Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد هر چهار نماینده استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی  با اطلاع‌رسانی در پیج و کانال‌های رسمی خود از دادن رای مثبت و حمایت از از طرح شفافیت آرا خبر دادند.

پیج رسمی امیرقلی جعفری در اینستاگرام با گذاشتن پستی از دادن رای موافق به این طرح خبر داد.

رئیس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم بروجن  در این پست اظهار داشت: به طرح شفافیت آرا رای مثبت دادم و متاسفانه چون دو سوم رای نیاز داشت سه رای کم آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدرت‌الله حمزه نیز با گذاشتن رو نوشت درخواست پیگیری مجدد این طرح در پیج رسمی اینستاگرامی خود بیان داشت: من با تعدادی از نمایندگان با جمع‌آوری امضا به دنبال طرح مجدد این موضوع در صحن علنی خواهیم بود.

نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همه تلاش خود را برای تصویب این طرح خواهم کرد.

احمد راستینه نیز در توییتی با اشاره به رای مثبت خود به این طرح دلیل رای نیاوردن آن را تشریح کرد.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس با بیان اینکه شفافیت گامی است برای نجات کشور از فساد و تبعیض اظهار داشت: به دنبال جمع‌آوری امضا و رسیدن این طرح به حدنصاب هستم.

حسین بامیری نماینده مردم لردگان و خانمیرزا  که در زمان رای‌گیری این طرح به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در قرنطینه به سر می‌برد در جواب یکی از اهالی حوزه انتخابی خود در زمینه اعلام موضع در خصوص طرح شفافیت آرا گفت: من خودم از جمله امضا کنندگان طرح اولیه شفافیت آرا بوده‌ام.

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری مجلس طرح شفافیت آرا نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۱۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل محیط زیست استان گفت: این منطقه با همکاری محیط بانان، جوامع محلی و گروه‌های کوهنوردی از زباله پاکسازی شد.
سعید یوسف پور افزود: هفته زمین پاک از ۳ تا ۹ اردیبهشت با شعارمشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین است.

دیگر خبرها

  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • پاکسازی منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در چهارمحال و بختیاری
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان