Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیان امین‌نژاد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به همت مرکز آموزش اتاق سنندج ۱۷ دوره آموزشی ویژه فعالان اقتصادی و دانشجویان در زمینه تجارت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت در این دوره‌ها رایگان است، اضافه کرد: تنها برای صدور گواهی آموزشی ۱۰۰ هزار ریال از شرکت کنندگان هزینه دریافت می‌شود و مبلغ جمع‌آوری شده هم به دانش آموزان مستعد بی بضاعت اهدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مرکز آموزش اتاق بازرگانی سنندج افزود: این دوره‌های آموزشی به منظور ارتقای دانش تجار و بازرگانان و هم افزایش سطح تحصیلی   دانش آموزان نیازمند برگزار می‌شود.

امین نژاد یادآور شد: روز شنبه ۱۸ بهمن دوره آموزشی با عنوان چگونگی ترخیص کالا، روز سه شنبه ۲۱ بهمن دوره آموزشی چگونگی رفع تعهد ارزی، شنبه ۲۵ بهمن دوره آموزشی نحوه تنظیم اظهارنامه مالیاتی و سه‌شنبه دوره آموزشی مدیریت جامع نمایشگاهی در سنندج برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: از دیگر دوره‌های آموزشی شامل انواع دفاعیات مالیاتی، روش های نوین قیمت گذاری در محصولات و خدمات، تعیین قیمت تمام شده کالا و جعبه ابزار بازاریابی یک است که به ترتیب در روزهای دوم، چهارم، پنجم و ششم اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

مدیر مرکز آموزش اتاق بازرگانی سنندج افزود: دوره‌های آموزشی جعبه ابزار بازاریابی ۲ هفتم اسفند، هوش هیجانی در فروش و بازاریابی در ۹ اسفند، آشنایی با قراردادهای تجاری در روز ۱۱ اسفند، مدیریت جامع نمایشگاهی در روزهای سیزدهم، هجدهم، شانزدهم و نوزدهم اسفند ودیجیتال مارکتینگ هم در روزهای ۲۴ و ۲۵ اسفند برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها کردستان اتاق بازرگانی ایران دوره اقتصادی سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان اتاق بازرگانی ایران دوره کردستان اتاق بازرگانی ایران دوره اقتصادی سنندج اخبار کنکور برگزار می شود دوره آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۲۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، عاطفه زارعی صبح سه‌شنبه با بیان اینکه استان همدان با توجه به ظرفیت‌های ادبی که دارد گهواره ادبیات کودک و نوجوان ایران به حساب می‌آید اظهار کرد: دومین دوره جشنواره ملی شعر و داستان کودک و نوجوان دوست من کتاب از آبان ماه سال ۱۴۰۱ آغاز شد و آثار بسیاری از سراسر استان‌های کشور به دبیرخانه رسید.

وی افزود: هیأت داوران این جشنواره از اساتید برجسته ادبیات کودکان و نوجوان چون مصطفی رحماندوست، محمدرضا یوسفی، افسانه شعبانژاد، بابک نیک طلب، غلامرضا بکتاش، حامد محقق، محمود پوروهاب تشکیل شده که از افتخارات ایران اسلامی به حساب می‌آیند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تصریح کرد: آیین اختتامیه این جشنواره روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ صبح در محل سالن ابن سینا همدان واقع در بلوار مفتح با حضور برگزیدگان، علاقمندان و چهره‌های شاخص ادبی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روز سه‌شنبه نیز دو کارگاه آموزشی شعر و داستان در محل کتابخانه مرکزی همدان برگزار می‌شود ادامه داد: کارگاه آموزشی شعر با حضور مصطفی رحماندوست، غلامرضا بکتاش و کمال شفیعی و کارگاه آموزشی داستان با حضور محمدرضا یوسفی، بهناز ضرابی‌زاده و مونا اسکندری ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

کد خبر 6093044

دیگر خبرها

  • ۲۴ اردیبهشت سنندج میزبان جشن بزرگ «روز دختر» است
  • همایش هفته حج در سنندج برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره‌های آموزشی فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود
  • استقبال فعالان عرصه‌های اقتصادی از پروژه‌های تفریحی شرکت توسعه اصفهان
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد