Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-07@12:37:11 GMT

جزئیات محدودیت تردد در ۱۱ محور شریانی کشور

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۱۱۹۳۰

جزئیات محدودیت تردد در ۱۱ محور شریانی کشور

تین نیوز

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از کاهش ۱.۳ درصدی تردد وسایل نقلیه در جاده‌های کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش تین نیوز، بر اساس اعلام سازمان راهداری طی 24 ساعت گذشته مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از 2297 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری کشور 1.3 درصد کاهش یافته است.

سهم وسایل نقلیه سنگین 15.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1 درصد بوده و اوج تردد بین ساعت 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعت 3 تا  4 صورت گرفته است.

محدودیت تردد به‌دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای:

الف) تهران و محورهای منتهی به آن:

1 - آزادراه قزوین - کرج - تهران (باند جنوبی) ، (حد فاصل تیر 1180( آبیک) تا تیر 200 ( گرمدره)) ، واقع در استان البرز تا20 اسفند 99 ، از ساعت 9 تا 15 روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه ، جمعه ، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه ، به‌ دلیل اجرای عملیات بهسازی و لکه گیری ، حدفاصل تیر 1180 تا  تیر 200 ، تردد همزمان با اجرای عملیات ، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

2 - آزادراه تهران - کرج - قزوین (باند شمالی) ، واقع در استان البرز تا13 اسفند 99 ، از ساعت 9  تا 16 روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنجشنبه ، جمعه ، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه ، به‌ دلیل اجرای عملیات بهسازی و لکه گیری از کیلومتر 10 تا 50 (حدفاصل پل فردیس  تا پل هشتگرد) ، تردد همزمان با اجرای عملیات ، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

 3- محور اسلامشهر- احمد آباد مستوفی ( بعد از پل اتوبان ساوه تا  تقاطع اتوبان آزادگان) ، واقع در استان تهران تا 20 اسفند 99 ، از ساعت 9 تا 15 روزهای شنبه تا سه شنبه و از ساعت 9 الی 12 روزهای چهار شنبه هر هفته به غیر از روزهای پنجشنبه و جمعه ، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه ، به‌ دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت ، کیلومتر 0 تا 8 ، تردد همزمان با اجرای عملیات در صورت انسداد مسیر تردد از مسیر جایگزین آزاد راه تهران- ساوه و یا بزرگراه آزادگان ، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

 4- محور تهران - رودهن و بالعکس (کمربندی جنوبی بومهن) ، واقع در استان تهران تا 20 اسفند 99 از ساعت 12 تا 17 روزهای شنبه ، از ساعت 7  تا 17 روزهای یکشنبه تا سه شنبه ، از ساعت 7 تا 12 روزهای چهارشنبه هر هفته ، بغیر از روزهای پنجشنبه ، جمعه ، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه ، به‌ دلیل اجرای عملیات نصب نیوجرسی مفصل دار ، از کیلومتر 22 تا 500+31 ، تردد همزمان با اجرای عملیات ، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

5- آزاد راه  قم  تهران ، واقع دراستان قم تا 20 اسفند  99 ، از ساعت 7 تا 17 روزهای شنبه ، یکشنبه ، دوشنبه ، چهارشنبه و همچنین از ساعت 7 الی 16 روزهای سه شنبه و پنجشنبه هر هفته و از ساعت 8 تا 15روزهای جمعه ، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه ، به‌ دلیل اجرای عملیات پروژه تهیه نیوجرسی بتنی مفصلی و نصب ، کیلومتر 30 تا 55 ، تردد همزمان با اجرای عملیات ، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

6- آزاد راه تهران  قم و بالعکس ، واقع دراستان تهران تا 20 اسفند  99 ، از ساعت 7 تا 17 روزهای شنبه ، یکشنبه ، دوشنبه ، چهارشنبه و همچنین از ساعت 7 الی 12 روزهای سه شنبه و پنجشنبه هر هفته ، بغیر از روزهای جمعه ، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه ، به‌ دلیل اجرای عملیات مرمت و نصب نیوجرسی های بتنی مفصلی دار رفوژ میانی ، کیلومتر 35  تا 63 ، تردد همزمان با اجرای عملیات ، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

7- محور کرج  چالوس ( محدوده سه راهی کندر تا خوزنکلا) ، واقع دراستان البرز ، از مورخ 6 آبان لغایت 19 اسفند 99، از ساعت 12 الی 16 روزهای شنبه و از ساعت 8  الی 16 روزهای یکشنبه تا سه شنبه هر هفته ، بغیر از روزهای چهارشنبه ، پنجشنبه ، جمعه ، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه ، به‌ دلیل اجرای عملیات حفاری جهت گازرسانی ، از کیلومتر 3 تا 12 ،تردد همزمان با اجرای عملیات ، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

