در سه ماهه اول انگیزه خوشایندی برای بقیه سال ایجاد کرد، ضعف در زمینه‌های کلیدی مانند خرده فروشی در ماه مارس، سود صنعتی و سرمایه‌گذاری دارایی بر چالش چین در ایجاد احیای گسترده تقاضا تاکید می‌کند.

بر اساس گزارش رویترز، چین هدف رشد تولید ناخالص داخلی حدود پنج درصد را برای سال ۲۰۲۴ تعیین کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توسعه اقتصادی مبتنی بر نوآوری؛ لازمه اقتصاد چین
  • مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران
  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور سرمایه‌گذاران در غرفه استان فارس قابل توجه بود
  • کرمان/ فوت پسربچه ۵ ساله در سایه اهمال کاری‌ ها
  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است
  • معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران
  • افزایش نقش چین برای استخراج معادن افغانستان