Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@14:48:04 GMT

سیلی‌ای خوردیم که سرمان 20 بار چرخید

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۱۳۰۱۳

سیلی‌ای خوردیم که سرمان 20 بار چرخید

جرارد پیکه معتقد است که شکست 8-2 بارسا از بایرن باهث شده تا قدر جام ها را بیبشتر بدانند. او از گرت بیل هم در مقابل انتقادات مداوم رسانه های اسپانیایی دفاع کرد.

به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه ستاره بارسا که این روزها به دلیل مصدومیت به دور از میادین است، شب گذشته در دو مصاحبه با دو یوتیوبر معروف اسپانیایی شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک مصاحبه با ایبای گومز شخصیت مشهور در شبکه های اجتماعی اسپانیا بود و به سوالات مختلفی پاسخ داد.

 

 

 

 

پیکه در مورد بوروفکس مسی در تابستان و درخواست جدایی او از بارسا گفت:« پس از شکست سنگین برابر بایرن می توانید تصور کنید که شرایط حاکم بر تیم و بازیکنان چگونه بود. مسی حس خوبی نداشت اما سپس اتفاقاتی رخ داد که سبب شد قضیه به بهترین شکل خاتمه پیدا کند. لئو ماند ولی معتقدم روی عقیده اش برای جدایی مانده بود. او را الان خیلی خوشحال می بینم و با انگیزه برای کسب پیروزی و موفقیت. داشتن مسی یعنی موفقیت تضمینی.»

 

وضعیت مصدومیت:« بهتر از حد انتظارات هستم و ریکاوری به خوبی پیش می رود. فکر می کردم مصدومیتم طولانی مدت تر باشد ولی زودتر به میادین برمی گردم. هنوز باید بیشتر بدوم و پرش کنم و به توپ ضربه بزنم. خودم را با شرایط جدید وفق داده ام. قرار بود جراحی کنم اما تصمیم گرفتم با فیزیوتراپی مصدومیت را پشت سر بگذارم.»

 

 

 

 

شانس بارسا برای قهرمانی لالیگا با وجود اختلاف 10 امتیازی با اتلتیکو(بارسا یک بازی هم بیشتر انجام داده):« بارسا هنوز تنها تیمی در اسپانیاست که شانس فتح سه گانه را دارد. شما از الان لالیگا را به اتلتیکو می دهید؟ اتلتیکو هر بازی را 5-0 در حال برنده شدن است؟»

 

 

 

 

شکست 8-2 از بایرن:« اشتباهات فراوانی داشتیم و به خوبی ما را مجازات کردند. شکستی که باعث شد الان قدر تک تک جام ها را به خوبی بدانیم. بسیار دردناک بود ولی زندگی همین است. سیلی ای خوردیم که سرمان 20 بار چرخید. این باخت ها تا مدتی روی همه چیزتان تاثیر منفی می گذارد. در کار و ارتباط با دوستان و خانواده و ..... ولی باید خودتان را وفق بدهید و بهتر شوید. این فاجعه برای همه عمر با بارسا خواهد ماند. در اسپانیا حسود هم زیاد است و منتظر ناکامی تان هستند تا ویران تان کنند.»

 

 

 

 

انتقادات تند رسانه های اسپانیایی از گرت بیل:« معتقدم از لحاظ رسانه ای با گرت بیل خوب رفتار نشد. او در کسب جام های اروپایی رئال در سال های گذشته نقش مهمی داشت. می توانید عاشق گلف باشید و مشکلی هم پیش نیاید. یک فوتبالیست حتما نباید 24 ساعت به فوتبال فکر کند. هر کسی علایق خاص خود را دارد و باید احترام گذاشت.»

 

 

 

جرارد پیکه بایرن مونیخ رئال مادرید گرت بیل تاتنهام لیونل مسی بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جرارد پیکه بایرن مونیخ رئال مادرید گرت بیل تاتنهام لیونل مسی بارسلونا گرت بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۳۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این قهرمانی متعلق به آنچلوتی است نه بلینگام

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در دیدار مقابل کادیز پیروز شد و ساعاتی بعد با شکست بارسا برابر خیرونا موفق به کسب عنوان قهرمانی لالیگا شد. این قهرمانی 36 رئال در لالیگا بود و فاصله با بارسا را به 9 قهرمانی افزایش داد. عوامل زیادی برای قهرمانی رئال مطرح شده‌اند از جمله عملکرد درخشان جود بلینگام و تداوم درخشش وینیسیوس اما بازیکن سابق رئال معتقد است نقش اول این قهرمانی کارلو آنچلوتی بود.

برای آلوارو بنیتو، مربی ایتالیایی سزاوار هرگونه تحسینی برای کسب این موفقیت با رئال است. او به مووی استار گفت: «فصل با ابهامات زیادی شروع شد. خروج بنزما که تضمینی برای گلزنی در رئال بود، آمدن بلینگام بسیار جوان که مشخص نبود چه خواهد کرد، در کنار مصدومیت رباط صلیبی تیبو کورتوا، ادر میلیتائو و بعدها آلابا، همه چیز حاکی از آن بود که فصل قرار نیست با رئال مهربان باشد.»

بنیتو ادامه داد: «به همه این دلایل قهرمانی در لالیگا به شکلی باورنکردنی تحسین برانگیز است. رئال فقط یک بازی را در لیگ باخته که این هم باورنکردنی است. این قهرمانی لیگ، در درجه اول از نظر من متعلق به کارلو آنچلوتی است نه هیچ بازیکنی. او سیستم جدیدی اختراع کرد و تیم با برنامه‌های او مثل یک صخره مقاوم بود. آنچلوتی در پست‌های کلیدی بالاترین حس رقابت را ایجاد کرد و من نمی‌توانم مربی بهتری از او برای رئال مادرید نام ببرم.»

دیگر خبرها

  • کارلو آنچلوتی: بایرن مونیخ در بازی رفت از ما بهتر بود
  • یک گل خیلی بد و خیلی زیبا خوردیم
  • (تصاویر) سیلی برای زندگی!
  • این قهرمانی متعلق به آنچلوتی است نه بلینگام
  • پدری در فهرست فروش، عقل‌مان را از دست نداده‌ایم!
  • رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی: ما شکست خوردیم
  • سرنوشت‌سازترین لحظه فصل رئال از دید آنچلوتی
  • میشل: شکست دادن بارسا جشن گرفتن دارد
  • بارسا ۴گل خورد و حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • بارسلونا، حکم قهرمانی رئال را امضا کرد