8- آزاد راه تهران  ساوه ( حد فاصل عوارضی اول تا عوارضی دوم)، واقع در استان تهران تا 20 اسفند  99 ، از ساعت 14 تا 18 روزهای شنبه ، از ساعت 7 تا  18 روزهای یکشنبه ،  دوشنبه ، سه شنبه  و همچنین از ساعت 7 تا 14 روزهای چهارشنبه هر هفته ، بغیر از روزهای پنجشنبه و جمعه ، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه ، به‌ دلیل اجرای عملیات بازیافت آسفالت گرم ، کیلومتر 4 تا 32 ، تردد همزمان با اجرای عملیات ، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

9- آزاد راه تهران  قم ( باند رفت و برگشت) ، واقع در استان تهران تا 20 اسفند  99 ، از ساعت 7 تا 18 روزهای شنبه ، یکشنبه ، دوشنبه ، چهارشنبه و همچنین از ساعت 7 الی 14 روزهای سه شنبه و پنجشنبه هر هفته ، بغیر از روزهای جمعه ، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه ، به‌ دلیل اجرای عملیات نصب نیوجرسی مفصل دار ، کیلومتر 30  تا 35 ، تردد همزمان با اجرای عملیات ، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

10- آزاد راه  قم  تهران ، واقع دراستان قم تا 20 بهمن  99 ، از ساعت 8 تا 17 روزهای شنبه ، یکشنبه ، دوشنبه ، چهارشنبه و همچنین از ساعت 8 الی 14 روزهای سه شنبه و پنجشنبه هر هفته و هر هفته بغیر از روزهای جمعه ، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه ، به‌ دلیل اجرای عملیات جابجایی و نصب مجدددکل و ایمن سازی ستون ها اخذ الکترونیکی عوارض ، کیلومتر 300+0  تا 500+2 ، تردد همزمان با اجرای عملیات ، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

11- آزاد راه تهران  ساوه ( حد فاصل رباط کریم تا انتهای حوزه)، واقع دراستان تهران تا 20 اسفند  99 ، از ساعت 14 تا 16 روزهای شنبه ، از ساعت 9 تا 16 روزهای یکشنبه ،  دوشنبه ، سه شنبه  و همچنین از ساعت 9 تا 14 روزهای چهارشنبه هر هفته ، بغیر از روزهای پنجشنبه و جمعه ، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه ، به‌ دلیل اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت ، کیلومتر 0  تا 7 ، تردد همزمان با اجرای عملیات ، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: محدودیت تردد تردد وسایل نقلیه سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه محدودیت و رعایت احتیاط انجام می شود روزهای سه شنبه و پنجشنبه هر هفته تردد همزمان با اجرای عملیات چهارشنبه و همچنین از ساعت شنبه و همچنین از ساعت دلیل اجرای عملیات روزهای پنجشنبه همچنین از ساعت 7 چهارشنبه هر هفته تا 17 روزهای شنبه روزهای چهارشنبه آزاد راه تهران روزهای یکشنبه واقع در استان واقع دراستان شنبه هر هفته روزهای جمعه تا 20 اسفند کیلومتر 3 لکه گیری اسفند 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۱۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به تهران حتی یک‌روز پس از تعطیلات

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور اعلام کرد: با گذشت یک‌روز از تعطیلات هفته گذشته اما هنوز شاهد ترافیک سنگین در محور مواصلاتی منتهی به پایتخت به خصوص جاده چالوس و هراز هستیم.

به گزارش مشرق، احمد شیرانی روز یکشنبه اظهارداشت: در حال حاضر ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ولی آباد تا هریجان و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های وانا ، شاهاندشت ، گزنک و آب اسک را شاهد هستیم .

وی تردد در دیگر محورهای شمال همچون محور فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) را روان توصیف کرد و گفت: محور آزادراهی قزوین – کرج – تهران محدوده کمالشهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک با ترافیک سنگین مواجه است.

به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، ترافیک در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع و آزادراه قم – تهران محدوده حکیم آباد نیز سنگین است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • تغییر تعطیلی آخر هفته از پنج‌شنبه به شنبه و تاثیر آن در آموزش
  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت
  • ثبت بیش از ۸۴۹ هزار تردد طی تعطیلات اواسط اردیبهشت در محور‌های مازندران
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به تهران حتی یک‌روز پس از تعطیلات
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی