Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@14:27:37 GMT

تلاش ناموفق عباس زاده برای زدن سوپر گل (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۱۳۱۰۴

تلاش ناموفق عباس زاده برای زدن سوپر گل (عکس)

مهاجم تراکتور در تکرار حرکت زیبای هفته گذشته خود ناکام بود.

به گزارش ورزش سه؛ محمدرضا عباس زاده، مهاجم گلزن تیم تراکتور طی دو هفته اخیر موفق به گلزنی نشده است. او هفته گذشته در بازی با آلومینیوم دو بار تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفت اما تیرک دروازه در هر دو مورد، مانع از این کار شد.

 

 

 

یکی از این تیرک ها، مربوط به ضربه آکروباتیک دیدنی بود که عباس زاده در اوایل بازی روانه دروازه پورحمیدی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم تراکتوری ها روی یک ارسال از سمت چپ و در حالی که فاصله زیادی هم از خط دروازه داشت، با پرشی دیدنی و ضربه قیچی برگردان غیر قابل مهار، دروازه حریف را نشانه گرفت، این ضربه اما با بدشانسی تمام و در حالی که حتی دروازه بان آلومینیوم هم تسلیم شده بود، به تیرک دروازه برخورد کرد.

 

 

در بازی با پرسپولیس، محمدرضا عباس زاده انگیزه های بسیاری داشت تا بار دیگر توانایی های خود را مقابل تیمی که با شرایطی نه چندان خوب از آن جدا شد نشان بدهد. در یکی از تلاش های مهاجم تراکتور برای باز کردن دروازه پرسپولیس، عباس زاده به مانند بازی با آلومینیوم برای زدن ضربه آکروباتیک به هوا برخاست اما این بار حرکت او موفقیت آمیز نبود و در حالی که مدافعان پرسپولیس محو پرش عباس زاده شده بودند، توپ روی پای این بازیکن به خوبی جفت و جور نشد و حاصل کاری به گونه ای شد که در تصاویر می بینید.

تراکتور پرسپولیس تهران محمد عباس زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور پرسپولیس تهران محمد عباس زاده عباس زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۳۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کاپیتان پرسپولیسی‌ها که در ضربات پنالتی سرنوشت ساز مقابل ایرالکو به عنوان هفتمین نفر از تیمش توپ را روی نقطه گچی کاشته بود با پای چپ ضربه به سمت راست دروازه احمد گوهری شلیک کرد اما در این جدال تک به تک ناکام ماند.

به گزارش ورزش سه، این صحنه یادآور لحظه‌ای بود که امیری در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ و در روزهایی که تازه به عنوان یک ستاره به فوتبال ایران معرفی شده و در حال درخشش بود مقابل دروازه عراق ناکام ماند و باعث حذف تیم ملی ایران را فراهم آورد.

ضربه امروز امیری که در بازگشت از مصدومیت هنوز به فرم مد نظر خود نرسیده به معنای حذف پرسپولیس از اولین جام این فصلش بود؛ اتفاقی که با یک تصور عامه و تاریخی از کاپیتان پرسپولیسی‌ها با توجه به چپ‌پا بودنش شاید انتظار هم می‌رفت.

امیری در بازی جام ملت‌ها توپ را به تیر عمودی دروازه زد اما این بار احمد گوهری که تا همین پارسال در پرسپولیس حضور داشت و به صورت قرضی در ایرالکو توپ می‌زند دست او را خواند و ضربه‌اش را مهار کرد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899948

دیگر خبرها

  • شکستن هردو دست گلر پرسپولیس با شوت حسن!
  • عادت عجیبی که مهاجم تیم ملی ترک نمی‌کند!
  • آلومینیوم گربه سیاه پرسپولیس / حذف سرخپوشان در بازی نفس گیر در ضربات پنالتی +فیلم
  • وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود
  • پنجه آلومینیوم بر صورت قرمزها / پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • عجیب‌ترین گل فصل پرسپولیس به نام آل‌کثیر