Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با دومین روز از هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد در حالی دو فیلم «تک تیرانداز» و «مصلحت» اکران شد که به گفته مدیران سینماهای میزبان این رخداد هنری، همه بلیت‌های این دو فیلم فروخته شد.

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با دومین روز از هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد در حالی دو فیلم «تک تیرانداز» و «مصلحت» اکران شد که به گفته مدیران سینماهای میزبان این رخداد هنری، همه بلیت‌های این دو فیلم فروخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایت مشهدی ها از فیلم‌های اکران شده

طی دو روز گذشته ۴ فیلم «مامان»، «ابلق»، «تک تیرانداز» و «مصلحت» در هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد اکران شد که دو فیلم «تک تیرانداز» و «مصلحت» بیشتر مورد استقبال مردم این شهر قرار گرفت.

یکی از تماشاگران مشهدی که خود را ابوالفضل محمدی نسب معرفی کرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه فیلم سینمایی «تک تیرانداز» سبب ایجاد غرور در ایرانیان می‌شود، اظهار کرد: به نظرم لازم است فیلم‌های بیشتری برای معرفی شهدای دفاع مقدس به نسل جوان ساخته شود.

یکی دیگر از تماشاگران مشهدی که فیلم سینمایی «مصلحت» را در سینما ویلاژتوریست تماشا کرده بود، با بیان اینکه این فیلم از «دیدن این فیلم جرم است» خوش ساخت‌تر بود، متذکر شد: اگرچه تعداد بازیگران جدید در فیلم «مصلحت» بیشتر بود، اما بازی فرهاد قائمیان را دوست داشتم و فکر می‌کنم بازیگران جدید نیز نقش خود را به خوب یبازی کردند.

سالن‌های سینماها ضدعفونی شد

اکران فیلم‌ها به گونه‌ای از سوی تهران برنامه‌ریزی شده که معمولا یک ساعت فاصله میان دو اکران وجود دارد، روز گذشته تعدادی از پرسنل سینماها در این فاصله یک ساعته به ضدعفونی سالن‌های سینماها مشغول شدند.

این ضدعفونی در همه سینماهای میزبان هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد انجام شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد سالن های سینماها ضدعفونی هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد تک تیرانداز اکران شد دو فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۲۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مسوول ستاد اکرانهای مردمی جشنواره عمار شهرستان برخوار گفت: این فیلم همزمان با اکران در سینماهای سراسر کشور روز جمعه 7 اردیبهشت بصورت اختصاصی با حضور علی طاهرفر کارگردان و بازیگران آن از جمله تورج الوند، علی استادی و رضا ناجی در استان اصفهان در چهار سانس سینما ساحل، سینما چهار باغ و سینما فرهنگ خمینی شهر و تالار شهرداری دولت آباد اکران می شود.
ابراهیم معینی افزود: وی گفت: این فیلم دلبستگی‌های یک نقاشِ ساختمانِ عاشقِ سینما را روایت می‌کند که با اشتیاق تمام موفق به تولید چند فیلم کوتاه شده و در آرزوی ساختن نخستین فیلم سینمایی خودش است.
وی گفت: این فیلم برداشتی آزاد از کتاب آپاراتچی نوشته دکتر روح الله رشیدی است که رویدادهای آن در اوایل دهه 60 شهر تبریز می‌گذرد و برنده سیمرغ بلورین و جایزه ویژه هیئت داوران در بخش نگاه نو چهل‌دومین جشنواره فجر است.
این اثر محصول مشترک بنیاد سینمایی فارابی، سازمان سینمایی سوره و مدرسه سینمایی اندیشه و هنر «ماه» به تهیه کنندگی سجاد نصراللهی است.

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی شمس و مولانا در سینمای ایران؛ «مست عشق» نیامده از ۵ فیلم سبقت گرفت
  • رکوردشکنی شمس و مولوی در سینمای ایران
  • تمساح خونی و سال گربه زیر سایه مست عشق
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز جمعه ۷ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • استقبال مخاطبین سینما از «مست عشق»
  • توانمندی‌های تئاتر ایران ناب است/ در حال رایزنی با کشورهای شرق آسیا و اروپا برای اجرا هستیم
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت