Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرمرشاهی گفت: بیش از ۱۰۰ شهروند آستارایی به همت کانون فرهنگی و هنری شهدای انقلاب اسلامی و شبکه بهداشت و درمان در محل مسجد میرزا ویزیت رایگان شدند.

«فرید مرمرشاهی» امروز(جمعه، ۱۷ بهمن) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر شهروندان آستارایی به همت کانون فرهنگی و هنری شهدای انقلاب اسلامی رایگان ویزیت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای انقلاب اسلامی مسجد میرزا بندر آستارا با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ شهروند آستارایی به صورت رایگان توسط پزشکان متخصص معاینه شدند، افزود: ویزیت رایگان شهروندان با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شد.

 

وی با بیان اینکه در مناسبت های مختلف ویزیت رایگان شهروندان به همت کانون فرهنگی و هنری شهدای انقلاب اسلامی انجام می شود، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری مسئولان، به افراد نیازمند خدمت کنیم و با ویزیت رایگان بیماران و توزیع امکانات دارویی و بهداشتی یاری رسان آنان باشیم.

 

مرمرشاهی گفت: ویزیت رایگان شهروندان به همت کانون فرهنگی و هنری شهدای انقلاب اسلامی و با همکاری شبکه بهداشت و درمان، پایگاه مقاومت بسیج شهید محمدزاده و هیئت امنای مسجد میرزا انجام شد.

 

*در قالب طرح ویزیت رایگان دارو به ارزش ۱۰ میلیون ریال به بیماران تجویز شد

«فرید بصیری مقدم» نیز در حاشیه ویزیت رایگان شهروندان آستارایی،اظهارکرد: به مناسبت ایام الله دهه فجر و همچنین سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن ۱۳۰ نفر از شهروندان آستارایی در درمانگاه تخصصی شهید بهشتی و مسجد میرزا ویزیت رایگان شدند.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح سه پزشک متخصص، یک پزشک عمومی، یک پرستار و یک روانشناس به شهروندان خدمات ارائه کردند، افزود: ارزش داروهای تجویز شده و خدمات پزشکی و بهداشتی رایگان در قالب اجرای این طرح بالغ بر ۱۰ میلیون ریال است.

 

بصیری مقدم با اشاره به اینکه خدمات رایگان پزشکی باعث ارتقای سلامت جامعه می شود، خاطرنشان کرد: اجرای طرح ویزیت رایگان  را در مناطق مختلف شهرستان در برنامه داریم.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون شهدای انقلاب اسلامی شبکه بهداشت و درمان دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان دهه فجر بندر آستارا ویزیت رایگان ویزیت رایگان شهروندان مسجد میرزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۱۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور گفت: شهدا قهرمانان تاریخ و الگوی ایستادگی هستند و پاسداری از آرمان شهدا امری مهم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حجت الاسلام عبدالحسین معزی با تاکید بر اهمیت جایگاه شهدا، آنان را قهرمانان تاریخ و الگوهای کم‌نظیر ایستادگی و مقاومت برشمرد و اظهار کرد: پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی و حفظ آرمان‌های بلند و تمدن‌ساز شهدا در ایران اسلامی ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه انسان برای سعادتمندی در دنیا و آخرت نیازمند الگو است، افزود: پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار بهترین الگو برای حرکت انسان در مسیر ترقی و تعالی هستند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به الگوبرداری شهدای جنگ تحمیلی از سیره اهل بیت علیهم السلام اظهار کرد: شهدا قهرمانان تاریخ معاصر و الگوهای کم‌نظیر ایستادگی و مقاومت هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه نیز اشاره کرد و گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام معزی با اشاره به ایثارگری و پایمردی شهدا در هشت‌سال جنگ تحمیلی، گفت: شهدا در پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی مهم‌ترین سرمایه زندگی یعنی جان خود را خالصانه را در راه خدا هزینه کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور در ادامه به نقش پررنگ جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت‌سال جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و افزود: جوانان ایران اسلامی با بهره‌گیری از نهضت عاشورا در برابر قدرت‌های جهانی ایستادند و از آرمان و ارزش‌های خود پاسداری کردند.

وی در پایان جایگاه شهدا را والا دانست و گفت: تکریم و تعظیم مقام شهدا و خانواده آنان، جانبازان و ایثارگران وظیفه‌ای همگانی بوده و ترویج فرهنگ ایثارگری در کشور لازم و ضروری است.

کد خبر 748558

دیگر خبرها

  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • نهضت هنر انقلاب در خوزستان شعله‌ورتر از گذشته‌ شد‌
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند