Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه موقت رویان بابیان اینکه امروز به برکت نظام اسلامی، سهم زنان در پست‌های مدیریتی به بالای ۲۰ درصد رسیده است، گفت: بیش از ۳۰ درصد اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها، بانوان هستند.

به گزارش برنا؛ حجت‌الاسلام محمد حسین‌پور ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رویان به میزبانی مسجد جامع این شهر، ضمن بیان اینکه امام راحل یکه‌تاز میدان شجاعت و سیاست رهبری بی‌نظیر، بزرگ و باعظمت بود که یک‌تنه مقابل حکومت شاهنشاهی ایستاد، ابراز داشت: طی این چهار دهه عمر انقلاب مردان بزرگی نظیر بهشتی‌ها، مطهری‌ها، باهنرها، رجایی‌ها، چمران‌ها، شهدای جنگ و شهدای مدافع حرم، سلیمانی‌ها و فخری زاده‌ها در پیروزی و استمرار انقلاب نقش مؤثری داشتند که در این طلوع فجر یاد همه آن‌ها را باید گرامی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ضمن بیان اینکه طی این چهار دهه عمر انقلاب شاهد پیشرفت خیره‌کننده بانوان در همه عرصه‌ها هستیم، افزود: امروز سهم زنان در پست‌های مدیریتی بالای ۲۰ درصد و بیش از ۳۰ درصد اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها زنان هستند و بالای ۵۰ درصد تحصیلات عالیه دارند که نشان می‌دهد انقلاب اسلامی جایگاه و حرمت فوق‌العاده‌ای برای زنان و مادران قائل شده است.

امام‌جمعه موقت رویان بابیان اینکه ۴۲ سال از پیروزی باافتخار ملت ایران می‌گذرد و علیرغم جنگ، تحریم‌ها، ترور و محاصره اقتصادی، مردم همچنان در برابر همه این فشارها ایستادگی کردند، ابراز داشت: دور شدن مسئولان از مردم، رفاه‌زدگی و عافیت‌طلبی، عدم توجه به جوانان، نبود مدیرت درست اقتصادی، نفوذ چهره‌های غرب‌گرا به‌نظام و نداشتن توجه کافی به فرهنگ و اخلاق از آفت‌هایی که نظام را تهدید می‌کند.

حسین پور بابیان اینکه مردم در تمام صحنه‌های عمر انقلاب تا به امروز از نظام و ارزش‌های امام راحل حمایت کردند، تصریح کرد: امروز نوبت مسئولان است که قدردان این مردم باشند و برای گشودن گره و تنگناهای اقتصادی و بهبود وضعیت معیشت مردم تلاش کنند.

او ضمن بیان اینکه طی ایام‌الله دهه مبارک فجر باید یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب را گرامی داشت، افزود: برای جلوگیری از نفوذ دشمن می‌بایست خاطرات آن دوران برای نسل سوم و چهارم انقلاب بیان شود که استفاده از تریبون‌های مختلف به این منظور باید در دستور کار قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زنان پست های مدیریتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۳۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ نفر در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان جان باختند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، رسانه‌های افغانستان گزارش دادند که در حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه در شهرستان گذره در هرات، تعدادی از نمازگزاران به شهادت رسیده‌اند.

بر اساس اعلام این رسانه، حادثه هنگام نماز مغرب و عشاء روی داده است.

گفته می‌شود امام جماعت این مسجد به همراه ۵ نفر دیگر از جمله یک کودک نیز در این حمله به شهادت رسیده‌ و تعدادی هم مجروح شده‌اند.

مقامات دولت موقت طالبان در افغانستان هنوز در این خصوص واکنشی نشان نداده‌اند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • پرستاران ۳۰ درصد از جمعیت نظام سلامت هستند
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • اجرای طرح کنترل پوکی استخوان برای زنان بالای ۵۰ سال در زاهدان
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • ۶ نفر در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان جان باختند
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد