Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، بزرگترین کنسرت آنلاین کشور شب گذشته به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر با اجرای فرزاد فرزین، از طریق دو اپلیکیشن «روبیکا» و «آیگپ» پخش و با حدود ١.٧ میلیون تماشا  مورد استقبال بی‌نظیر ایرانیان قرار گرفت.

این کنسرت که با تمهیدات همراه اول، برای تمام کاربران اینترنت در کشور بدون بلیط فروشی برگزار شد، توانست یک‌میلیون و ٣٩١ هزار نفر را در روبیکا و ٢٨٣ هزار نفر را در آیگپ جذب کند و با یک‌میلیون و ۶٧۴ هزار تماشا بالاترین رکورد در تماشای کنسرت آنلاین را در کشور به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرزاد فرزین حین اجرای این کنسرت آنلاین به یاد زنده یاد علی انصاریان گریست.
***************************


«سوگ سیاوش» با آواز پرواز همای مجوز گرفت

آلبوم‌های «یاغه» به آهنگسازی فردین رستمی و صدای ابراهیم کهندل پور، آلبوم صوتی (دکلمه) «اشعار فارسی، گزیده اشعار ترکان فارسی گوی» به خوانندگی شاهرخ نخعی و آهنگسازی نیما نخعی، ۲ آلبوم باران شادی ۱ و ۲ با آهنگسازی زنده‌یاد ناصر چشم آذر مهم‌ترین آلبوم‌هایی بودند که مجوز انتشار در هفته اول بهمن‌ماه را دریافت کردند.

تک آهنگ‌های «لالایی» با آهنگ آریا وش و صدای سینا سرلک و «سوگ سیاوش» با صدای پرواز همای و آهنگی از مسعود سخاوت دوست از شاخص‌ترین آثار این هفته بودند.

برای این آثار صرفا مجوز انتشار صادر شده و زمان انتشار آن در اختیار مالک اثر خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اینترنت فرزاد فرزین کنسرت رکورد آن لاین فجر42 پرواز همای کنسرت آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۲۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد شب گذشته در دیدار معوقه از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی شفیلد یونایتد به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 2-4 برابر این تیم به پیروزی برسد و برد مهم و دلچسبی را به دست آورد.

گل اول این تیم در این دیدار توسط مگوایر به ثمر رسید که بازی را برای شاگردان اریک تن‌هاخ به تساوی کشاند اما این گل از جهتی دیگر هم اهمیت بسیار زیادی داشت چون توانست رکورد بسیار جذاب و مهمی را در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بشکند.

گلی که این ستاره انگلیسی به ثمر رساند در واقع هزار و هشتاد و پنجمین گلی بود که در لیگ برتر در این فصل به ثمر رسید و این بیشترین تعداد گل زده شده در یک فصل در تاریخ این لیگ از زمانی که ۲۰ تیمی می‌شد به حساب می‌آید.

پیش از این رکورد به ثمر رسیدن 1084 گل در این مسابقات به ثبت رسیده بود که متعلق به فصل گذشته بود اما تیم‌های حاضر در لیگ برتر در فصل جاری توانستند این رکورد را بهبود ببخشند.

دیگر خبرها

  • « نئوتنالیتی » شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • «نئوتنالیتی» شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • (ویدئو) رکورد جهانی اسکی پرش شکست
  • تبدیل ۴۰۰ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا (فیلم)
  • لغو پی در پی کنسرت‌ها در ایران/ وقتی وزارت ارشاد نمی‌تواند پای مجوز خودش بایستد (فیلم)
  • بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود
  • واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!
  • «مست عشق» نیامده رکورد فروش روز اول سینمای ایران را شکست
  • رکورد بزرگترین اجتماع طناب زنی کشور در تبریز شکست
  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