Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@04:30:17 GMT

جهانگیری به کرمانشاه می‌آید

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۱۲۴۸۴

جهانگیری به کرمانشاه می‌آید

اسحاق جهانگیر معاون اول رییس جمهوری فردا (شنبه ۱۸ بهمن) به کرمانشاه سفر می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، به مناسبت ایام الله دهه فجر و با حضور معاون اول رئیس جمهور یک‌هزار و ۱۱۸ میلیارد تومان پروژه در کرمانشاه افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

 

براساس این گزارش، معاون اول رییس جمهور صبح فردا به همین منظور وارد استان خواهد شد و طبق برنامه قرار است در بدو ورود بیمارستان اسلام آبادغرب که در زلزله آبان ۹۶ تخریب شده بود را افتتاح کند و سپس به همراه وزیر نفت در مراسم آغاز عملیات اجرایی پتروشیمی چهارم استان حضور پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سپس، حضور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و‌ افتتاح پروژه های عمرانی و اقتصادی مناطق زلزله زده از دیگر برنامه های سفر یک روزه معاون اول رئیس جمهور به همراه هئیت همراه خواهد بود.

پایان پیام/712

منبع: شبستان

کلیدواژه: جلسه ستاد مقاومتی آغاز عملیات اجرایی پتروشیمی افتتاح بیمارستان اسلام آباد غرب برنامه های دهه فجر سفر معاون اول رئیس جمهور کرمانشاه معاون اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۲۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت

معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در اثر سقوط یک دستگاه ون به دره در مسیر شهرستان صیدون به امامزاده عبدالله یک‌ نفر کشته و ۹ نفر مصدوم شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز،  عباس نجفی در تشریح این خبر گفت: با سقوط یک دستگاه ون به دره در مسیر شهرستان صیدون به امام‌زاده عبدالله، 2 تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات امام حسن عسکری(ع) شهرستان باغملک و 2 خودرو (آمبولانس و ست نجات) به محل اعزام شدند.

وی افزود: امدادرسانی این عملیات که بعد از ظهر امروز؛ جمعه 7 اردیبهشت رخ داد، سه ساعت به طول انجامید.

معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: نجاتگران پس از رهاسازی سرنشینان، هشت مصدوم را برای انتقال تحویل اورژانس دادند و یک مصدوم توسط نجاتگران به بیمارستان منتقل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • معاون رئیس جمهور: پرورش در مدارس مورد کم توجهی قرار گرفته است
  • رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان